..: PONT: Poukázky na jízdenky Českých drah za poloviční cenu :..

Reklama Pont na jízdenky ČD, foto: Josef Petrák Praha/Hradec Králové/Ostrava — Letošní rok bude zřejmě patřit v oblasti železničních tarifů všemožným poukázkám na jízdenky Českých drah, které nabízely různé prodejní řetězce. Pokud pro vás není cesta cílem a nechali jste si ujít jak ČD Net v prodejnách Lidl a Elfíkovy krabičky s poukázkami na jízdenky SoNe v supermarketech Kaufland, stále máte hned několik možností jak ušetřit proti zákaznickému jízdnému. Psali jsme o supermarketech Globus, který v létě nabízel poukázky na zpáteční jízdenky v jakékoliv trase za smrtelně nízkou cenu. Ta se nakonec ukázala chybou jednoho z řadových pracovníků generálního ředitelství. Poukázky aktuálně v nabídce Globusů nejsou. Přesto nemusíte zoufat, že byste už museli přejít na zákaznický tarif. Bez povšimnutí zůstal poslední z distributorů – prodejny občerstvení a potravin Pont. Ty nabízí poukázky na jednosměrné jízdenky Českých drah s možností výměny do konce roku 2010; nyní však s 50% slevou.

V nabídce čtveřice prodejen Pont jsou poukazy na jednoduché jízdenky na jednadvacet různých železničních relací. Zakoupit je můžete výhradně na prodejnách v Praze na chodovském kancelářském komplexu The Park v budově, kde sídlí společnosti Sony a Oracle, na Ústředním autobusovém nádraží Praha–Florenc, v Ostravě na svinovském nádraží a také v Hradci Králové ve fakultní nemocnici. Kromě toho je možné si poukázky rezervovat přes internet a vyzvednout v sídle společnosti v Praze–Michli. Zajímavé se stávají díky listopadové nabídce „dva poukazy za cenu jednoho“ — např. zpáteční jízdenku Praha – Brno tak zakoupíte za cenu 200 korun. Proti nejlevnější nabídce Českých drah, eLiškám zakoupeným v předprodeji, tak ušetříte celou stokorunu. Kompletní seznam nabídek, mezi kterými najdeme krajská města České republiky, najdete na webu prodejce.

Slevová nabídka 1 + 1 je nabízena pouze v listopadu. Uvítají ji zejména ti, kteří potřebují cestovat v pracovních dnech a nechtějí stát frontu u pokladen – poukazy lze vyměnit nejen na pokladnách ČD, ale i přímo u průvodčích ve vlaku.

Zdroj: PONT/JP Servis


Josef Petrák Poslat mail autorovi | 8.11.2010 (17:00)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Tarify

Další z regionu Česká republika (celá)


  1 ... 9 10 11 12 13      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel Nesa  mail  
09.11.2010 (10:16)  
JP První co uviděl bylo Zákaznická jednoduchá. A i po vysvětlení, že šlo o výměnu za poukázku, dělal, že neví o co jde a radši ani razítko na jízdenku nedal, aby s tím neměl nic společnýho :) (ale to už je jenom moje domněnka)
registrovaný uživatel Nesa  mail  
09.11.2010 (10:05)  
V prvním článku o Pontech někdy před půl rokem vyplývalo, že se zřejmě prodávají v každém pontu, osobně jsem si ověřil, že opravdu jen v těch 4 místech, což hodně limituje zájemce.

A u pokladny mi to vyměnili za zákaznickou, sic s nápisem Úvěr nad cenou, a na to průvodčí prskal, že nemám In-kartu...
registrovaný uživatel SzKT  mail  
09.11.2010 (9:57)  
Josef Petrák: Zákaznické jízdné je dobře nastavené tak, jak je. Spíš jsem poukazoval na to, že kromě těch neodhadnutelných marketingových nabídek už téměř nejsou "normální" systémové slevy. Šotouši, běhající od řetězce k řetězci jistě dráhy nezachrání- normální člověk přijde ke kase, chce někam jet a paní pokladní i kdyby byla sebeschopnější mu stále častěji žádnou slevu poradit nemůže. Rady typu "Běžte do Lidlu, třeba tam ještě nějakou jízdenku najdete" bych snad ani od pokladních na dráze slyšet nechtěl. Prostě by to chtělo slevy, na které (za splnění určitých podmínek) dosáhne každý cestující. Nikoliv řetězcové loterie. Ovšem slušné slevy typu KMB, různé Junior- a Seniorpasy, relační slevy (jako byla Praha- Brno), to je věc, která může drahám přilákat pravidelné cestující, nikoliv tenhle podivný marketing obchodních řetězců. Nebo jinak řečeno: Co byste poradil třeba tetě, která potřebuje příští sobotu jet např. do Brna? Nic než zákaznické jízdné v této relaci není k mání, takže dotyčná pojede v nejlepším případě žlutým autobusem (o dost levnějším), v horším případě autem. A většina lidí jede proto, že někam chce/potřebuje jet, nikoliv proto, že zrovna v LIDLu mají jízdenky.
09.11.2010 (9:32)  
řeší se tu marketingové aktivity obchodních řetězců
Tady nikdo nic neřeší, pouze se prezentuje nabídka. Jak si představujete, že by měl zpravodajský server "řešit" propad tržeb? Není to spíš úkol pro GŘ ČD?

A na srazy důchodců, které mi ušetří tisíce, budu klidně chodit dál. :-)
registrovaný uživatel SzKT  mail  
09.11.2010 (8:57)  
Mozek: Připojuju se k výtce- už mě ten marketing na podivné akční produkty taky leze krkem. Režijku nemám a nikdy jsem neměl a tím víc mě nadzvedává za židle, že když člověk opravdu někam potřebuje a není založením svíčková bába, běhající celodenní maratón, kde je rohlík (jízdenka) levnější, nezbývá, než se smířit s ne zrovna lidovým zákaznickým jízdným a nepříliš levná KMB. Možná ještě SONE+ o víkendu a příhraniční nabídky typu Egronet, Libnet+ a spol., čímž ovšem v nabídkách jízdného rpo kategorii 26-60 v podstatě končíme. Jo- ještě In-Gold za 22 000 Kč bych si mohl koupit...
A namísto toho, aby se tu řešilo tohle (což považuju pro budoucnost železnice za fatální problém), řeší se tu marketingové aktivity obchodních řetězců a v diskuzi to vypadá jak na srazu důchodců, kde je co levnější. takhle to vypadá, když se pro stromy nevidí les...
registrovaný uživatel J.K.  mail  
09.11.2010 (8:44)  
Jak to bylo s tou "chybou jednoho z řadových pracovníků generálního ředitelství" ohledně ceny Globusenky? "Smrtelně nízká cena" mi tehdy přišla docela vhod, dokonce i ve třech nás cesta vyšla levněji než autem :-)
09.11.2010 (8:33)  
Ať jdou s těmahle slevama někam. Nejdřív odepsali KMB a letos SONE. Produkty na které si lidi již zvykli a byly alespoň trochu systémové. Takovéhle výkřiky do tmy jsou sice hezké ale zisk z toho těžko převýší ztráty z likvidace SONE a KMB.
registrovaný uživatel Sim 
09.11.2010 (7:54)  
acolmiztli > takze pokud se pise o vybuchlych cisternach v polsku, je to reklama na polsky benzin?

Nebo vas strasne zajima, jakou slevu lze pouzit pri cestovani vlakem po Australii, pokud jedete v utery ve dvou lidech?

Mozek > taky sem jako Plzenak uvazoval o jejich porizeni, ale tak nejak mi neni jasne, jak bych to mohl odsud poresit.
registrovaný uživatel Mozek 
09.11.2010 (7:27)  
acolmiztli:
Já mám jiný názor. To, že díky zelpage.cz dostáváme aktuální přehled levného cestování, je skutečnost neocenitelná, byť chápu, že člověka s režijkou (nechci tím tvrdit, že jste to právě vy) tyto informace nazajímají. A jsou i tací, kteří nám obyčejným cestujícím závidí, že aspoň v toto omezené období můžeme cestovat doslova za hubičku - viz různá prohlášení o obrovském propadu tržeb, i když přiznávám, že třeba globule byly fakt krok vedle.

(edit: navíc se nejedná o produkty ČD)

A k této konkrétní nabídce: zvláštní způsob prodeje. Takže když bude chtít akční poukázky pořídit Budějovičák (třeba pro cestu do Brna a zpět), má smůlu nebo musí pro poukazy do Prahy.
registrovaný uživatel acolmiztli  mail  
09.11.2010 (6:12)  
moje otazka je jina, proc se tady dela neustala reklama nejakym produktum cd? nemelo by se psat vic o zeleznici jako takove, klidne i zahranici?

Dekuji za odpoved
  1 ... 9 10 11 12 13      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko