..: Druhá měsíční výluka na trati Praha – Kladno :..

714_Unhost, foto: JTB Praha — S omezením železniční dopravy musí od dnešního dne až do 16. března již podruhé počítat cestující na trati 120 (Praha – Rakovník). Práce na přemostění této trati mezi stanicemi Praha–Dejvice a Praha–Bubny v pražské Svatovítské ulici si opět vyžádaly ukončení vlaků linek S5 a R5 na provizorní zastávce Gymnasijní. Odtud mohou cestující využít metra z nedaleké stanice Dejvická, na kterou však musí dojít pěšky. Jízdní doklady Českých drah do stanic Praha–Bubny a Praha Masarykovo nádraží budou proto platit i ve vybraných linkách tramvají a metra; majitelé elektronických aplikací na In–kartě si musí vyzvednout provizorní denní doklad pro případ kontroly revizory Dopravního podniku Praha. Některé ze spojů pojedu z Hostivice odklonem přes Žvahov na Smíchov, případně hlavní nádraží.

Vlaky by tentokrát měly jezdit plynuleji než při loňské výluce, kdy ještě současné probíhala výluka v Jenči. Podrobnější informace budou dostupné na vývěskách nebo v níže přiloženém výlukovém řádu.

Výluka začala dnes ve 3 hodiny ráno a bude ukončena ve 3 hodiny ráno 16. března 2010. Od 8. do 10. března 2010 bude současně probíhat výluka úseku Gymnasijní – Veleslavín, vždy od 8:00 do 14:50. Pro dopravu do centra tak budou sloužit tramvaje č. 20 a 26.

Zatímco při loňské výluce byla zakládána východní část nového mostu, nyní půjde o zakládání západní části přemostění. Zároveň budou přeloženy inženýrské sítě, náročná bude zejména překládka kanalizace s profilem jeden metr. Vedle toho budou pokračovat v této lokalitě práce na stavbách patřících do tunelového komplexu Blanka.

Zdroj: České dráhy, ROPID


Dominik Jaroš | 10.2.2010 (12:00)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Nehody a mimořádnosti Jízdní řád

Další z regionu ČR Praha


  1 2 3 4 5 6      Zpráv na stránku:   
14.02.2010 (19:03)  
ekoter: Jestli se tam nevejde nákladní doprava, tak prostě takt 7,5 minuty být nemůže. Navíc nevím, na co by tak krátký takt byl, čtvrt hodiny stačí. To by byla pro železnici sebevražda, kdyby po vytížených tratích nebylo možné vést nákladní vlaky (resp. bylo možné jen někdy). Myslím si, že by nákladní doprava neměla osobní takhle ustupovat, protože právě nákladní je pro železnici hlavním zdrojem příjmů.
14.02.2010 (11:42)  
To Foxx:
Už vidím, jak dráha zaměstnává a platí nějaké hall asistenty! Už vidím, jak někdo takový balancuje s handicapovaným po ulici mezi Masnou a Hlavním! Kde žiješ? Na Marsu?
13.02.2010 (23:37)  
Ad doomlukas: VRT jen lehce upustí tlak osobní dopravě. Jakmile se převede dálkovka do nových tratí, tak to vidím minimálně do Černošic a Říčan na 7,5 minuty a mezi to se během špičky nákladka asi nevejde.
13.02.2010 (23:33)  
Ad babilon:
Kdo je ta většina?
Ono se zdá (když se zeptáte cestujících ve vlaku na Masaryčku), že všichni chtějí na Masaryčku. Ale problém je v tom, že o těch cestujících jinam nic nevíte, protože prostě jeli jinak - třeba autem. A třeba je jich několikrát více než cestujících na Masaryčku.

Navíc napojení Opery na metro bude vždy lepší než napojení Masaryčky na náměstí republiky (kolem 150 m pěšky versus 200 m pěšky a 2 eskalátory)

Příklad: Podívejte se na Zürich Hbf: Museumstrasse + Hirschengrabentunnel a budovaná Löwenstrasse + Weinbergtunnel. Prostě vlaků mají moc, tak jim staví koleje. My tady naopak kvůli tomu, že se nám zdá Masaryčka pěkná a jezdili z ní už naši rodiče a prarodiče, tak radši systém zazdíme.
13.02.2010 (21:54)  
Ážetďák: A z posledního vozu na sedmém nástupišti k nástupišti 1A (nebo jak se to jmenuje) je to 500 metrů - tam taky výtah nepomůže. (Kolik je to vlastně na tom Můstku? Někdy to budu muset odkrokovat.) Netvrdím, že přechod z Masny na hlavák je ideální, ale dá se vyřešit třeba pohyblivým chodníkem nebo shuttle busem, což vyjde rozhodně levněji než stavba dalšího patra. Já prostě o výhodnosti jediného centrálního nádraží v Praze (s nevalným napojením na MHD) rozhodně přesvědčen nejsem. Ano, někomu to pomůže, ale většině spíš uškodí.

tak si vem dva kufry, půjč si invalidní vozík a vyzkoušej si to na vlastní kůži!
Invalidní vozík je pohoda. O berlích, s těžkým batohem na zádech a po čerstvě vytřené podlaze, to je teprve maso! Trvalo mi to půl hodiny.
registrovaný uživatel Foxx  mail  
13.02.2010 (19:34)  
Ážetďák: To je trochu překrucování ne???? Jsem snad tím že chodím a mám jeden kufr VIP? Samozřejmě chápu, že může být problém, chápu to moc dobře protože mám nechodící mámu, ale protože se může takový člověk objevit prostavíme miliardy? Není lepší hledat řešení jinak. Na letištích existují tzv. hall asistenti kteří se o takové lidi starají. Možná by něco podobného šlo i tady...
13.02.2010 (16:30)  
To Foxx:
Není podstatné, kolik jich je, ale to, že existují a tudíž by se s nimi mělo vždy počítat! Je to to samé, jako poddimenzovat obecní vodovod a pak se divit, že obyvatelé vesnice nadávají a nechávají si vrtat studny. Dráha je především veřejná služba a tudíž má fungovat tak, aby kvalitně fungovala pro VŠECHNY cestující a ne jen pro pár V. I. P., co se jednou za rok svezou za úplatek Pendolinem.
registrovaný uživatel Foxx  mail  
13.02.2010 (13:56)  
Ážetďák: A kolik lidí průměrně za den jezdí na vozíku a dvěma kuframa mezi Masnou a Hlavákem?
Pokud se nechci dřít sednu na 26 nebo 5 a popojedu tu jednu stanici. Ten kus přes Sherwood už halt musím dojít.
13.02.2010 (12:28)  
To Babilon:
Nejkratší trasa z Masny na Hlavák měří 870 m! A o výtahu, jako je v metru, si můžeš nechat leda tak zdát. V metru se také nesetkáš z auty, projíždějícími přes zebru osmdesátkou, nebo se zledovatělým chodníkem. Jestli si myslíš, že transport z Masny na Hlavní je sranda, tak si vem dva kufry, půjč si invalidní vozík a vyzkoušej si to na vlastní kůži!
12.02.2010 (18:39)  
Problém spojení letiště v Praze se středem města a přestupem na další vlakové spoje se řeší asi od roku 1993. Pokud se správa hlavního města a správa státu nepostaví konstruktivně v podobě zcela nové železnice velkoryse postavené, podobně jako v Ženevě, tak všechna ostatní řešení po stávajících tratích, jsou nesmyslná. Ani metro tento problém nevyřeší. Je mi jasné, že nově postavená železnice je sice drahé, ale dokonalé řešení a nebude přinášet následné problémy v dalších letech. FRK
  1 2 3 4 5 6      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko