..: Vykolejený vlak komplikuje dopravu na koridoru :..

Vykolejené nákladní vozy, foto: DIČR Olomouc — (Aktualizováno 14:50) Krátce po jedné hodině odpoledne došlo na výjezdu ze stanice Olomouc směrem na Přerov k nehodě. Do projíždějícího nákladního vlaku zde z boku narazila posunovací lokomotiva. Následkem srážky došlo k vykolejení 8 vozů nákladního vlaku a posunovací lokomotivy s jedním osobním vozem. Veškerý provoz je v místě nehody zastaven. Vlaky SC Pendolino jedou odklonem přes stanice Přerov, Břeclav a Brno a zastavují ve stanici Přerov; ve směru z Ostravy do Prahy i ve stanicích Česká Třebová a Kolín. Rychlíky Olomouc - Přerov - Břeclav (- Brno) jsou v úseku Olomouc - Přerov odřeknuty bez náhrady. Ostatní vlaky osobní dopravy jsou v úsecích Olomouc - Grygov a Olomouc - Blatec vedeny náhradní autobusovou dopravou. Dle prvotního prozkoumání místa nehody je škoda odhadnuta na 5,6 mil. Kč, provoz alespoň po jedné koleji a v nezávislé trakci by měl být obnoven v průběhu nedělního odpoledne.

Aktualizace 4.7.2010 14:50: Provoz je od 13:45 obnoven s omezenou propustností po jedné ze dvou traťových koleji. Všechny vlaky dálkové i regionální dopravy jsou vedeny ve svých pravidelných trasách s možností zpoždění cca 10 minut.

Vykolejené nákladní vozy, foto: DIČR Vykolejené nákladní vozy, foto: DIČR Lokomotiva nákladního vlaku, foto: DIČR

Zdroj: Mimořádnosti ČD, Foto: DIČR


Nick Poslat mail autorovi | 3.7.2010 (17:46)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Nehody a mimořádnosti

Další z regionu ČR Olomoucký


  1 ... 5 6 7 8 9 10      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel poldik  mail  
04.07.2010 (9:11)  
strojvudce88:ne nejsem sem fada drahy uz od malicka ale na CD je videt ze kdyz se neco stane tak maji velky problem ho co nejrychleji vyresit nemam vubec nic proti zamestnancum cd nemaji to jednoduche a jejich prace je i dost tezka
04.07.2010 (8:07)  
poldik: Nejste trochu zaujatý? :-)
registrovaný uživatel poldik  mail  
04.07.2010 (7:19)  
jo jo ČD-Čekej Dlouho!!!!!sem zvedavy jestli aspon ve stredu bude vse v relativnim poradku
04.07.2010 (6:47)  
Babilon: určitě ji použít můžete. Jinak si myslím že pendolína pouští přes 330 jen proto že mohou jet 160km/h a tak stahují i skoro 20 minut zpoždění. Kdežto na 300 by jelo tak 80km/h někde i méně.
dopisovatel nebo člen ŽP IR  mail  
04.07.2010 (0:14)  
M: Samozřejmě máte pravdu, že není, když je styk obou sosutav až na širé trati za Nezamyslicemi ve směru na Vyškov... :-)
dopisovatel nebo člen ŽP IR  mail  
03.07.2010 (23:51)  
Pokaždé když takhle nějaký vlak zablokuje úsek Olomouc - Přerov, se mi ihned vybaví odsunované brněnské hlavní nádraží. Doposud totiž přes Brno vedou dva železniční "koridory", jeden nákladní, druhý osobní. A stane-li se něco na jednom z nich, postižené místo se prostě objede tím druhým. Čili zceal ideální situace. Dokonce když se teď v rámci toho odsunu budovalo nové odstavné nádraží a byl na nákladním "koridoru" omezený provoz, náklady jezdily prostě přes hlavák (paradoxně tedy stavbaři-odsunovači využívali tu starou trasu k tomu, aby ji mohli dříve zrušit). Až se veškerá železniční doprava zkoncentruje do toho jediného "koridoru" přes to odsunuté hlavní nádraží a jednou si přes něj takhle hezky lehne napříč jeden vlak, tak mám dojem, že se železnice na jižní Moravě snad úplně zastaví...
03.07.2010 (23:32)  
Petr Borženský: Pěkná fotka. Mohl bych ji použít v pozvánce na Železniční rallye, až bude někdy start v Hulíně?
registrovaný uživatel M 
03.07.2010 (23:11)  
A je k projeti Prerov-Nezamyslice-Olomouc zapotrebi stridave lokomotivy?
03.07.2010 (23:02)  
Přes Prostějov teď tlačí Beskyd... Ono je taky otázka, jestli jsou volné esa, aby vše protáhli přes Brno.

SC naposledy 300 projelo v dubnu, když nečekaně sněžilo u Třebové a Zábřehu.

No a přes Brno jede Slovakia. Lidi z Olomouce do Přerova pobere autobus.
registrovaný uživatel M 
03.07.2010 (22:47)  
Pendolino by pres Breclav bylo rychlejsi i kdyby pres Vyskov ty 40 nemelo. Kdyby byla uplne volna cesta, tak to vyjde nekde nastejno, v realnem provozu je to pres Breclav rychlejsi, vcetne tech 40 tuplem.
Akorat furt nevim ty Nezamyslice. Mozna tam proste neni jen nekdo, kdo by preprahal lokomotivy atd.

Na toto si ale vzpomente, az bude rec o operativnosti zeleznicni a silnicni dopravy. Kdyz klekne dalnice u Olomouce, tak to urcite neni potreba objet pres Breclav a nahradni trasu nemusi zajistovat 150 lidi...
  1 ... 5 6 7 8 9 10      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko