..: Dráhy spouští službu ČD Taxi :..

ČD Taxi, foto: České dráhy, a.s. Praha — Od 1. září zavádějí České dráhy v souvislosti s blížící se konkurencí další doplňkové služby pro své zákazníky. Kromě větší přítomnosti stevardek a lepšího servisu v 1. třídě chce teď dopravce oslovit cestující, jež mají zájem o komplexnější řešení přepravy mezi velkými městy. Odpovědí na možnost cesty "od dveří ke dveřím" má být nový projekt ČD Taxi, jenž navazuje jízdu vlakem na taxislužbu ze stanic Praha hl.n., Brno hl.n., Ostrava hl.n. a Ostrava-Svinov. Cestujícímu je garantována cena za kilometr, profesionalita řidiče či kvalitní klimatizovaný vůz, přičemž přepravu si lze objednat hned několika způsoby – na webových stránkách CityTaxi, e-mailem na adrese operator@citytaxi.cz, telefonicky na čísle 14041, či formou SMS na mobilním telefonu 777 257 257. Podmínkou získání výhod služby Českých drah je sdělení hesla "ČD Taxi" a předložení jízdenky či In-karty s libovolnou aplikací. Nutno však podotkout, že například v Ostravě je cena pro zákazníky ČD naprosto shodná s obyčejnou cenou této taxislužby. V Praze je naopak výhodnější využít taxislužbu HaloTaxi, kde je v rámci programu ČD Bonus ještě výhodnější cena, rovněž po předložení jízdenky či in-karty.

Ceník taxislužby ČD Taxi
stanicenástupcena za kmčekání 1 min.
Praha25 Kč20,10 Kč4 Kč
Brno40 Kč28 Kč3 Kč
Ostrava20 Kč30 Kč6 Kč

Zdroj: České dráhy


Michal Jaroš Poslat mail autorovi | 2.9.2011 (12:00)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Služby

Další z regionu ČR Jihomoravský ČR Moravskoslezský ČR Praha


  1 ... 5 6 7 8 9 10      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel hasitobur  mail  
04.09.2011 (12:06)  
Sim > Fakt se musím smát tomu Tvému příspěvku. Taxislužba na základě smlouvy garantuje cenu a parametry auta a ČD jí umožní stání na lukrativním místě. Je to v podstatě na úplně stejném principu, jako nyní fungují stanoviště v centru Prahy, které jsou pod smlouvou s magistrátem. Fakt nechápu, co v tom zase hledáš za složitosti.
04.09.2011 (10:34)  
Sim: Jedná se o klasickou taxislužbu, která na základě smlouvy s ČD jezdí za dohodnuté ceny. Z toho poměrně jednoznačně plynou odpovědi na většinu Vašich otázek. Jakkoliv jinak by to bylo příšerně drahé.
registrovaný uživatel Sim 
04.09.2011 (9:42)  
Koukam na to a nevim, jestli se smat nebo brecet. Bohuzel to presne zapada do systemu, jaky si predstavuju, ze u modrych vladne - stoji to spoustu prace, energie a penez, pritom to ale nefunguje o nic lip, nez standardni sluzba na beznym komercnim zaklade. V podstate se nabizi hned nekolik otazek:
- CD toto nabizi jako sluzbu, nebo ne? Od toho se pak odviji fakt, jestli v pripade nejakeho sporu nebo snahy o uplatneni reklamace se clovek obraci na CD nebo na taxisluzbu.
- je mozne si objednat taxi, ktere bude cekat na prijezd meho vlaku? Mam pak povinnost se v nejakem casovem intervalu do taxiku dostat (jinak budu platit cekani), nebo se proste pocita s tim, ze az z vlaku vystoupim a dojdu k taxiku, teprve v tu chvili se spousti taxametr?
- co se deje v pripade, ze ma vlak zpozdeni? Ceka na me taxi, nebo neceka? A plati se neco za cekani?
- je mozne si taxi objednat u obsluhy vlaku? Je to sluzba umoznena, nebo narokovatelna? Pokud je narokovatelna, jak postupovat v pripade, ze obsluhu vlaku nemuzu sehnat nebo mi odmitne taxi zajistit?
- funguje to i opacne? Tedy ze se taxikem necham dopravit ke konkretnimu vlaku ... a pokud bude mit taxi zpozdeni, a vlak mi ujede, vrati mi CD penize za jizdenku a taxi me doveze zpatky do vychoziho bodu cesty "na ucet podniku"?

Pokud se nekomu z vas bude chtit na moje dotazy zodpovedet, muzem to pojmout klidne jako anketku - tuhle sadu dotazu jsem odeslal i na obalku CD, takze jsem zvedav, jak se budou nase predstavy lisit od oficialniho stanoviska (pokud na to nebude odpovidat cvicena opicka jako obvykle :-D).
registrovaný uživatel M 
03.09.2011 (23:05)  
No nicmene... Cela to sluzba mi nepripada jako od dveri ke dverim. Vidim v tom normalni taxik, nic vic. Nejake spojeni CD-taxi bych videl v tom, ze taxik bude cekat na konkretnim miste a bude cekat na konkretni vlak. Nemusi cekat ridic osobne a auto bude garantovane treba 10 minut po prijezdu vlaku.
Takhle tam totiz nevidim vyresi obvykleho problemu - vlak prijede na nadrazi, vola se taxi, na miste bude za X minut.
Pokud to takhle neni a je to vicemene jak jsem napsal (tzn. taxi ceka na prijezd vlaku a nebude to tarif z ulice), tak OK
03.09.2011 (23:01)  
rpet: Nevím, jaké byly podmínky výběrového řízení, ale vzhledem k tomu, že CityTaxi nikdy v Ostravě ani Brně nejezdili (ani na svých webovkách nic takového nemají), tak podmínka jedné firmy tam asi byla. Jestli je to rozumná podmínka, je jiná otázka.
mam pocit, ze ten stafl pred fantofkou neni pod spravcem
Magistrátní stránky (http://www.praha.eu/jnp/cz/home/magistrat/tiskovy_servis/aktuality_z_prahy/taxi_fair_place_zvysuji_ochranu_proti.html) tvrdí, že ano.
registrovaný uživatel M 
03.09.2011 (22:56)  
Cestujícímu je garantována cena za kilometr, profesionalita řidiče či kvalitní klimatizovaný vůz

Toto je pekna veta - jakoze cestujici dostane bud profi ridic nebo auto s klimou:-))
registrovaný uživatel rpet  mail  
03.09.2011 (22:16)  
@ babilon:

celebrate, to je poprve, co za svoji pritomnost na zelpage reaguju konkretne na tebe -:))

neni to nesmysl?? preci muzes jasne stanovit vyberovy rizeni na vic mest a v ramci toho oslovit x provozovatelu. kde je vyhoda v tom, ze jeden operator ma nejakoupobocku treba v ostrave?? uznej sam, ze tvuj argument nema ani hlavu, ani patu.

nic mene je fakt, ze nevim, jestli v tom AAA byly, nebo ne... navic,mampocit, ze ten stafl pred fantofkou neni pod spravcem, ale je ciste magistratni, tudiz tam muze - teoreticky, v praxi by to neslo, jde mi o princip - zaparkovat i jouda s fabii, mimo vyhrane rizeni. na letisti je jasne dan(i) provozovatel(e) stanoviste a nikdo jinej tam nesmi...
registrovaný uživatel Kutil 
03.09.2011 (20:27)  
Tak mám takový pocit, že v Ostravě "ČD-taxi" velkou "díru do světa" neudělaá - viz například taxi v Ostravě za paušální internetové ceny http://www.taxiostravajih.cz/
03.09.2011 (18:03)  
proc tedy cd preskocily "acka"
ČD nikoho nepřeskakovalo. ČD vypsalo výběrové řízení a AAA nevyhráli (pokud se vůbec přihlásili) - zejména proto, že mají auta jenom v Praze.
proc to nemuze fungovat jako na ruzyni?? - tedy regulerni mestsky stafl, zluty superby
Na magistrále před Fantovou budovou je regulérní městské stanoviště.
registrovaný uživatel rpet  mail  
03.09.2011 (17:03)  
a jeste jsem si vzpomnel, ze pred peti lety existovala tabulka spolehlivosti prazskych taxi operatoru, a zebrik byl nasledujici:

AAA, Profi, City, Halo, Speed, Taxi Praha

a pak ten zbytek. proc tedy cd preskocily "acka" (predpokladam, ze se nic nezmenilo, neni co, jak a proc...), ktery zrovna v centru (kam hlavak u taxi operatoru patri, i kdyz mistne lezi na dvojce...) dokazou na hlavak docpat auto do dvou - trech minut??? nekterejm vecem fakt prestavam rozumet...
  1 ... 5 6 7 8 9 10      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko