..: Vykolejený vlak komplikuje dopravu na koridoru :..

Vykolejené nákladní vozy, foto: DIČR Olomouc — (Aktualizováno 14:50) Krátce po jedné hodině odpoledne došlo na výjezdu ze stanice Olomouc směrem na Přerov k nehodě. Do projíždějícího nákladního vlaku zde z boku narazila posunovací lokomotiva. Následkem srážky došlo k vykolejení 8 vozů nákladního vlaku a posunovací lokomotivy s jedním osobním vozem. Veškerý provoz je v místě nehody zastaven. Vlaky SC Pendolino jedou odklonem přes stanice Přerov, Břeclav a Brno a zastavují ve stanici Přerov; ve směru z Ostravy do Prahy i ve stanicích Česká Třebová a Kolín. Rychlíky Olomouc - Přerov - Břeclav (- Brno) jsou v úseku Olomouc - Přerov odřeknuty bez náhrady. Ostatní vlaky osobní dopravy jsou v úsecích Olomouc - Grygov a Olomouc - Blatec vedeny náhradní autobusovou dopravou. Dle prvotního prozkoumání místa nehody je škoda odhadnuta na 5,6 mil. Kč, provoz alespoň po jedné koleji a v nezávislé trakci by měl být obnoven v průběhu nedělního odpoledne.

Aktualizace 4.7.2010 14:50: Provoz je od 13:45 obnoven s omezenou propustností po jedné ze dvou traťových koleji. Všechny vlaky dálkové i regionální dopravy jsou vedeny ve svých pravidelných trasách s možností zpoždění cca 10 minut.

Vykolejené nákladní vozy, foto: DIČR Vykolejené nákladní vozy, foto: DIČR Lokomotiva nákladního vlaku, foto: DIČR

Zdroj: Mimořádnosti ČD, Foto: DIČR


Nick Poslat mail autorovi | 3.7.2010 (17:46)
Zusammenhängende Nachrichtenopen/close

Weitere von Nehody a mimořádnosti

Weitere aus ČR Olomoucký


  1 2 3 4 5 ... 10      Zpráv na stránku:   
Registrierter Benutzer M 
09.07.2010 (1:00)  
Joska - pokud bych jel jednu stanici (treba Olomouc-Pardubice), tak urcite. Jinak by v pripade superaktivni(ho) pruvodci mohl vzniknout problem.
Asi bych nahodil neco, ze v pripade reklamace budu zadat samozrejme i naklady spojene s ni a at neni prekvapeny, az tu zamestnavatel vezme z jeho vyplaty...
PS: Je reklamace tech (ne)platnych jizdenek reklamaci ve smyslu obcanskyho zakoniku? Asi ne, co?:(
08.07.2010 (22:51)  
babilon: Konzultoval jsem postup s lidmi z reklamačního, a opravdu je nejjednodušší zaplatit a pak to zpětně reklamovat. A to i v případě, že máte platnou jízdenku, ale průvodčí neznalý tarifu ji nechce uznat.

Věřím, že je to nejjednodušší, ale já jsem taková povaha, že bych si to od toho průvodčího rozhodně nenechal líbit.
A pokud lidé z ČD dávají takovéto rady, dovolil bych si zase já na oplátku poradit ČD:
buď
1) proškolujte zaměstnance tak, aby nebuzerovali zákazníky
nebo
2) dejte dohromady takový tarif, který pochopí i ten "nejjednodušší" zaměstnanec
08.07.2010 (22:14)  
Popisovaný případ se nestal mně. Kromě jednoho případu někdy před 20 lety jsem se zatím vždycky dohodnul (= průvodčí ustoupil/a), kupodivu největší dohadování bylo vždycky, když jsem měl řádnou platnou jízdenku.

Konzultoval jsem postup s lidmi z reklamačního, a opravdu je nejjednodušší zaplatit a pak to zpětně reklamovat. A to i v případě, že máte platnou jízdenku, ale průvodčí neznalý tarifu ji nechce uznat.
Registrierter Benutzer Sim 
08.07.2010 (16:12)  
Joska Holibajda > to rikate v tuhle chvili. Ale pokud budete v podobne situaci opravdu a uvedomite si, ze - pokud neudelate nejakou blbost - pripadny soud prohrat nemuzete, ale bude vas to stat hafo casu a energie, pochybuju ze si radsi nekoupite druhy listek.

Je to podobne, jako s reklamaci mistenky. Jednou me to stalo ctvrthodinove dohadovani se s pruvodci ve vlaku a nasledne 3/4 hodiny navic u pokladny - to vse jen proto, aby mi po trech tydnech prislo necelych 35 korun na ucet (kor v situaci, kdy si kus uzere i banka v podobe poplatku za prichozi platbu) ... opravdu uz vickrat nemam zajem si takto cuchat nervy, proste mi to za to nestoji.

Podobne jsem "ochotne" vysolil penize za novou jizdenku pote, co mi diky zpozdeni vlaku "propadla" nevyzvednuta eliska a pak zpetne pozadoval v ramci reklamacniho rizeni dorovnani rozdilu, prestoze logicky by to melo jit i jinak - pokud mam objednanou nebo koupenou jizdenku, nemam potrebu sebou nosit hotovost (nebo kreditku) abych si ji koupil jeste jednou, takze snadno mohla nastat situace, ze bych na druhou proste nemel. Pak by teprv asi nastalo to pravy coromoro, na obou stranach - pruvodci by (podle predpisu opravnene) prskal, ze nemam platnou jizdenku, ja bych pro zmenu argumentoval tim, ze jsem si ji diky zpozdeni vlaku nemohl vyzvednout...

Samosebou ze jsem mohl situaci do teto podoby vyhrotit i v pripade, ze jsem na druhou jizdenku mel... ale hold nejsem takova povaha, abych sobe a ostatnim dobrovolne cuchal nervy.
08.07.2010 (14:20)  
babilon: Vybrali jízdné podruhé a ať si cestující podá reklamaci.

I kdybych u sebe měl dostatek peněz na další jízdenku, v tomto případě bych odmítl platit. Možná bych jakožto "černý pasažér" musel podstoupit i soudní řízení, ale nenechám ze sebe dělat blbce. Jízdné už jsem zaplatil a ČD mají povinnost přepravit mě do cíle. Nefunkčnost JEJICH systému je JEJICH problém.
08.07.2010 (12:14)  
Před týdnem nefungoval rezervační systém a mimo jiné nešly vyzvednou eLišky (ani v automatu ani u pokladny). Jak se zachovali průvodčí (doufám, že ne všichni)? Vybrali jízdné podruhé a ať si cestující podá reklamaci.
Sorry, ale kvůli výpadku svého vlastního systému buzerovat řádně platící cestující jenom proto, že by toho třeba někdo zneužil, mi přijde fakt úchylné. Nedokážu si představit, že by si něco podobného dovolil třeba Jančura.
Registrierter Benutzer Sim 
08.07.2010 (9:51)  
Miškin > aby to nevyznelo spatne, ja tu neresim jizdu bez listku. Ale chci, aby se systemove resily situace, kdy si listek "neni mozne" koupit v obsazene stanici, ve prospech cestujicich - tedy tak, aby to, co se nestihne ve stanici, slo resit ve vlaku s pruvodcim bez priplatku, podobne jako u neobsazene stanice.

Jak by se resil problem v pripade, ze je na trivozovy vlak jedna pruvodci, ktera do hypotetickeho pruseru stihne projit jen necely prvni vagon, pokud by to bylo po nastupu v neobsazene stanici? Krome rezijkaru, litackaru a lidi se zpatecni jizdenkou by ostatni byli bez jizdenky... takze s tim musi "system" taky nejak pocitat - i pri pripadnem odskodneni.
Registrierter Benutzer SYN 
08.07.2010 (9:06)  
Miškin: Jednoduché, byli to pasažéři kteří si (zajisté) hodlali zakoupit lístek jen co spatří průvodčí, k čemuž nestihlo dojít (průvodčí nemůže být průběžně všude že). Stačí zapřít jakýkoliv kontakt s nimi...
08.07.2010 (0:00)  
To SIM- ale ještě je tu jeden problém- představ si, že by vlak měl mimořádnost před onou neobsazenou stanicí a bylo třeba nějaké zranění/úmrtí.
Pak by se ČD obrátily na pojišťovnu a ejhle- už by mohl být problém (cyklisté neměli lístek...).
Nechci něco přivolat, ale jak už jsem měl tu čest s pojišťovnami, nedopadlo by to pro ČD dobře.
A ve finále by to podle zákona padajícího h...a padlo na onu průvodčí.
Dělat ústupky je pro mě jako pro cestujícího v onu chvíli příjemné, ale každá mince má líc i rub.
Nejsem natolik znalý, abych tuto svoji teorii hájil do krve, ale něco mi říká, že by z toho opravdu mohl vzniknout velký problém.
Registrierter Benutzer Sim 
07.07.2010 (14:21)  
numo > jenze to je presne ono. Pruvodci to udelala v zajmu firmy, protoze by to klidne jinak mohla byt posledni cesta vlakem zminovanych zoufalcu(nebo vlastne nebyla, protoze by jim to mezitim ujelo). A pritom se sama vystavuje riziku, ze kdyby na tohle jednani nekdo prisel, ma ona sama prusvih. To je presne to, co jsem myslel, kdyz jsem psal o hazeni klacku pod nohy nejen cestujicim, ale i vlastnim zamestnancum.
  1 2 3 4 5 ... 10      Zpráv na stránku:   

Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.

- Korrespondent oder ŽP Mitglied, - Editor oder ŽP Admin

Kommentar hinzufügen
Kommentare dürfen nur registrierte Benutzer senden.
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.
Anmelden
 
 
  
 
   Registrieren

© 2001 - 2024 ŽelPage - Webmaster


Info
informacni okenko