..: PONT: Poukázky na jízdenky Českých drah za poloviční cenu :..

Reklama Pont na jízdenky ČD, foto: Josef Petrák Praha/Hradec Králové/Ostrava — Letošní rok bude zřejmě patřit v oblasti železničních tarifů všemožným poukázkám na jízdenky Českých drah, které nabízely různé prodejní řetězce. Pokud pro vás není cesta cílem a nechali jste si ujít jak ČD Net v prodejnách Lidl a Elfíkovy krabičky s poukázkami na jízdenky SoNe v supermarketech Kaufland, stále máte hned několik možností jak ušetřit proti zákaznickému jízdnému. Psali jsme o supermarketech Globus, který v létě nabízel poukázky na zpáteční jízdenky v jakékoliv trase za smrtelně nízkou cenu. Ta se nakonec ukázala chybou jednoho z řadových pracovníků generálního ředitelství. Poukázky aktuálně v nabídce Globusů nejsou. Přesto nemusíte zoufat, že byste už museli přejít na zákaznický tarif. Bez povšimnutí zůstal poslední z distributorů – prodejny občerstvení a potravin Pont. Ty nabízí poukázky na jednosměrné jízdenky Českých drah s možností výměny do konce roku 2010; nyní však s 50% slevou.

V nabídce čtveřice prodejen Pont jsou poukazy na jednoduché jízdenky na jednadvacet různých železničních relací. Zakoupit je můžete výhradně na prodejnách v Praze na chodovském kancelářském komplexu The Park v budově, kde sídlí společnosti Sony a Oracle, na Ústředním autobusovém nádraží Praha–Florenc, v Ostravě na svinovském nádraží a také v Hradci Králové ve fakultní nemocnici. Kromě toho je možné si poukázky rezervovat přes internet a vyzvednout v sídle společnosti v Praze–Michli. Zajímavé se stávají díky listopadové nabídce „dva poukazy za cenu jednoho“ — např. zpáteční jízdenku Praha – Brno tak zakoupíte za cenu 200 korun. Proti nejlevnější nabídce Českých drah, eLiškám zakoupeným v předprodeji, tak ušetříte celou stokorunu. Kompletní seznam nabídek, mezi kterými najdeme krajská města České republiky, najdete na webu prodejce.

Slevová nabídka 1 + 1 je nabízena pouze v listopadu. Uvítají ji zejména ti, kteří potřebují cestovat v pracovních dnech a nechtějí stát frontu u pokladen – poukazy lze vyměnit nejen na pokladnách ČD, ale i přímo u průvodčích ve vlaku.

Zdroj: PONT/JP Servis


Josef Petrák Poslat mail autorovi | 8.11.2010 (17:00)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Tarify

Další z regionu Česká republika (celá)


  1 ... 8 9 10 11 12 13      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel M 
09.11.2010 (13:18)  
Luxian - jako asi podobna otazka napadne vic lidi - to tam mate starostu nejakyho zeleznicare nebo jsou zensky v infocentru nejaky superaktivni nebo jak je to proste mozny? Mam pocit neco mezi valenim oci a krouceni hlavou:-))
registrovaný uživatel SzKT  mail  
09.11.2010 (13:15)  
Josef Petrák: Na otázku jsem myslím odpověděl víc, než dostatečně. Buď stejná s dalšími slevami, nebo o 20-30% nižší beze slev. Stačí?! O kiloterických sazbách diskutovat nebudu, protože kilometrické sazby jízdného by měly být regresivní: na dlouhé vzdálenosti by měla být cena za 1 km podstatně nižší, než na vzdálenosti krátké. Stejně, jako to mají autobusoví dopravci.
registrovaný uživatel Luxian  mail  
09.11.2010 (13:11)  
registrovaný uživatel SzKT  mail  
09.11.2010 (13:08)  
Josef Petrák: Jaká čísla? Bude-li zákaznické jízdné základ pro další vějíř "normálních slev" (myslím tím něco, s čím může člověk racionálně počítat a ne se modlit v kostele, aby zase nějaký řetězec něco náhodou vyplivl a ještě to na mě, normálně v onom řetězci nenakupujícího, zbylo), pak je dnešní úroveň odpovídající. Souhlasím s názorem, že autobusoví dopravci nechtějí k poskytnutí této ceny koupit kartu á 990 Kč, ale zase na druhou stranu lze při troše dobré vůle uznat, že těch pár korun si platím za síťový efekt.
Nicméně pokud dopravce ze zákaznického jízdného jiné, než propagační slevy poskytovat nehodlá, tedy by mělo zákaznické jízdné jít z cenou o 25-30% dolů, aby samo o sobě dokázalo udržet (pravidelné) cestující ve vlacích. Tvrdit, že cena srovnatelná s autobusy (ve výsledku ovšem dražší, za v průměru horší komfort a na významném počtu relací i delší cestování, než autobusy), je úžasná "akční nabídka" a komu se to nelíbí by měl objíždět hypermarkety jak šílená důchodkyně- to je opravdu cesta, kterak se pravidelných cestujících zbavit.
registrovaný uživatel Luxian  mail  
09.11.2010 (13:05)  
-> M: Přesně tak, některým dělá vyloženě potěšení, když sehnali šunku levněji, i když třeba jen o 3 koruny a ještě na druhé straně Prahy než kde bydlí (např. moje již zesnulá babička).
Každý člověk je individuál a zatímco někdo rád čas investuje do čtení Dostojevského, jiný do ježdění po Praze a shánění nejlevněší šunky (nebo nejlevnější jízdenky).
09.11.2010 (13:04)  
Ten systém-nesystém slev je děsivě nepřehledný
Ano, souhlas.
devítiměsíční traťovku platící od pondělí do čtvrtka
Nejdřív si stěžujete na nepřehlednost a pak z vás vypadne toto? Taky bych mohl chtít pro sebe traťovku na 12 jízd ročně, pro tátu nějakou slevu na jednou ročně do lázní apod... Myslíte, že takový systém bude přehlednější?
traťovka Kladno-hranice Prahy bez ohledu na trať
Jízdenka do Ruzyně platí do Zličína a naopak. Pokud to průvodčí neuzná, pošlete stížnost a po přezkouškách si už to snad bude pamatovat.
registrovaný uživatel M 
09.11.2010 (12:52)  
Sim - duchodce do te cesty pres mesto neinvestuje ani penize (dopravu ma zdarma), ani cas (nema zadny usly prijem), takze v jeho pripade to ekonomicky obhajitelne je. Navic casto plati, ze je to proste zabava nebo jak to nazvat...

RUR - ne ze bys v mnohem nemel pravdu, ale tvuj prispevek se da taky zestrucnit tak, ze bys to chtel mit obecne levnejsi a aby to vice vyhovovalo tvym potrebam. Na jedne strane si stezujes, jak je to slozite a tak a na druhe strane bys chtel i 4denni "tydenni" jizdenku, protoze 7denni se ti nevyplati...
registrovaný uživatel Luxian  mail  
09.11.2010 (12:47)  
-> R.U.R. Na tarifu je celkově vidět, že vzniká postupný přidáváním, ubíráním a pozměňováním nabídek, čímž pádem mu chybí nějaká celková koncepce.
Tohle je svatá pravda. V podstatě by to chtělo udělat opravdu zevrubnou rekonstrukci celého tarifu, kdy se budou nabídky a slevy nějak logicky doplňovat.
Už jsem se taky setkal s názorem ve smyslu: "Radši vlakem nepojedu, protože člověk nikdy neví, jestli na to, s čím pojede ve vlaku, pojede opravdu nejvýhodněji a neexistuje ještě něco levnějšího." Je to sice trochu extrémní, protože stačí, že i tak je to levnější než třeba autobus, ale prostě přílišná nepřehlednost může lidi odrazovat, protože už jen ta potenciální možnost, že by mohli jet ještě levněji a přitom jim to nebylo nijak nabídnuto ani to z tarifu jasně nevyplynulo, je prostě namíchne.
registrovaný uživatel M 
09.11.2010 (12:46)  
Josef Petrak - az se dozvis tu idealni cenu zakaznickeho, tak se obratem zeptej na idealni cenu obycejneho, protoze tch 5-6 eurocentu za kilometru je pry zlodejskych:-))

PS: Nadherny je, ze na jedne strane napise "jsou to zlodejske ceny a snad ve stejnym komentari napise, ze kvuli nejake sleve prece nebude behat po obchodech. Miluju takovy lidi. Ja to proste chci mit levny a rovnou u ry... u nosu!
registrovaný uživatel M 
09.11.2010 (12:41)  
Napsat o zdrazeni SONE z 450 na 550, ze je to likvidace, tak to chce mit notny kus fantazie...
  1 ... 8 9 10 11 12 13      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko