Praha — Když se na jaře letošního roku konala u příležitosti otevření koridoru z Plzně do Chebu prezentační jízda jednotky řady 680 Pendolino po trati 170, vedoucí z Prahy (Berouna) do Chebu, většina místních lidí ani nedoufala, že tato moderní jednotka do těchto končin někdy znovu zavítá. Ještě nedávno těžko uvěřitelná myšlenka se však od letošního prosince stane realitou. Aktualizovaný návrh jízdního řádu pro trať 170 pro příští rok, který vstoupí v platnost 11. prosince 2011, totiž kromě dvou zrušených rychlíků obsahuje i vlak SuperCity na trase (Bohumín –) Praha – Františkovy Lázně. Vlak IC 502 budou České dráhy, stejně jako všechny ostatní spoje SC Pendolino, provozovat na vlastní podnikatelské riziko. Jezdit však bude jen jednou týdně, a to vždy v sobotu na jednom páru spojů. Z Prahy odjede v devět hodin; na trase zastaví jen v Plzni, Mariánských Lázních, Lázních Kynžvart a v Chebu. V 11.41 přijede do cílové stanice – Františkových Lázní. Mezi Prahou a Chebem bude navíc přibližně o hodinu rychlejší než klasický rychlík. Zpět se Pendolino vydá ve 12.19 a do Prahy dorazí tři minuty po patnácté hodině. V současné době probíhají jednání o tarifu a přepravních podmínkách, které zatím nejsou definitivní.
Zdroj: České dráhy
Proč používáte výrazy "blábol" a "na špičku nosu" na základě nějakých vlastních hypotéz se zjevně mylnými argumenty (jako že průvodčí je přepravovaný cestující atd.)? Myslel jsem, že na podobné věci jsou tu jinačí experti. Nebylo by lepší si to ověřit v nějakém schválení pendolina k provozu?
Cvičně si můžete zkusit odpovědět na otázky, jestli se třeba v letadlech smějí přepravovat stojící cestující (v Evropě), jestli tam smějí chodit letušky a jestli cestující smějí courat na toaletu.
Kdyby se tam nemohly přepravovat stojící osoby, tak by nemohla být prováděna za jízdy kontrola jízdenek - osoba kontrolující jízdenky přece též stojí, dále by tam nemohlo fungovat to bistro. Jednak stojí personál toho bistra jednak stojí zákazník bistra ... Jaký je rozdíl mezi osobou stojící na představku a osobou stojící v bistru ...
Jak jinak by bylo možné, že se stojící osoby mohou přepravovat ve vozidlech s naklápěním v Rakousku, Švýcarsku, Německu ... Tam jezdí naklápědla bez povinné rezervace - například na „osobních vlacích" ...
Proč myslíte, že u RegioJetu bude za 230 Kč kontingent neomezený? Stejně tak se dá postavit idea, že za 230 se bude jezdit jen v části poledního vlaku, ranní a večerní budou třeba za - nevím - 260 Kč. Je potřeba si počkat do středy na celý tarif (který samozřejmě může být teoreticky ještě změněn podle reakce ČD).
Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.
- Korrespondent oder ŽP Mitglied, - Editor oder ŽP Admin
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.