..: eTiket do Drážďan s dokladem na městskou a regionální dopravu :..

371.201 ČD, R 379 Kopernikus, Praha–Sedlec, foto: HonzaH Drážďany — Počínaje čtvrtkem 1. dubna 2010 lze na e–shopu Českých drah zakoupit eTiket do Drážďan společně s dokladem na městskou a příměstskou dopravu v rámci systému integrované dopravy Horní Polabí (VVO). Za příplatek 4 € k standardnímu eTiketu Praha/Brno – Drážďany je tak možné celý den cestovat MHD v Drážďanech stejně jako regionálními spoji v kraji a navštívit Míšeň nebo pohádkový zámek Moritzburg. Celodenní lístek pro svaz VVO má shodné podmínky s nabídkou REGIONet Labe–Elbe. eTiket ČD je fixován na konkrétní den a spoj, který je na jízdním dokladu uveden.

Jízdní doklad lze v Německu využívat ve stejném rozsahu, jaký poskytuje nabídka REGIONet Labe-Elbe, kde platí podmínky dopravního svazu VVO; u eTiketu Praha – Drážďany pro 1. vozovou třídu je možné využívat spojů VVO pouze ve 2. vozové třídě regionálních vlaků. Na blízké úzkorozchodné dráze Radebeul – Radeburg jízdenka neplatí. Na cestě do Moritzburgu mohou cestující použít autobusy, např. č. 421 z Míšně nebo 326 z Drážďan.

Relace a druhCena v EURCena v Kč
Praha – Drážďany + VVO (jednosměrná)23 €598 Kč
Praha – Drážďany + VVO (2.třída, zpáteční)26 €676 Kč
Praha – Drážďany + VVO (1.třída, zpáteční)37 €962 Kč
Brno – Drážďany + VVO (jednosměrná)33 €858 Kč

Pro přepočet z eura na koruny je použit kurz 26 Kč/€.

Zdroj: České dráhy


Dominik Jaroš | 7.4.2010 (7:00)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Tarify

Další z regionu Německo Česká republika (celá)


  1 2      Zpráv na stránku:   
19.06.2010 (17:09)  
JN : Díky za tip, koukám že by šla vaše varianta použít pro courákový výlet Semmeringem do Sebnitz a ještě bych stihnul prolézt tunely úzkorozchodné Schwarzbachbahn ;-)
16.04.2010 (13:52)  
Beru zpět výpočet ve svém předchozím příspěvku. Neuvědomil jsem si a tudíž jsem nezohlednil, že v úseku Neustadt - Coswig již neplatí SoNe+DB. Takže místo Coswig - Moritzburg cca. 200,- musí být Neustadt - Moritzburg cca. 300,- (rodinná denní, 2 zóny) a úspora se tudíž scvrkává jen na cca. 200,-.
09.04.2010 (11:33)  
Já jsem z článku načerpal pouze tip na výlet, který by se rodině snad mohl líbit. Ale je e-ticket do Drážďan opravdu tak výhodný? Na první pohled to vypadá zajímavě. Když jednosměrný lístek stojí 19(23), tak zpáteční jen za 22(26) vypadá lákavě. Jenže když nejedu sám, tak po vynásobení dvěmi to již tak výhodně nevypadá. Potom jsou zde nepříjemné omezující podmínky: např. nákup 3 dni předem, když se ještě spolehlivě neví, jaké bude počasí nebo že platí jen v jednom konkrétním páru vlaků, takže nelze odjet tam později a zpátky dříve, no a když to ujede, tak je problém. Proto bych se spíš rozhodl pro kombinaci jízdenek SoNe+DB (všechny vlaky) a 2x zpáteční NRT Schoena(GR)- Bad Schandau. Toto poskytne skoro stejné služby a je to o pěkných pár stovek levnější. Cesta S-bahnem místo EC mezi Bad Schandau a Drážďanami naní tak hrozná. Stejně jako přímá platba za všechny případné transfery busem nebo tramvají (např. 2x Coswig-Moritzburg a zpět cca. 200,-, takže při úspoře cca. 500,- na železničních jízdenkách je to pořád ještě o cca. 300,- výhodnější).
registrovaný uživatel M 
09.04.2010 (0:52)  
Otazka znela "neco proti tuzemske MHD"
registrovaný uživatel Kakov 
08.04.2010 (22:24)  
M: mluvis z cesty, rec byla o vozovem parku, ne o navaznosti spoju....

MZ: nezlobte se za injektivu, ale Vase a jim podobne stesky mi prijdou jako snaha kritizovat za kazdou cenu, dovolim si tvrdit, ze vozovy park v praze je na dobre urovni (to nevylucuje nejaky podil starych busu), ale Vas nazor mi prijde, ze je spis psychicka zalezitost, prosim neberte to ve zlem, ale u nas v CR je hlavne u starsi generace zvykem nadavat a hanit, proste uz nam neni 20 (kdy bylo vse fajn) a tudiz vse co je dnes je fujtajbl,

dovolim si pripomenout, ze onen "Slintyhnus" jezdi i v rade zemi zapadni evropy....

nebo dokazete objektivne rict, cim jsou zminena vozidla tak fuj??
registrovaný uživatel M 
08.04.2010 (12:17)  
Karel Kovarik - otresna MHD je v Prostejove a celkove IDS v Olomouckem kraji je delany stylem "hlavne aby to nenavazovalo". Prinejmensim to tak na mne pusobi...

Jiri Hovorka - cili CD "bez barier":-))

Frantisek - no ja bych spis rekl, ze tito lide nechteji, nez nemohou... Kdyz nechci jen na MS do Jizni Afriky, protoze tehle zemi neduveruji, tak to prece neni o tom, ze "nemuzu" - proste tam nechci, protoze mam "strach". No a stejny je to i s tema kartama atd.
08.04.2010 (9:16)  
JN: Menší masochismus je koupit si skupinovou zpáteční Praha - Děčín a pak ten RegioNet Elbe-Labe, to už nešotouš snese a nejednou jsme takto jeli (včetně Moritzburgu). Navíc při zpáteční cestě je v Bad Schandau hodně lákavé nastoupit do EC místo do těch rozvrzaných lehátek, a pokud náhodou do Děčína průvodčí přijde, zaplatíte stovku, což je za vyšší komfort a rychlost celkem únosné.
TTtrain: Normální vysokopodlažní Mercedes, žádný extra luxus, tady mi nepřijde poznámka o naší MHD na místě. Navíc to není úplně MHD, jede to daleko za město přes pole.
Frantisek: Nostalgická parní úzkorozchodka má snad trochu právo neuznávat běžné jízdenky VVO (časové jízdenky na ni platí). Je na Vás, jestli 5,80 EUR (zrovna málo to tedy není) za jízdenku Radebeul - Moritzburg za to stojí nebo ne, ta trať jinak není špatná. Mimochodem, z Prahy do Mělníka jede nějaký přímý bus v PID?
08.04.2010 (7:03)  
Zmíněný eTiket nemohou používat kupříkladu ani lidé i počítačově gramotní, kteří z nějakého důvodu (například bezpečnosti) nemají povolenou platbu kartou přes internet a zároveň nechtějí ukládat peníze na konto ČD dříve, než jedou (elektronická In-peněženka) - bohatě stačí vynucená investice do In-karty. Pokud by automaty byly schopny tyto jízdenky vydávat za přímou platbu (penězi nebo bankovní kartou), pak bych je s radostí využil. Možná jsou a jen jsem to ze změti informací nevyčetl...

A nemožnost využít jízdenku k cestě vlakem do míst, kam umožňuje jet autobusem, mi silně připomíná situaci v PID ve vztahu Praha - Mělník. A nadšen z ní tedy nejsem. :)
registrovaný uživatel aron 
08.04.2010 (6:31)  
MZ:Myslim si ze vozovy park MHD v cele republice, je na slusne urovni, prece nechcete na MHD nasazovat dalkove Scanie, kdyz jedete max. pul hodiny. Obnova probiha plynule snad ve vsech mestech a je o mnoho let pred CD, proc tomu tak je nechci rozebirat. PS: Jsem z HK a letos pridou nove nizkopodlazni kloubove troleje.
08.04.2010 (1:12)  
M - I ti co neuznávají peníze využívají nabídky ČD :) Vidím pomalu alespoň jednu osobu týdně. Méně pečliví průvodčí si jich ani nevšimnou... Ale to je jiná kapitola.
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Logowanie
 
 
  
 
   Zarejestruj się

© 2001 - 2024 ŽelPage - administratorzy


Info
informacni okenko