Praha — S omezením železniční dopravy musí od dnešního dne až do 16. března již podruhé počítat cestující na trati 120 (Praha – Rakovník). Práce na přemostění této trati mezi stanicemi Praha–Dejvice a Praha–Bubny v pražské Svatovítské ulici si opět vyžádaly ukončení vlaků linek S5 a R5 na provizorní zastávce Gymnasijní. Odtud mohou cestující využít metra z nedaleké stanice Dejvická, na kterou však musí dojít pěšky. Jízdní doklady Českých drah do stanic Praha–Bubny a Praha Masarykovo nádraží budou proto platit i ve vybraných linkách tramvají a metra; majitelé elektronických aplikací na In–kartě si musí vyzvednout provizorní denní doklad pro případ kontroly revizory Dopravního podniku Praha. Některé ze spojů pojedu z Hostivice odklonem přes Žvahov na Smíchov, případně hlavní nádraží.
Vlaky by tentokrát měly jezdit plynuleji než při loňské výluce, kdy ještě současné probíhala výluka v Jenči. Podrobnější informace budou dostupné na vývěskách nebo v níže přiloženém výlukovém řádu.
Výluka začala dnes ve 3 hodiny ráno a bude ukončena ve 3 hodiny ráno 16. března 2010. Od 8. do 10. března 2010 bude současně probíhat výluka úseku Gymnasijní – Veleslavín, vždy od 8:00 do 14:50. Pro dopravu do centra tak budou sloužit tramvaje č. 20 a 26.
Zatímco při loňské výluce byla zakládána východní část nového mostu, nyní půjde o zakládání západní části přemostění. Zároveň budou přeloženy inženýrské sítě, náročná bude zejména překládka kanalizace s profilem jeden metr. Vedle toho budou pokračovat v této lokalitě práce na stavbách patřících do tunelového komplexu Blanka.
Zdroj: České dráhy, ROPID
Už vidím, jak dráha zaměstnává a platí nějaké hall asistenty! Už vidím, jak někdo takový balancuje s handicapovaným po ulici mezi Masnou a Hlavním! Kde žiješ? Na Marsu?
Kdo je ta většina?
Ono se zdá (když se zeptáte cestujících ve vlaku na Masaryčku), že všichni chtějí na Masaryčku. Ale problém je v tom, že o těch cestujících jinam nic nevíte, protože prostě jeli jinak - třeba autem. A třeba je jich několikrát více než cestujících na Masaryčku.
Navíc napojení Opery na metro bude vždy lepší než napojení Masaryčky na náměstí republiky (kolem 150 m pěšky versus 200 m pěšky a 2 eskalátory)
Příklad: Podívejte se na Zürich Hbf: Museumstrasse + Hirschengrabentunnel a budovaná Löwenstrasse + Weinbergtunnel. Prostě vlaků mají moc, tak jim staví koleje. My tady naopak kvůli tomu, že se nám zdá Masaryčka pěkná a jezdili z ní už naši rodiče a prarodiče, tak radši systém zazdíme.
tak si vem dva kufry, půjč si invalidní vozík a vyzkoušej si to na vlastní kůži!
Invalidní vozík je pohoda. O berlích, s těžkým batohem na zádech a po čerstvě vytřené podlaze, to je teprve maso! Trvalo mi to půl hodiny.
Není podstatné, kolik jich je, ale to, že existují a tudíž by se s nimi mělo vždy počítat! Je to to samé, jako poddimenzovat obecní vodovod a pak se divit, že obyvatelé vesnice nadávají a nechávají si vrtat studny. Dráha je především veřejná služba a tudíž má fungovat tak, aby kvalitně fungovala pro VŠECHNY cestující a ne jen pro pár V. I. P., co se jednou za rok svezou za úplatek Pendolinem.
Pokud se nechci dřít sednu na 26 nebo 5 a popojedu tu jednu stanici. Ten kus přes Sherwood už halt musím dojít.
Nejkratší trasa z Masny na Hlavák měří 870 m! A o výtahu, jako je v metru, si můžeš nechat leda tak zdát. V metru se také nesetkáš z auty, projíždějícími přes zebru osmdesátkou, nebo se zledovatělým chodníkem. Jestli si myslíš, že transport z Masny na Hlavní je sranda, tak si vem dva kufry, půjč si invalidní vozík a vyzkoušej si to na vlastní kůži!
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.