Zlín — Zlínská integrovaná doprava (ZID) zahrnuje spoje Dopravní společnosti Zlín–Otrokovice (DSZO) a Českých drah, které tvoří městskou hromadnou dopravu ve Zlíně a Otrokovicích. Po dohodě organizátora a objednatele se s platností od 1. května 2010 změní tarifní podmínky ve vlakových spojích jedoucích po trati 331 Otrokovice – Vizovice. Původně platné čtyřicetiminutové jízdenky v hodnotě 12 a 6 korun stejně jako vícenásobné jízdenky budou platit pouze pro městskou hromadnou dopravu. ZID nově zavádí jízdní doklad „jednotlivá jízdenka Zlínská integrovaná doprava“ a také upraví pásma platnosti předplatních časových jízdenek.
Nový jízdní doklad bude mít dvě označovací pole – pro dráhy a MHD. Na ČD má lístek platnost 30 minut od označení, v městské hromadné dopravě (autobus, trolejbus) pouze 20 minut. Celková doba platnosti jízdenky od prvního označení je včetně přestupu mezi vlaky a hromadnou dopravou 70 minut v pracovní dny, o víkendech a svátcích 85 minut. Cena jízdenky bude 14 korun pro dospělé cestující od 15 let. Děti ve věku od 6 do 15 let hradí poloviční částku.
Předplatní časové jízdenky pro kombinaci MHD s vlakem budou nyní označeny písmenem „i“ za označením pásmové platnosti (např. A B i) apod. Bez tohoto nového označení nebudou doklady ve vlacích platné. Cestujícím, kteří vlastní předplatné kupóny, jejichž platnost přesahuje datum 1. května, zůstává platnost v původním rozsahu. Kromě toho dojde k rozdělení pásma „D“ na dvě pásma „D“ a „E“. Pásmo „D“ bude platit od železniční zastávky Zlín-Příluky do stanice Lípa nad Dřevnicí. Pásmo „E“ pak ze stanice Lípa nad Dřevnicí do stanice Vizovice.
Zdroj: České dráhy
Ja vzdy koukal na spodek - plechy na boku a pluhy.
Nevyplatilo by se tam dát brejle a 5 vagónů?
V tehle souvislosti me spis napada jina vec. Pomerne bezna kombinace M+V(+n*V)+M je (at uz s moznosti viceclenneho rizeni nebo bez) jasna, vyhody pri neobjizdeni pri uvratich asi nema smysl rozepisovat. Zrovna tak si pamatuju (ale uz nevim, kde jsem to sebral), ze 810 ma energii maximalne pro dva bafiky, takze v podstate nejdelsi "cista" vratna souprava je sestivozova se ctyrmi vlozaky. Pak uz je jasne, ze se pro dalsi "zkapacitneni" soupravy musi pridat i dalsi motor...
... co mi ale neni jasne, jak vlastne probiha "synchronizace" tri (nebo jde i vic?) motoraku bez viceclenu ... napada me vysilacka, ale nejak mi to prijde divny.
Je nekde moznost si o tomto neco precist? Myslim samosebou jinde, nez primo v draznich predpisech (ke kterym predpokladam, ze jako zvedavy cestujici nemam pristup).
Pripadne, jak je to obecne se spojovanim vlaku? Je mozne mit napriklad lokomotivu uprostred vlaku?
A totéž platí o zdvoukolejnění, přesně jak psal Josef Petrák, na výhybnách se bude brzdit. Navíc se bude přenášet zpoždění. Ale víc by nám o tom řekli asi ti, kteří již mají několik let zkoupené pozemky pod plánovanou stavbou.
Jinak demokracie je dobrá věc, ale vyžaduje společnost na určité úrovni. Jistě není žádoucí zastavět veškerý prostor (nejen) dopravními stavbami, na druhé straně by mělo být řečeno, jaké dopravní stavby přinesou skutečný užitek a jaké nemají opodstatnění. Bohužel v tomto kolikrát nemají jasno ani navrhovatelé. Často ovšem proti sobě nestojí ani tak železnice s lidmi, jako spíše železnice se silnicí - aneb druhá kolej pro vlaky vadí, šest pruhů pro auta žádný problém. Nemluvě o poměru hluku. Jenže dokud budou vládnout líbivá jednostranná řešení nad celkovými účinnými, nebude dobře.
Jsem samozřejmě zastánce demokracie, a je dobře že se můžou občané svobodně vyjadřovat, ostatně občas můžou zastavit i pěkné kraviny, ale společnost podle mě prostě nelze řídít podle toho, co si myslí skupinka lidí podél nějaké stavby... Samozřejmě ani mě by se to nelíbilo, když by mi postavili pod okny novou trať, to je lidské, ale zde ani nebyl tenhle případ a hlavně, co mají říkat lidi co už dávno u větších dopravních staveb bydlí? Zrušíme auta, železnice, letiště, aby všichni měli klid?
Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.
- Korrespondent oder ŽP Mitglied, - Editor oder ŽP Admin
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.