..: DB vybírá partnera pro linku Praha - Hamburk, možnosti jsou dvě :..

Berlin Hauptbahnhof - staveniště Berlín/Brno — Německý koncern Deutsche Bahn potvrdil, že hledá partnera pro provoz vlaků EuroCity mezi Prahou, Berlínem a Hamburkem. V současnosti jím je dopravce České dráhy. Ty také počítají s tím, že na linku nasadí poptávané jednotky Siemens Viaggio Comfort. Spolupráci zatím nemají jistou – Německé dráhy vybírají z více nabídek. Již dřívě pro deník E15 dementovaly, že DB má s ČD podepsané memorandum pro nasazení nových souprav na EC-linku do Hamburku. Dnes jsou ještě konkrétnější: "Kromě Českých drah jednáme také se společností RegioJet a obě nabídky jsou velmi zajímavé," vysvětluje pro magazín ŽelPage aktuální stav Stefan Tontsch z koncernu DB. Ve hře tak jsou nejen "modré railjety", ale i žluté vozy z vagonky Astra Arad či možný pronájem vozové garnitury RegioJetu. DB ale detaily nechává stranou a bude s oběma partnery do konce roku o možnostech jednat.

Zdroj: DB Konzern, E15


Josef Petrák Poslat mail autorovi | 22.9.2011 (18:00)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Dopravci

Další z regionu Německo Česká republika (celá)


  1 2 3 4 5 ... 13      Zpráv na stránku:   
23.09.2011 (17:18)  
Kiez by noveho partnera hladali aj ZSSK. To co za vraky su z casu na cas schopne CD vypravit na EuroCity, to je sialene (a vlastne aj dovod preco mnohe vlaky na slovensku vedu ako Ex).

Ak RJ spusti vlaky Praha - Zilina casom aj vo vacsej frekvencii ako ten jeden par denne tak pre ZSSK je to urcite lepsi partner ako CD.

Tady "nespomínaš" Expresy, ale EC? Mluvíš o Žilině, ne? A tam jezdí od nás jen Expresy. A podle věty, "kiež by.." vyplývá, že ZSSK jsou na tom hrozně biti.
registrovaný uživatel M 
23.09.2011 (17:17)  
rpet - virtualni operatori jsou (nebo teda vim o Makru), neni ale zadny "globalni"
23.09.2011 (17:14)  
infected.bass:
- Ale ja riesim EC vlaky, nie expresy, z diskusie to dost dobre vyplyva. Nikde som tiez nenapisal ze ZSSK posiela do CR "famozne" vozne. Dokonca som vobec nespominal co ZSSK posiela do CR.
- Tak potom to nebol Jesenius, ako som napisal, nebol som si isty. Som si ale 100% isty ze to nebol vozen CD ani ZSSK.
23.09.2011 (17:11)  
Error...: prečo do toho ťahám Bmeer? No asi preto, že to je v 90% prípadov vagon, ktorý chodí na Expresoch zo Žiliny... :-D a s týma si mal problém. Tak asi proto, o tom mluvim. A Jesenius má soupravu DB a v první třídě zástrčky má, tak si přestaň vymejšlet!

A nic nacionalistickýho do toho netahám. Ty jsi napsal, že ZSSK sem posílá "famózní" vozy oproti ČD. Jen jsem ti vysvětlil, jak, že v kvalitě vozu ČD a ZSSK si můžou podat tak maximálně ruku...
registrovaný uživatel rpet  mail  
23.09.2011 (17:09)  
@ Flexaretista:

Off Topic:
...Přitom by zrovna tohle nemusel být problém - když to jde v telekomunikacích...

obavam se, ze zrovna v telekomunikacich regulace funguje presne opacne, nez by mela: tedy ve prospech oligopolu tri velkych hracu na trhu: Vodafone, T-Mobile a O2.

CR je snad jedina zeme v Evrope, kde nepusobi ani jeden virtualni operator. Doporucuji v tisku najit mnoha vyjadreni CTU, PROC neni na trhu virtual potrebny, je to velmi poucne a usmevne cteni - pokud tedy zrovna nejsem v CR a nepotrebuju volat...
23.09.2011 (17:07)  
Některým příspěvkům opravdu nerozumím. Proč by zadavatel služby nemohl vyjednávat s navzájem si konkurujícími subjekty a vybrat si lepšího? Jaký je z mého pohledu rozdíl mezi RJ a ČD? Naprosto žádný. Jsou to jen dvě různé společnosti, zajišťující tutéž službu. Stát má jen vytvořit podmínky a hlídat jejich dodržování, nebo to aspoň slušně předstírat, jak to dělá dosud, ale nic víc...
23.09.2011 (17:05)  
Problem je ze niektori z toho zas chcu robit debatu Slovensko vs. Cesko plnu sialenych nacionalistov. Lenze o tom to nie je. Ide o to kto ma aky produkt. RJ ho ma urcite lepsi ako CD (alebo aj DB). Produkt niektorych zeleznicnych sprav zapricinuje inkonzestinciu produktu ZSSK. Nie vsetci maju chut skumat ci je na "ich" vnutrostatnej trase suprava od ZSSK, DB, MAV, alebo Majky z Gurunu.
23.09.2011 (17:03)  
Josef Petrak: Tak ano, vlaky Praha - Bratislava (-Budapest) som pomenoval ako problem nizsie. Inak je ta kvalita viac-menej stala. Nesuhlasim ze kategoria vlaku ma pomenovat len ucel.

infected.bass: Preco do toho tahas Bmeer? Ten chodi na rychlikoch a expresoch. IC/EC vozne ZSSK su Apeer, Ampeer, Aeer, Bpeer, Bmpeer, Beer a este nejake sluzobaky, ktore presne neviem ako su oznacene.

Zastrcky dolezite su, poznam vela ludi co ich povazuje za jednu z vyhod vlakom. Preto mi pride absurdne, ze som minule cestou z Brna do BA musel v Kutoch prestupit z 1. triedy EC (tusim to bol Jesenius) do 2. triedy osobaku aby som si mohol nabit mobil, ktory som akutne potreboval pouzit.

A uz vobec nekomentujem ze CD v roku 2011 vypravuje ako prvu triedu neklimatizovane vozne...
23.09.2011 (16:33)  
Karel: Dobře ty... :-D Ne byla to nadsázka, určitě je dobře, že zásuvky jsou, ale kolikrát mě udivuje, jak šotouši jsou schopni debatovat o tom, jestli dvě zásuvky na kupé není "moc málo". Já to fakt neviděl snad nikdy nikoho používat, tím nechci říct, že by se nepoužívaly, ale od šotoušů mi to vždycky přišlo, že vlak je napíchnutej jen lidma s notesem :-D
23.09.2011 (16:32)  
OT: nevíte někdo, proč v humanizovaných B sice jsou na chodbičce osazeny nové zásuvky, ale není v nich šťáva??

Pro úklid?
  1 2 3 4 5 ... 13      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko