Praha/Hradec Králové/Ostrava — Letošní rok bude zřejmě patřit v oblasti železničních tarifů všemožným poukázkám na jízdenky Českých drah, které nabízely různé prodejní řetězce. Pokud pro vás není cesta cílem a nechali jste si ujít jak ČD Net v prodejnách Lidl a Elfíkovy krabičky s poukázkami na jízdenky SoNe v supermarketech Kaufland, stále máte hned několik možností jak ušetřit proti zákaznickému jízdnému. Psali jsme o supermarketech Globus, který v létě nabízel poukázky na zpáteční jízdenky v jakékoliv trase za smrtelně nízkou cenu. Ta se nakonec ukázala chybou jednoho z řadových pracovníků generálního ředitelství. Poukázky aktuálně v nabídce Globusů nejsou. Přesto nemusíte zoufat, že byste už museli přejít na zákaznický tarif. Bez povšimnutí zůstal poslední z distributorů – prodejny občerstvení a potravin Pont. Ty nabízí poukázky na jednosměrné jízdenky Českých drah s možností výměny do konce roku 2010; nyní však s 50% slevou.
V nabídce čtveřice prodejen Pont jsou poukazy na jednoduché jízdenky na jednadvacet různých železničních relací. Zakoupit je můžete výhradně na prodejnách v Praze na chodovském kancelářském komplexu The Park v budově, kde sídlí společnosti Sony a Oracle, na Ústředním autobusovém nádraží Praha–Florenc, v Ostravě na svinovském nádraží a také v Hradci Králové ve fakultní nemocnici. Kromě toho je možné si poukázky rezervovat přes internet a vyzvednout v sídle společnosti v Praze–Michli. Zajímavé se stávají díky listopadové nabídce „dva poukazy za cenu jednoho“ — např. zpáteční jízdenku Praha – Brno tak zakoupíte za cenu 200 korun. Proti nejlevnější nabídce Českých drah, eLiškám zakoupeným v předprodeji, tak ušetříte celou stokorunu. Kompletní seznam nabídek, mezi kterými najdeme krajská města České republiky, najdete na webu prodejce.
Slevová nabídka 1 + 1 je nabízena pouze v listopadu. Uvítají ji zejména ti, kteří potřebují cestovat v pracovních dnech a nechtějí stát frontu u pokladen – poukazy lze vyměnit nejen na pokladnách ČD, ale i přímo u průvodčích ve vlaku.
Zdroj: PONT/JP Servis
A u pokladny mi to vyměnili za zákaznickou, sic s nápisem Úvěr nad cenou, a na to průvodčí prskal, že nemám In-kartu...
Tady nikdo nic neřeší, pouze se prezentuje nabídka. Jak si představujete, že by měl zpravodajský server "řešit" propad tržeb? Není to spíš úkol pro GŘ ČD?
A na srazy důchodců, které mi ušetří tisíce, budu klidně chodit dál. :-)
A namísto toho, aby se tu řešilo tohle (což považuju pro budoucnost železnice za fatální problém), řeší se tu marketingové aktivity obchodních řetězců a v diskuzi to vypadá jak na srazu důchodců, kde je co levnější. takhle to vypadá, když se pro stromy nevidí les...
Nebo vas strasne zajima, jakou slevu lze pouzit pri cestovani vlakem po Australii, pokud jedete v utery ve dvou lidech?
Mozek > taky sem jako Plzenak uvazoval o jejich porizeni, ale tak nejak mi neni jasne, jak bych to mohl odsud poresit.
Já mám jiný názor. To, že díky zelpage.cz dostáváme aktuální přehled levného cestování, je skutečnost neocenitelná, byť chápu, že člověka s režijkou (nechci tím tvrdit, že jste to právě vy) tyto informace nazajímají. A jsou i tací, kteří nám obyčejným cestujícím závidí, že aspoň v toto omezené období můžeme cestovat doslova za hubičku - viz různá prohlášení o obrovském propadu tržeb, i když přiznávám, že třeba globule byly fakt krok vedle.
(edit: navíc se nejedná o produkty ČD)
A k této konkrétní nabídce: zvláštní způsob prodeje. Takže když bude chtít akční poukázky pořídit Budějovičák (třeba pro cestu do Brna a zpět), má smůlu nebo musí pro poukazy do Prahy.
Dekuji za odpoved
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.