..: DB vybírá partnera pro linku Praha - Hamburk, možnosti jsou dvě :..

Berlin Hauptbahnhof - staveniště Berlín/Brno — Německý koncern Deutsche Bahn potvrdil, že hledá partnera pro provoz vlaků EuroCity mezi Prahou, Berlínem a Hamburkem. V současnosti jím je dopravce České dráhy. Ty také počítají s tím, že na linku nasadí poptávané jednotky Siemens Viaggio Comfort. Spolupráci zatím nemají jistou – Německé dráhy vybírají z více nabídek. Již dřívě pro deník E15 dementovaly, že DB má s ČD podepsané memorandum pro nasazení nových souprav na EC-linku do Hamburku. Dnes jsou ještě konkrétnější: "Kromě Českých drah jednáme také se společností RegioJet a obě nabídky jsou velmi zajímavé," vysvětluje pro magazín ŽelPage aktuální stav Stefan Tontsch z koncernu DB. Ve hře tak jsou nejen "modré railjety", ale i žluté vozy z vagonky Astra Arad či možný pronájem vozové garnitury RegioJetu. DB ale detaily nechává stranou a bude s oběma partnery do konce roku o možnostech jednat.

Zdroj: DB Konzern, E15


Josef Petrák Poslat mail autorovi | 22.9.2011 (18:00)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Dopravci

Další z regionu Německo Česká republika (celá)


  1 ... 3 4 5 6 7 ... 13      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel M 
23.09.2011 (0:57)  
Karel Kovarik - kdo vi jak to je, s tim pronajimanim. Ono to muze byt svym zpusobem i marketing. Spojeni s DB vydelava samo i zadarmo, jen to jmeno. On tam jezdi na letiste, ted bude moct prodavat treba i kombinace jizdenek s pokracovanim z Mnichova. Svym zpusobem pro obe strany vyhodne i bez penez, proste si jen tak pomuzou.
Ale jen takova myslenka...

EDIT: Ty mzdove naklady bych mozna neresil, Cesky/Ukrajinky muzou zamestnat i oni skrz nejakou dcerinku (OK, nejaky papirovani, ale to je pro kapka v mori). Prijde mi to jako takovy outsourcing. A protoze to na malou domu nevidim, tak asi vyhodny pro obe strany. S tema penezma fakt kdo vi jak to muze byt. Pro DB je spojeni s RJ marketingove tak nejak o nicem (v Nemecku to asi nikoho nedojme), u nas je to opacne. A proc se nedohodnout i na tom, co se pusti do sveta.
registrovaný uživatel M 
23.09.2011 (0:49)  
Jen se to občas nepovede, firma krachne a zůstanou po ní dluhy a tisíce nespokojených zákazníků. Viz Sky Europe. Ale to sem nepatří.

Taky po nich zustaly statisice, ktery se podivaly po Evrope za ceny, za ktery by u CSA nebo Austrian poridily okruzni let nad Prahou nebo Vidni. Jenze ta pamet, co?
registrovaný uživatel M 
23.09.2011 (0:45)  
tak jasně ,že je DB milejší Jančura než ČD. český dráhy koupit nemůžou, jančuru podle všeho jednou koupěj,na to dám krk. nebo do něj vstoupěj jako francouzi do Westbahnu.

A proc by ho jednou podle vseho kupovali a platili marzi? Mohli to tady rozjet sami, ne?
registrovaný uživatel M 
23.09.2011 (0:44)  
Takhle se nepodniká, ale. Nemůžeš zavést produkt, a nasadit likvidační ceny tak, že ztrátu si dosypeš z jiné činnosti. A až zlikviduješ konkurenci, tak to osolíš naplno.

A jak se teda podnika? Nic nejde financovat vecne. A tezko do projektu sel s tim, ze pet let bude dosypavat 30%, aby pak 30 let vydelavat 5%. No ale mozna jo, ja podnikani nerozumim a ty asi jo. Coz jsi ostatne uz "vysvetlil" i rpetovi...
registrovaný uživatel M 
23.09.2011 (0:40)  
Jančura tam nasadil svoje busy, cenu nastavil na 50 Kč (nevím jeslti byla stabilně, ale hodně nízkou) a dosypával ztrátu ze své jiné činnosti a to byly zájezdy. Zlikvidoval konkurenci a teďka jezdí za víc.

Koupit autobusy je pomerne snadny (stejne tak zbavit se jich) a POKUD to bude vydelecnej projekt, tak to banka snadno profinancuje. Takze ted, kdyz jsou ceny zase vysoke, tak supsup a muzes rejzovat...
registrovaný uživatel VencaM 
22.09.2011 (23:50)  
->Karel Kovářík a kapacita
Myšleno takto: Kolik by muselo být nízkokapacitních žlutých vozů, aby pokryly požadavky DB na kapacitu na jejich území...
Jinak vím, že vagónky se dají spojovat, na rozdíl od Pendolína. V.
registrovaný uživatel rzehy 
22.09.2011 (23:28)  
Jiří Hasil: Navíc, co jsem četl, tak DB už vlaky mezi Hamburkem a Prahou a dále ani vozit už nechtějí, prej si vozbu vlaků mají rozděli ČD, OBB a MAV.

tak tam funguje nějaká vyrovnávka - to, že nemají být nasazovány jejich vozy, neznamená, že nemohou být provozovateli
22.09.2011 (22:56)  
No nevím,já Regiojetu nefandím,pač mi vadí, jak veřejně plivou po ČD a přitom všichni srovnávají jenom Jančurovi EC s R od ČD. Jinak mě todle přijde trochu jako podpásovka,když bylo podepsáno i memorandum. Navíc, co jsem četl, tak DB už vlaky mezi Hamburkem a Prahou a dále ani vozit už nechtějí, prej si vozbu vlaků mají rozděli ČD, OBB a MAV.
22.09.2011 (22:31)  
Busman: Ano asi jsem Vás úplně nepochopil, za to se omlouvám. Je pravda že my jako cestující bychom byli šťastní mít obojí, nicméně trochu se "bojím" jestli ještě ŠT nějakou zakázku od ČD dostane. Ale stejně radši uvidím Railjet v modrém, jestli vůbec to. Může se stát že Siemens nebude čekat věčně...
22.09.2011 (22:22)  
Michal Jaroš: OK, Vycházel jsem při výpočtu průměrných cen právě z lístků na JLV.cz.

Ta výpověď by měla co jsem slyšel být někdy v průběhu jara? Zkusím to ještě ověřit.
  1 ... 3 4 5 6 7 ... 13      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko