..: Řazení vlaků 2010 :..

ikonka pragotron ŽelPage — S každoroční změnou jízdních řádů a tarifů souvisí i změny v řazeních vlaků. I letos jsme proto pro vás v sekci řazení vlaků připravili aktuální data platná pro nový GVD 2010. V současné chvíli jsou zpracovány všechny mezinárodní i vnitrostátní dálkové vlaky. Naše práce intenzivně pokračují na spěšných a osobních vlacích a slovenští kolegové připravují dálkové vlaky ZSSK. Přestože věnujeme tvorbě řazení maximální možnou péči, tak se může stát, že nám někde unikla nějaká chybička. Budeme rádi, pokud si ji nenecháte pro sebe a oznámíte ji vzkazem nebo e–mailem buď přímo autorovi konkrétního řazení, nebo některému z vedoucích skupiny řazení vlaků. Pomůžete tím nejen nám, ale především dalším čtenářům.

V právě končícím GVD 2009 se nám podařilo zpracovat téměř 9 000 vlaků jezdících na síti SŽDC a ŽSR. Návštěvníci si zobrazili více než 5 milionů řazení. Nejnavštěvovanějším vlakem je EN 424/5 Slovakia s téměř 50 000 zobrazeními. Doufáme, že vám tyto informace dobře posloužily a věříme, že je budete využívat i během platnosti jízdního řádu 2010.

Chcete–li přiložit ruku k dílu vložením řazení vlaků jezdících pod vašimi okny i vy, ozvěte se kterémukoli členovi skupiny řadičů. Rádi vás seznámíme se způsobem zpracovávání, a pak už vše bude záležet jen na vaší píli. Pokud s námi chcete prohodit pár slov, rádi vás také uvidíme na našem srazu konaném příští víkend v Telči.


Redakce ŽelPage Poslat mail autorovi | 29.11.2009 (12:00)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Jízdní řád

Další z regionu Česká republika (celá)


  1 2 3 4 5 ... 10      Zpráv na stránku:   
01.12.2009 (18:28)  
Zdeseny danovy poplatnik : nechtěl jsem se vás dotknout tímto konstatováním ... já proti nim také nic nemám a v podstatě ani proti T3, které i přes svoje fyzické stáří poskytují větší cestovní komfort než T14 ...
Ve Vídni, i jiných rakouských a mnoha švýcarských městech jsou dodnes v tramvajích sedačky dřevěné.

Jiří Hovorka : moje maminka, jinak na cestovní komfort nenáročná, nikdy režijku neměla, nicméně pracovně byla nucena jezdit před lety Potěmkinem (tehdejší zkušební provoz) do Ústí nad Labem každý týden (s ohledem na začátek pracovní činnosti) a byla velmi znechucena. Takže uvítala náhradu Potěmkina koženkovým "luxusem".

Já jsem byl zhruba před rokem cestovat tímto "nadstandardním" vozidlem z Bratislavy do Prahy (Slovenskou strelou) neb jiné spojení "pohodlnější" neexistuje, místenku mi vybral počítač a ať jsem dal nohy kamkoli, tak někomu překážely. Buď (ze stejného důvodu) nevrlému protisedícímu nebo těm, kdož procházeli uličkou mezi sedadly (se slzou v oku jsem vzpomínal na zelenokoženkové vozy s odporovým topením, kde jsem takový problém neměl, i když nás jelo v kupé osm).
Ve vozidle M810 & příbuzenstvu tento problém nemám ...
01.12.2009 (17:41)  
Jinak, co se týče boje Ampz vs. 680, dávám svůj hlas Ampz. I když i v té 2.sérii jsou sedačky asi příliš tvrdé, ale vypadá to tam podstatně lépe.
01.12.2009 (17:39)  
Možná jste udělali 2 chybičky, ale třeba se mýlím.

1. Chopin podle mojeho není rychlík, ale EN.
2. Na EC Praha se budou střídat restaurační vozy WRmz a WRm.
01.12.2009 (16:43)  
Musím souhlasit s J. Petrákem. Podávané občerstvení se chuťově změnilo k lepšímu, HN jsem nedostal jen jednou (náhrada DNES), akorát obsluha by měla navštěvat častěji ušního - poslednou dobou si pletou kávu a čokoládu. Se zavazadlem (když vím, že pojedu SC) díky internetové rezervaci taky nemám...

Domnívám se, že největší odpor k SC mají majitelé režijních jízdenek...
01.12.2009 (15:48)  
Proč já si na to SC Pendolino nemám skoro proč stěžovat? Cestuju–li s větším zavazadlem, vyberu si místenku na vhodná místa, kde se to dá uložit. V první třídě zásadně vůz dva – místo 41 nebo konec vozu sousedící s vozem 3, kde je hluchý prostor a zavazadlové police na velké kufry. Co se novin týká, Hospodářské noviny na mě zbyly vždy. Občerstvení sice nedosahuje "Comfort One" spojů Thalys, ale přijde mi adekvátní. Sedadla mi vyhovují. A hluk, nevím, zatím jsem neměl problém v pendolinu nerušeně spát ani pracovat. Tak fakt nevím. :)
01.12.2009 (15:14)  
Miroslav Zikmund: Na plastove sedacky v T3 mi nesahejte, nic lepsiho dodneska nikdo nevymyslel. ;-) Jinak roztec sedadel v Potemkinech pripomina hodne nizkonakladove aerolinie, dost utrpeni tam sedet. :-(
01.12.2009 (14:06)  
Rozteče mezi sedačkami "za sebou" v Potěmkinech nejsou stejné, ličí se, i když rozdíl není velký, tak i 5 cm je poznat Větší rozteč mezi sedačkami za sebou než v Potěmkinech je i ve stařičké tramvaji T3 s plastikovými sedačkami a dokonce i v nepovedené Bixí rekonstrukci s tramvajovými sedačkami.
registrovaný uživatel M 
01.12.2009 (13:15)  
Jakub Košmider - mne to prijde zbytecne i v jednicce...
registrovaný uživatel M 
01.12.2009 (12:49)  
Ano, mezi Yarisem a Octavii je rozdil. Jenomze 680 a Ampz neni Yaris a Oktavie. Ty dve se k sobe maji spis jako Octavie a Polo. Jsou proste v zasade stejny. Ponorkovy okna? Ty jsi tak vysoky, ze kdyz sedis, tak se musis ohnout, abys z nich videl ven? Nebo snad chces pozorovat tryskace nad vlakem?
Z ceniku JLV: Pendolino Menu (tortila a nealko): 79 korun
01.12.2009 (12:35)  
V pendolínu v jedničce je ještě koberec! Jinak mě připadá zbytečné mít ve dvojce automatické stahování oken, stačil by manuální systém jako u evakuačních oken. Ty světílka jsou taky na nic, místo nich by tam mohli ČD vložit zásuvku, ale to by asi bylo třeba předělat i vedení a rovodnou krabici. Mimochodem v té jedničce s těma novinama to taky není tak žhavé, vždy na mně zbyl jen BLESK A PRÁVO (rudé) a to fakt nečtu. O bagetě se snad nemusím vyjadřovat ....
  1 2 3 4 5 ... 10      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko