..: Druhá měsíční výluka na trati Praha – Kladno :..

714_Unhost, foto: JTB Praha — S omezením železniční dopravy musí od dnešního dne až do 16. března již podruhé počítat cestující na trati 120 (Praha – Rakovník). Práce na přemostění této trati mezi stanicemi Praha–Dejvice a Praha–Bubny v pražské Svatovítské ulici si opět vyžádaly ukončení vlaků linek S5 a R5 na provizorní zastávce Gymnasijní. Odtud mohou cestující využít metra z nedaleké stanice Dejvická, na kterou však musí dojít pěšky. Jízdní doklady Českých drah do stanic Praha–Bubny a Praha Masarykovo nádraží budou proto platit i ve vybraných linkách tramvají a metra; majitelé elektronických aplikací na In–kartě si musí vyzvednout provizorní denní doklad pro případ kontroly revizory Dopravního podniku Praha. Některé ze spojů pojedu z Hostivice odklonem přes Žvahov na Smíchov, případně hlavní nádraží.

Vlaky by tentokrát měly jezdit plynuleji než při loňské výluce, kdy ještě současné probíhala výluka v Jenči. Podrobnější informace budou dostupné na vývěskách nebo v níže přiloženém výlukovém řádu.

Výluka začala dnes ve 3 hodiny ráno a bude ukončena ve 3 hodiny ráno 16. března 2010. Od 8. do 10. března 2010 bude současně probíhat výluka úseku Gymnasijní – Veleslavín, vždy od 8:00 do 14:50. Pro dopravu do centra tak budou sloužit tramvaje č. 20 a 26.

Zatímco při loňské výluce byla zakládána východní část nového mostu, nyní půjde o zakládání západní části přemostění. Zároveň budou přeloženy inženýrské sítě, náročná bude zejména překládka kanalizace s profilem jeden metr. Vedle toho budou pokračovat v této lokalitě práce na stavbách patřících do tunelového komplexu Blanka.

Zdroj: České dráhy, ROPID


Dominik Jaroš | 10.2.2010 (12:00)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Nehody a mimořádnosti Jízdní řád

Další z regionu ČR Praha


  1 2 3 4 5 6      Zpráv na stránku:   
11.02.2010 (21:27)  
Souhlasím s Borovičkou. Po dnešku mám obrovskou zlost na ČD, s těmi 60 minutami zpoždění mi ani nebyli schopní sehnat zpožděnku, když jsem jí požadoval. Nikdo se nám za zpoždění neomluvil, nikdo nás také na nic včas neupozornil a ještě jsme přestupovali v Hostivicích do jiného vlaku. Cestování s ČD je opravdu otřes. Člověk musí přes půl Prahy na Gymnazijní nebo opačně a pak ještě to nehorázné zpoždění. Kdybych nepočítal dnešek, tak to má průměrně tak 10 - 15 minut zpoždění každý den. Od nového jízdního řádu to jelo na čas jen dvakrát.
Údajně to zpoždění bylo dnes kvůli sněhu, mi sdělil jakýsi průvodčí, když jsem se ho ptal, ale pak nechápu, jaktože se s tím nejsou schopni vypořádat třeba jako v severských zemích, kde je sněhu určitě daleko více.
11.02.2010 (21:02)  
Současná jízdní doba vlaku z Dejvic/Gymnazijní je 36/29 min (Os/Sp), autobusu z Dejvické 38-45 min. Co je rychlejší?
Srovnávejte srovnatelné. Autobus ke Hvězdě (ta je cca na úrovni nádraží) podle JŘ 31-38 minut (v reálu méně). Další minuty ztratíte cestou na vlak, zejména v Kladně - vlak má zastávky spíše bokem, autobus jede středem sídliště. Když k tomu přičtete výrazně kratší interval a vyšší spolehlivost busů, zjistíte, že pro většinu Kladeňáků vlak prohrává na celé čáře.
11.02.2010 (19:21)  
Zda to má nějakou souvislost se stavbou terminálu pro rychlodráhu do Kladna nevím. - čtěte dnešní tisk, kus Masaryčky byl "výhodně" prodán.
11.02.2010 (19:20)  
po severním okraji CHKO Šárka - jste opilej? Přečtěte si co píšete.
11.02.2010 (17:37)  
Jinak jsem si všiml, že začala demolice "budov"(spíš té ostudy) severně od kolejiště ŽST Praha Masarykovo. Zda to má nějakou souvislost se stavbou terminálu pro rychlodráhu do Kladna nevím.
11.02.2010 (17:34)  
Proti Smíchovu nic nemám, když to bude možné, ať to jezdí přes Smíchov, zajména když se tam za minulého režimu dost prostavělo. Zastávku Výstaviště neřeším, já jsem si jenom všimnul, že nejkratší cesta do Kladna by byla z Bubenče, po severním okraji CHKO Šárka, Přední Kopanina, Letiště, Hostouň, Dolany, Velké Přítočno a Kladno. Stačí se podívat do mapy. Podzemní úsek pod přistávacími dráhami by snad nebyl problém. A mohlo by se stavět za plného provozu na buštěhradské dráze, která by pak zůstala pro nákladní dopravu a místní obsluhu vesnic jako Pavlov, Malé Přítočno a Pletený Újezd. A odpadla by odbočka v Hostivicích, Každý vlak, který by jel do Kladna, by jel přes letiště.
11.02.2010 (16:33)  
M 474 003 : ano, dostanou, režijka je síťová jízdenka II. třídy, podobně jako IN-GOLD na I. třídu. Jak byste to chtěl řešit ...

Jenže jak chcete tunelem z Bubenče řešit zastávku "Výstaviště, Liboc, Dlouhá Míle "... a přestup z metra "A" Hradčanská a z "C" na Vltavské, kde by byl vybudován přímý vstup z nově vybudovaného "severního" vestibulu

Ážetďák : kterak jste přišel ke dvěma hodinám. Jizdní doba rychlíku na neelektrifikovaném Semmeringu z HLN do Zličína 26 / 25 minut, ze Zličína na Letiště 5 minut. Takže zhruba půl hodiny, elektrifikace a zkultivování trati by mohlo ušetřit těch 5 minut, takže nějakých 25 minut. Z hlediska leteckého cestujícího pokračujícího dále vlakem výhodnější než na Masaryčku ... a pak přesun na HLN.
Z Holešovic se na Ruzyň rozumně nedostanete, ledaže byste stavěl trať se stoupáním kolem 40 promile. Trasa by totiž musela pod silniční tunely pod Stromovkou ... Když si promítnete kde jsou Holešovice a trať vede "nad" terénem Královské obory.

Borovička : trvající fikce, že všichni jedoucí od Kladna pracují v centru a stačí se rozběhnout pěšky nebo tramvají do okolních ulic. Kdo jede někam ke Karlovu náměstí nebo na Smíchov, pro toho je výhodnější Smíchov. Jenže to souvisí se zapojením Semmeringu do "hlavního" a ne na Severní ...

Stejné fice se drží i plánovačí "rychlodráhy na letiště" plánující přepravu kolem 20 000 cestujících (budiž), ale už neřeší, co s těmi lidmi budou v centru dělat. Neřeší se návazná logistika "co s nimi". Na každý letecký cestující použivší pro jízdu do centra vlaku nehodlá pobývat v centru, ale má své pracovní obchodní zájmy v jiné lokalitě. Ta může být dostupnější ze Smíchova ...
11.02.2010 (16:28)  
Ážetďák:
Prosím zjistěte si nejdříve fakta. Do Kladna rozhodně dálnice nevede, z Prahy se po dálnici (rychlostní silnici) jede 13 km a dalších 20 po úzké silnici.
Současná jízdní doba vlaku z Dejvic/Gymnazijní je 36/29 min (Os/Sp), autobusu z Dejvické 38-45 min. Co je rychlejší?
11.02.2010 (15:27)  
Zrušená vlečka směrem k Divoké Šárce, jranice CHKO - co to tu melete?
Rychleji do Parhy po Semeringu - no to je určitě to co od Kladna přitáhne cestující.

A cestovat dnes je až dnes - výluka + 60 minut zpoždění.
11.02.2010 (14:56)  
Správně, napojit Kladno z Bubenče, už jsem to tady jednou psal. Kousek vlečky tam je, pak by musel být tunel pod Juliskou, a potom po hranici CHKO až na letiště.
  1 2 3 4 5 6      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko