..: Řazení vlaků 2010 :..

ikonka pragotron ŽelPage — S každoroční změnou jízdních řádů a tarifů souvisí i změny v řazeních vlaků. I letos jsme proto pro vás v sekci řazení vlaků připravili aktuální data platná pro nový GVD 2010. V současné chvíli jsou zpracovány všechny mezinárodní i vnitrostátní dálkové vlaky. Naše práce intenzivně pokračují na spěšných a osobních vlacích a slovenští kolegové připravují dálkové vlaky ZSSK. Přestože věnujeme tvorbě řazení maximální možnou péči, tak se může stát, že nám někde unikla nějaká chybička. Budeme rádi, pokud si ji nenecháte pro sebe a oznámíte ji vzkazem nebo e–mailem buď přímo autorovi konkrétního řazení, nebo některému z vedoucích skupiny řazení vlaků. Pomůžete tím nejen nám, ale především dalším čtenářům.

V právě končícím GVD 2009 se nám podařilo zpracovat téměř 9 000 vlaků jezdících na síti SŽDC a ŽSR. Návštěvníci si zobrazili více než 5 milionů řazení. Nejnavštěvovanějším vlakem je EN 424/5 Slovakia s téměř 50 000 zobrazeními. Doufáme, že vám tyto informace dobře posloužily a věříme, že je budete využívat i během platnosti jízdního řádu 2010.

Chcete–li přiložit ruku k dílu vložením řazení vlaků jezdících pod vašimi okny i vy, ozvěte se kterémukoli členovi skupiny řadičů. Rádi vás seznámíme se způsobem zpracovávání, a pak už vše bude záležet jen na vaší píli. Pokud s námi chcete prohodit pár slov, rádi vás také uvidíme na našem srazu konaném příští víkend v Telči.


Redakce ŽelPage Poslat mail autorovi | 29.11.2009 (12:00)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Jízdní řád

Další z regionu Česká republika (celá)


  1 ... 3 4 5 6 7 ... 10      Zpráv na stránku:   
30.11.2009 (12:45)  
doomlukas: Můj osobní názor je, že ČD nemá ani zájem, aby vlaky EC/IC Praha-Ostrava jezdily rychleji, protože kdo by si pak připlácel za rychlá Pendolina. Souhlasím, že Bee272 se spíš podobá jízdě v B než Bee246. Ale když se koukneš na řezení vlaků IC/EC - 2005 14+34, 2010 36+53. Jistě by byla možnost mít méně vlaků této kategorie. To už je ale debata, co je lepší - méně lepších vlaků, více kombinovaných vlaků.
30.11.2009 (12:30)  
pozorný cestujúci: Jasně, souprava nic extra není, já jsem jel jednou Janáčkem v Bc a jednou v B, který ani přehadrovaný nebyl. Většinou tam ale jsou aspoň ty Bmee. Navíc věčně chyběl restaurační vůz, teď ho už ani oficiálně nevozí. Myslel jsem slušný hlavně co se týče jízdní doby.
registrovaný uživatel waszyn 
30.11.2009 (12:27)  
SIM: Myslis ze dvojka pendolina je o hodne horsi nez Ampz? Napada me jen zasuvka, ale 3 hodiny by cloveku co bezne jezdi 1.tridou notas vydrzet mohl. Pokud ma Tvoje "mlada" na jednicku v IC Pha-Ova(ZJ 500), tak pro ni snad neni problem jet ve dvojce SC (ZJ 429). Nebo to je o te stovce navic pokud pojedu i v SC jednickou? (Ve ktere mam ale obcerstveni a tisk zhruba za tu stovku)?
30.11.2009 (12:24)  
Doomlukas:
No neviem, či zrovna súprava Janáčka radená z Bmee sa dá považovat za slušný vlak. A to nehovorím, že nejedenkrát sa tam premávala aj "prehadrovaná koženka" z Brněnského Expresu.
30.11.2009 (12:16)  
Lo Wang: Bohužel ale i ty deklarované vozy často nestojí za nic a vlaky EC/IC směr Olomouc jsou takové couráky i kvůli tomu. Dnes jsou na vlacích EC/IC zcela bežné Bee272 apod., to bylo ještě před několika lety nemyslitelné. A aby toho nebylo málo, tak jediné slušné vlaky IC z Prahy do Ostravy (Janáček a Manažer) budou zrušeny...
30.11.2009 (11:58)  
Na jedné soupravě Odry a Fatry jezdí těch 7 Bc proto, že 7 Bmee naráz odpadlo při vykolejení ve Vršovicích. Provozní zálohy nejsou nekonečné.
registrovaný uživatel chio 
30.11.2009 (11:56)  
LoWang: Bc na Odre, napr.
30.11.2009 (11:49)  
Sim: Nevím, jaké máš zkušenostmi s vozy, ale já se pohybuji na trati 260 a 270 a nepamatuji si problémy, že by na vlaku byly řezeny jiné vozy, než jaké jsou deklarované (snad jen jednou v poslední době jsem viděl na Ex521 B) ... v době, když se vozy ve velkém rekonstruovaly, mi přišla situace poněkud horší.
30.11.2009 (11:08)  
Mě tedy nejvíc zaujal přímý vůz Praha-Bukurešť na 471-477-375CFR, který je teď v zimním období psaný, že jede podle potřeby. V KJŘ vůbec žádný přímák do Bukurešti jedoucí v zimě není, nebo že by u 470/471 a 476/477 byla chyba. Ale i ta trať v KJŘ 861 je nějaká vtipná, v názvu trati je a v tabulce chybí Bukurešť. Jinak technická ten odkaz z toho přímého vozu 777 od 477 vede k 375, ale k Děvínu. A vice versa. Jak to tedy s ním je?
30.11.2009 (10:38)  
Chci se zeptat, to opravdu dráhy nasadí na trasu Brno - Bohumín o jeden vagon míň? Pokud nebude počet vagonu v neděli a pátek stejný jako doteď tak už lidi fakt vytečou oknem, už teď je to dost bídné.
  1 ... 3 4 5 6 7 ... 10      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko