ŽelPage — S každoroční změnou jízdních řádů a tarifů souvisí i změny v řazeních vlaků. I letos jsme proto pro vás v sekci řazení vlaků připravili aktuální data platná pro nový GVD 2010. V současné chvíli jsou zpracovány všechny mezinárodní i vnitrostátní dálkové vlaky. Naše práce intenzivně pokračují na spěšných a osobních vlacích a slovenští kolegové připravují dálkové vlaky ZSSK. Přestože věnujeme tvorbě řazení maximální možnou péči, tak se může stát, že nám někde unikla nějaká chybička. Budeme rádi, pokud si ji nenecháte pro sebe a oznámíte ji vzkazem nebo e–mailem buď přímo autorovi konkrétního řazení, nebo některému z vedoucích skupiny řazení vlaků. Pomůžete tím nejen nám, ale především dalším čtenářům.
V právě končícím GVD 2009 se nám podařilo zpracovat téměř 9 000 vlaků jezdících na síti SŽDC a ŽSR. Návštěvníci si zobrazili více než 5 milionů řazení. Nejnavštěvovanějším vlakem je EN 424/5 Slovakia s téměř 50 000 zobrazeními. Doufáme, že vám tyto informace dobře posloužily a věříme, že je budete využívat i během platnosti jízdního řádu 2010.
Chcete–li přiložit ruku k dílu vložením řazení vlaků jezdících pod vašimi okny i vy, ozvěte se kterémukoli členovi skupiny řadičů. Rádi vás seznámíme se způsobem zpracovávání, a pak už vše bude záležet jen na vaší píli. Pokud s námi chcete prohodit pár slov, rádi vás také uvidíme na našem srazu konaném příští víkend v Telči.
Ve Vídni, i jiných rakouských a mnoha švýcarských městech jsou dodnes v tramvajích sedačky dřevěné.
Jiří Hovorka : moje maminka, jinak na cestovní komfort nenáročná, nikdy režijku neměla, nicméně pracovně byla nucena jezdit před lety Potěmkinem (tehdejší zkušební provoz) do Ústí nad Labem každý týden (s ohledem na začátek pracovní činnosti) a byla velmi znechucena. Takže uvítala náhradu Potěmkina koženkovým "luxusem".
Já jsem byl zhruba před rokem cestovat tímto "nadstandardním" vozidlem z Bratislavy do Prahy (Slovenskou strelou) neb jiné spojení "pohodlnější" neexistuje, místenku mi vybral počítač a ať jsem dal nohy kamkoli, tak někomu překážely. Buď (ze stejného důvodu) nevrlému protisedícímu nebo těm, kdož procházeli uličkou mezi sedadly (se slzou v oku jsem vzpomínal na zelenokoženkové vozy s odporovým topením, kde jsem takový problém neměl, i když nás jelo v kupé osm).
Ve vozidle M810 & příbuzenstvu tento problém nemám ...
1. Chopin podle mojeho není rychlík, ale EN.
2. Na EC Praha se budou střídat restaurační vozy WRmz a WRm.
Domnívám se, že největší odpor k SC mají majitelé režijních jízdenek...
Z ceniku JLV: Pendolino Menu (tortila a nealko): 79 korun
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.