..: Pendolino od prosince také na trati do Plzně :..

680.001 před Hořovicemi na trati 170, foto: Vitek_VPraha — Když se na jaře letošního roku konala u příležitosti otevření koridoru z Plzně do Chebu prezentační jízda jednotky řady 680 Pendolino po trati 170, vedoucí z Prahy (Berouna) do Chebu, většina místních lidí ani nedoufala, že tato moderní jednotka do těchto končin někdy znovu zavítá. Ještě nedávno těžko uvěřitelná myšlenka se však od letošního prosince stane realitou. Aktualizovaný návrh jízdního řádu pro trať 170 pro příští rok, který vstoupí v platnost 11. prosince 2011, totiž kromě dvou zrušených rychlíků obsahuje i vlak SuperCity na trase (Bohumín –) Praha – Františkovy Lázně. Vlak IC 502 budou České dráhy, stejně jako všechny ostatní spoje SC Pendolino, provozovat na vlastní podnikatelské riziko. Jezdit však bude jen jednou týdně, a to vždy v sobotu na jednom páru spojů. Z Prahy odjede v devět hodin; na trase zastaví jen v Plzni, Mariánských Lázních, Lázních Kynžvart a v Chebu. V 11.41 přijede do cílové stanice – Františkových Lázní. Mezi Prahou a Chebem bude navíc přibližně o hodinu rychlejší než klasický rychlík. Zpět se Pendolino vydá ve 12.19 a do Prahy dorazí tři minuty po patnácté hodině. V současné době probíhají jednání o tarifu a přepravních podmínkách, které zatím nejsou definitivní.

Zdroj: České dráhy


Michal Jaroš Poslat mail autorovi | 1.9.2011 (17:00)
Zusammenhängende Nachrichtenopen/close

Weitere von Jízdní řád

Weitere aus ČR Karlovarský ČR Plzeňský


  1 2 3 4 5 6 ... 11      Zpráv na stránku:   
Registrierter Benutzer Kakov 
03.09.2011 (14:31)  
Neonym: pana Štáhlicha samozřejmě znám i jakou poskytuje dopravu a to už je to teď o 300% lepší než před 5-10 lety...

a otázka proč s ním jezdíte (nebo jezdil)? když víte jak je špatnej, já jsem do jeho busu vlezl 2× z donucení okolností.....

tady jsem zase u toho, že konkurence sama o sobě nic neřeší, před nástupem SA jezdil vždy plnej, lidi s ním jezdili i přesto, že to je tak strašný dopravce...

ad Štáhlichovo řidiči, problém je v tom, že jako řidiče má buď svoje kamarády, ukrajince nebo sem tam důchodce na brigádě, a protože s řidiči nezachází dobře, přelejvaj to na zákazníky.....

kdo by se chtěl o panu Štáhlichovy a jeho provozu něco dozvědět mrkněte sem (http://stary.seznam-autobusu.cz/vkj.html) a projděte si uvedené odkazy, stojí to za to
Registrierter Benutzer Neonym  mail  
03.09.2011 (11:01)  
Ujetej: Nevím jak jinde, ale ve směru na Plzeň je Jančura vedle Vratislava Štáhlicha(autobusy VKJ) superdopravce. A to to z Prahy do Plzně Vráťa nemá ještě tak hrozný, jako dále na Klatovy a Nýrsko, kde už prakticky nemá konkurenci: Na netu se chlubí klimatizovanými autobusy, ale tu klimatizaci prostě nezapne. Ráno je v buse ukrutná zima, odpoledne ukrutné vedro(okna nejsou otevírací, takže to je skleník). V zimě také netopí vůbec(už sme tam při výjezdu naměřili i teplotu -6 stupňů, která se zadýcháním(ty autobusy jezdí celkem plné) vystoupala k nule než sme dojeli do cíle. Řidiče si snad vybírá sám tak, aby byli co nejméně přijemní(někdy je řidič díkybohu vyjímka). Jednou přijede Karosa, podruhé mercedes, ale se stejnou SPZ atd. Je toho ještě mnohem víc. A zažil jsem ty věci i na trase Praha-Plzeň. A v Plzni se téměř vždy přestupuje i když je většina linek Praha-Klatovy v jízdním řádu jako přímé. Naštěstí tohoto dopravce už nemusím využívat ve prospěch ČD. Ale když někdo nadává na Jančuru, tak by si měl uvědomit, že někde je to až takhle.
Registrierter Benutzer Ujetej 
03.09.2011 (10:14)  
babilon

snižuje kvalitu služeb (čistota, ochota stewardů způsobená velkým pracovním nasazením - přesčasy a žádný odpočinek, nefunkční nebo zcela chybějící zařízení či služby a samozřejmě, když jsem monopol, mohu zvedat ceny)
Koho mi to jen připomíná? :-)


Jenže Dráhy se pokouší o nápravu. V tomto množství spojů a při omezených prostředcích to jde těžko. Konkurence je lék, to je pravda. Ale takováhle? Kolik let už Jančura jezdí? GVD 2007/2008 RT Express? Tohle je ten zdravý rozum?
03.09.2011 (10:11)  
snižuje kvalitu služeb (čistota, ochota stewardů způsobená velkým pracovním nasazením - přesčasy a žádný odpočinek, nefunkční nebo zcela chybějící zařízení či služby a samozřejmě, když jsem monopol, mohu zvedat ceny)
Koho mi to jen připomíná? :-)
Registrierter Benutzer Ujetej 
03.09.2011 (10:05)  
bugear

Je to jediný (bývalý okres) v republice s počtem obyvatel kolem 1 000 000 obyvatel vyjma Prahy.
Tak to určitě ne, na tenhle počet je potřeba těch okresů několik.


Chtěl jsem říct region
Registrierter Benutzer Ujetej 
03.09.2011 (10:04)  
prastravak

Co Vám prosím konkrétně vadí na žlutých autobusech? Tedy kromě barvy a majitele? Prosím o seriozní odpověď

To, že zruší konkurenci, pak se soudí a když je monopolem na dané lince, snižuje kvalitu služeb (čistota, ochota stewardů způsobená velkým pracovním nasazením - přesčasy a žádný odpočinek, nefunkční nebo zcela chybějící zařízení či služby a samozřejmě, když jsem monopol, mohu zvedat ceny) Tohle už tu bylo. On je LIKVIDÁTOR a doufám, že si na kolejích uvědomí, že to není jednoduché, ale daleko citlivější a už vidím zmatky při výlukách, či nehodách. Cestujícího nebude zajímat barva náhr. bus. dopravy. On bude chtít jet za každou cenu.
03.09.2011 (9:45)  
Ad Karel Kovařík:
Jste úplně mimo. Vůbec mi nevadí, že se do Plzně rozjede Pendolíno, ale jeden spoj a ještě k tomu jen o víkendu bude mít jen minimální přínos.
Pokud tam budou po kolejích jezdit mimo toho Pendolína vozy níže mnou popsané, nemůžete očekávat obrat v to, že by lidé opustili žluté a i jinak barevné A spoje a přešli by k železnici.
FRK
03.09.2011 (8:53)  
to Karel Kovářík:
žlutoshit

Co Vám prosím konkrétně vadí na žlutých autobusech? Tedy kromě barvy a majitele? Prosím o seriozní odpověď
Registrierter Benutzer zesp 
02.09.2011 (22:22)  
Sim: Jaký je skutečný rozdíl mezi jízdní dobou Pendolina a klasiky mezi Prahou a Ostravou nemohu posoudit, neboť mohu vycházet pouze z údajů JŘ - věřím ale informacím uvedeným již dříve, že jízdní doba klasik je uměle natažená, aby na této trase Pinda líná vynikla a přitáhla klientelu. Ale ono se teď s nastupujícím Jančurou ukáže, jak to je. Vatu už si ČD nebude moci dovolit... Klopí se ale v celém úseku mezi Třebovicemi a Rudolticemi, Krasíkovem a Závbřehem a na dlouhém úseku mezi Prosenicemi a Jeseníkem nad Odrou. Drobné rozdíly na úseku u Moravičan, Mohelnice, Brandejsa a u Polanky nepočítám. To už může nějaký rozdíl hodit, ne?
Karel Kovářík: Nikdo nechce, aby se směr Plzeň stal kovošrotem ČD, jak už jsem tu ale několikrát psal, hlava mi nebere situaci, proč vozy na 160 a s dostatečným komfortem budou jezdit po trati za lok 363 max 120, když do Ostravy je 160 a v čele vlaku 151... ale to uže se opakuji. Ještě nadávno podobná situace panovala na 220, kde na každém R jezdilo 1xBmee rychlostí max 100, u Říčan a Tábora pak 120...(zase kvůli 363). Takže jsem se "doploužil" v relativním komfortu Bmee z Budějic do Prahy a pak přesedl do špalkového Bee na Ex do Žiliny v čele se 151. Pak jsme "letěli" v úsecích se 160 pouze 140... To mi vadí. Naštěstí už tto někomu došlo a Bmee byly vrženy na I. koridor...
Registrierter Benutzer Kakov 
02.09.2011 (21:44)  
Farkač Karel:
Vás tedy nechápu, na jednu stranu Vám vadí současný stav na 170 a na druhou stranu Vám vadí pokus o jeho zlepšení.....

tím otočením jsem Vám chtěl především dát najevo, jak absurdní je to prohlášení o žlutých busech...

sory, ale opravdu nestojím o to, aby pokud někde jezdí žlutoshit, se tam automaticky rušili vlaky nebo záměrně zůstal nevyhovující stav techniky....

ČD nemají jako správně vedený podnik (pro tuto úvahu připusťme toto sci-fi hodnocení ČD) právo/povinost vycítit šanci a začít někde jezdit s něčím novým?
  1 2 3 4 5 6 ... 11      Zpráv na stránku:   

Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.

- Korrespondent oder ŽP Mitglied, - Editor oder ŽP Admin

Kommentar hinzufügen
Kommentare dürfen nur registrierte Benutzer senden.
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.
Anmelden
 
 
  
 
   Registrieren

© 2001 - 2024 ŽelPage - Webmaster


Info
informacni okenko