..: Druhá měsíční výluka na trati Praha – Kladno :..

714_Unhost, foto: JTB Praha — S omezením železniční dopravy musí od dnešního dne až do 16. března již podruhé počítat cestující na trati 120 (Praha – Rakovník). Práce na přemostění této trati mezi stanicemi Praha–Dejvice a Praha–Bubny v pražské Svatovítské ulici si opět vyžádaly ukončení vlaků linek S5 a R5 na provizorní zastávce Gymnasijní. Odtud mohou cestující využít metra z nedaleké stanice Dejvická, na kterou však musí dojít pěšky. Jízdní doklady Českých drah do stanic Praha–Bubny a Praha Masarykovo nádraží budou proto platit i ve vybraných linkách tramvají a metra; majitelé elektronických aplikací na In–kartě si musí vyzvednout provizorní denní doklad pro případ kontroly revizory Dopravního podniku Praha. Některé ze spojů pojedu z Hostivice odklonem přes Žvahov na Smíchov, případně hlavní nádraží.

Vlaky by tentokrát měly jezdit plynuleji než při loňské výluce, kdy ještě současné probíhala výluka v Jenči. Podrobnější informace budou dostupné na vývěskách nebo v níže přiloženém výlukovém řádu.

Výluka začala dnes ve 3 hodiny ráno a bude ukončena ve 3 hodiny ráno 16. března 2010. Od 8. do 10. března 2010 bude současně probíhat výluka úseku Gymnasijní – Veleslavín, vždy od 8:00 do 14:50. Pro dopravu do centra tak budou sloužit tramvaje č. 20 a 26.

Zatímco při loňské výluce byla zakládána východní část nového mostu, nyní půjde o zakládání západní části přemostění. Zároveň budou přeloženy inženýrské sítě, náročná bude zejména překládka kanalizace s profilem jeden metr. Vedle toho budou pokračovat v této lokalitě práce na stavbách patřících do tunelového komplexu Blanka.

Zdroj: České dráhy, ROPID


Dominik Jaroš | 10.2.2010 (12:00)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Nehody a mimořádnosti Jízdní řád

Další z regionu ČR Praha


  1 2 3 4 5 6      Zpráv na stránku:   
11.02.2010 (14:48)  
To Borovička:
Souhlas. Po silnici (dnes už prakticky dálnici) je to cca 22 km. Než se vlak vyhrabe z Hlavního přes Zličín do Hostivic, nebo z Masny přes Veleslavín a Ruzyň, jsou dvě hodiny v čudu! Kdo bude ochoten trmácet se v rozklepaném vlaku dvě hodiny, když autobusem, nebo autem to zvládne za půl?
11.02.2010 (14:44)  
to Doomlukas:
Je otázka, zda trať, která nemá optimální možnost zaústění na Hlavní nádraží, má smysl nějak modernizovat. Pokud by se naopak elektrifikoval Český semering, byl by vlak z Hlavního v Hostivicích přes Smíchov dřív, než přes Nové spojení a nějak podivně z Holešovic na Ruzyň. Naskýtá se otázka, zda by nebylo možné využít dříve elektrifikované vlečky, která vedla směrem k Divoké Šárce z Bubenče. Letiště bych asi raději řešil prodloužením metra.
11.02.2010 (14:27)  
Dofám, že režijkáři dostanou také jízdenku na náhradní MHD.
11.02.2010 (7:53)  
No dnes cestovat vlakem z Kladna je silné kafe.
11.02.2010 (7:22)  
Působení automobilové lobby trvá již dlouho, takže i prostý požadavek na nezahajování nových staveb prodlužuje proautomobilový vývoj. Je otázka, zda na takto vzniklou úsporu nebudeme druhotně doplácet mnohem víc. Jenže takto ta otázka postavena nebyla. A nedokončená torza jsou asi to nejhorší z hlediska krajiny, i když narozdíl od těch dokončených neumožňují případné působení dalších škod...
registrovaný uživatel kobros 
10.02.2010 (22:44)  
Technicka pripominka - premosteni Svatovitske ulici nad trati se nenachazi mezi stanicemi Praha-Dejvice a Praha-Bubny.
10.02.2010 (18:14)  
Tomáš Jirota ...působení automobilové lobby bych nezpochybňoval, nicméně pokud se zamyslím nad kroky současné vlády, budu raděj předpokládat, že za ekonomické situace která trvá (neboť to že není krize tvrdí jen politici), bude prostě pragmaticky dána přednost započatým projektům, neboť je známo, že i konzervace stavby a její pozdější dostavba stojí taky nemalé peníze.

Ale aby nedošlo k omylu....můj - samozřejmě osobní - názor je, že rychlodráha na letiště tu už měla stát nejmíň před 5, 10 lety....bohužel neustálé hádky Prahy, Stč.kraje a státu všechno jen prodlužuje.
10.02.2010 (16:56)  
Další fáze realizace projektu "Rychlodráha do Kladna" byla koncem léta 2009 zastavena vládou ČR. Uvidíme, kdo vzejde z voleb do PS v roce 2010, avšak obě velké strany akcentují především zájmy automobilové lobby (můj názor).
10.02.2010 (13:56)  
Žádné přípravy začít nemohou. Nejde z peněz jedné stavby investovat druhou. I proto, že každá je v jiném stádiu realizace. Snad jen tam, kde by další stavba zbytečně narušila provoz té budované - to je případ stěn v oblasti dejvického nádraží.
10.02.2010 (13:48)  
to sxerws:
Myslím, že za 10 let se tam možná i svezeme nějakým novějším motorákem, ale že by to bylo pod dráty, tomu už vůbec nevěřím... :-( Řekl bych, že dost viny na tom má Praha 6, která si na modernizaci traťi nakladla finančně neúnosné požadavky.
  1 2 3 4 5 6      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko