..: Prezentační jízdy ČD pokračují - nyní je na řadě kraj Vysočina :..

814.002, foto: optus Jihlava — Zatímco ve středu 13. října jste se mohli svézt mezi Pardubicemi a Chrudimí, úterý 23. listopadu se ponese ve znamení prezentační jízdy napříč krajem Vysočina. Vlak vyjede několik minut po deváté ranní ze stanice Jihlava město a jeho cesta povede přes Havlíčkův Brod a Žďár nad Sázavou do Křižanova. Tam bude umožněna prohlídka soupravy a prostor dostanou také přítomná média. V rámci jízdy vlaku proběhne i pravidelné zasedání Rady kraje Vysočina. Jízdné je zdarma. Lenka Horáková, ředitelka Krajského centra osobní dopravy ČD v Jihlavě, dále dodává, aby lidé v případě zájmu o přepravu imobilních cestujících tuto skutečnost včas nahlásili stejnou cestou, jako u standardního spoje a zamezili tak případným nepříjemnostem.

Jízdní řád mimořádného vlaku
odj.Staniceodj.
9.05Jihlava město13.24
9.18Jihlava13.20
10.10Havlíčkův Brod12.34
10.24Přibyslav12.03
10.51Žďár nad Sázavou11.50
11.08 *Křižanov11.30
  • * čas příjezdu není oficiálně uveden, je tedy přibližně vypočítán dle jízdních dob ostatních spojů a nemusí odpovídat skutečnosti!

Zdroj: Kraj Vysočina, České dráhy


Dominik Jaroš | 18.11.2010 (17:00)
Related newsopen/close

More on Pozvánky Jízdní řád

More from ČR Vysočina


  1 2 3      Zpráv na stránku:   
24.11.2010 (20:13)  
no, nevím, ale být obyvatelem Vysočiny, tak mě takovéhle prezentační jízdy při současném stavu nejen vlakové dopravy na Vysočině spíš naštvou...
24.11.2010 (11:16)  
Můj tip je plecháč v Najbrtu (Brrr!) + 071.005 + 471.005 v salóní či zmíněné lůžkové variantě (bez sedaček). Vzhledem k tomu že do okolí Jihlavy kvůli stavu zabezpečovačky nic jiného nesmí. V případě úspěchu proložení Bmto.
22.11.2010 (16:56)  
K debatě o co jde: Když se podívám na jízdní doby na 250tce tak jsou opsané z R. To znamená, že by to neměl být Regiošuk, ani Rybák apod. Pokud si někdo nedělá srandu, tak to bude něco co normálně výkonově stačí na rovině jezdit aspoň 120.
Může to ale být i cokoliv, když oškubou dobu prohlídek. V HB mají dost času i na objetí.

Jinak podporuji Farkačův jednotný název Šumperák, i když je to spíše pro dříve narozené. Vystihuje to naprosto přesně a nikoho to neuráží. Například v Anglii je bydlení dost podobné. Bydlet se v tom dá a v případě Regiošuku se dá také jezdit (když je trať +/- vodorovná).
22.11.2010 (16:12)  
Ale budou. Vždyť zatím nic nového není a je otázka zda bude. Vize sice byly předloženy, další otázkou jsou opět finance.
FRK
Registered user Holoubek  mail  
22.11.2010 (12:05)  
doufám, že je to jen ilustrační foto a že fakt nechcou prezentovat Regionovy :D
Registered user karel.f  mail  
21.11.2010 (22:02)  
Miroslav Zikmund : mohla by taky existovat volka - vlaky tažené volem ...
Tohle je nádhera a není to daleko od pravdy i ti volové se najdou. Vím o jednom ale nejmenuji.....
21.11.2010 (18:56)  
karosa : jenže ustanovení o "posunu tažným zvířetem" už z předpisu D2 vymizelo ... S funkcí kočího jako osoby odborně způsobilé se v dopravním řádu drah nepočítá.
Koňka by byla určitě fajn, mohla by taky existovat volka - vlaky tažené volem ...
Registered user karosa  mail  
20.11.2010 (16:46)  
Pokud by to mělo být slibované "ekologické překvapení", nedivil bych, kdyby krajští radní na Vysočině objednali koňku.
Registered user SYN 
19.11.2010 (19:11)  
MZ: a nebylo by lepší neposlat NIC, aby se vidělo co bude když nebudou fakt vůbec žádný prachy? A PR vést v duchu "Mohli jsme vám poslat vlak, ale my jsme si řekli NE!"
19.11.2010 (14:50)  
Když jsem byl velmi mlád, viděl jsem automobily s karoserií z vozu ŠKODA-Octavia r.v. 1960, napasovanou na podvozek bojového vozidla KDF z II.světové války (základ od VW-Brouk). Automobil měl normální SPZ a nebyl jediný, který byl provozován jako povolená přestavba s požehnáním DI-SNB-ČSSR. Stejně tak mi připadá dnes šumperská 814, jak je na titulním snímku.
Proto bych navrhoval jednotnou přezdívku šumperák, podobně jako se stavěly jednotné domky v 70.letech, jejichž projekt pochází také ze Šumperka. Stejná hrůza jako 814. Jak je vidět jednota musí být, protože jak známo: V jednotě je síla!
FRK
  1 2 3      Zpráv na stránku:   

Comments are users' expressions.
ŽelPage has no liability for their contents.

- Correspondent or Member of ŽelPage, - Editor or ŽelPage Administrator

Add comment
Comments are only allowed for registered users.
Before you insert your comment, you have to log on or register.
Sign in
 
 
  
 
   Register

© 2001 - 2024 ŽelPage - Webmaster


Info
informacni okenko