..: V České Třebové vykolejil vlak při posunu :..

28.7. 2009, vykolejená souprava, Česká Třebová, foto: František Myška 28.7. 2009, vykolejená souprava, Česká Třebová, foto: František Myška Česká Třebová — Mezi lokomotivním depem a nádražím ve stanici Česká Třebová došlo dnes v půl čtvrté ráno k vykolejení soupravy vlaku při posunu. Došlo taktéž k poškození výměny. Příčiny nehody jsou předmětem šetření. Provoz je veden přes obvod nákladního nádraží, zpoždění vlaků na Brno překračují 20 minut, ve směru na Olomouc by neměla být doprava ovlivněna. Vlak R 862 byl veden jako výchozí ze stanice Pardubice hl. n.

Další informace: omezení provozu ČD, poloha vlaků ČD

Zdroj: vlastní pozorování a Deník; foto: František Myška


Jindřich Březina Poslat mail autorovi | 28.7.2009 (8:36)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Nehody a mimořádnosti

Další z regionu ČR Pardubický


  1 2 3      Zpráv na stránku:   
28.07.2009 (18:23)  
mohu se vas jako neznaly zeptat co jeto vydlicova jizda a podhozeni?
28.07.2009 (18:18)  
Nevim jaká přesně byla situace v CT ale tuším že jednoho nástupiště se všechny vlaky vystřídat opravdu nemohli. Podle fotek to min. na Svitavy od perónu vůbec nešlo a po jedné koleji vsechno na Třebovice (jestli vůbec ta jedna byla) určitě taky ne navíc směr z CT nebýval banalizovaný takže pouze mezistaničně.
28.07.2009 (18:13)  
Vidlicova jízda nemusí být nutně jen následek podhození,ale třeba vady na vyhýbce.
28.07.2009 (17:04)  
Elias is best: To je jako do Trabantu cpát dvanáctiválec...
28.07.2009 (17:00)  
Cesta dnešního R 627 Emil Zátopek už snad nemohla být horší. A nebyl to jediný vlak, se kterým si železničáři v Třebové "hráli". Nejdřív v Dlouhé Tř. dohnal Pendolino, které předtím pustil před sebe v Chocni, pak přijel do ČT s cca +30 k 2. nástupišti, vedle už stál zpoždění expres z prahy do Luhačovic. Zpoždění na světelné tabuli se zvyšovalo pěkně postupně z 35 na 60 minut. Vedlejší expres se po chvíli rozjel k údivu všech cestujících zpět ku Praze. Před nádražím se opět otočil a najel na vedlejší kolej (bez nástupiště), kde opět tak 10 minut stál. Až potom se rozjel svým směrem. Nejinak tomu bylo u Zátopka. Nepochopil jsem, proč se všechny tyto dálkové vlaky (v obou směrech) nemohly prostě vystřídat u 1. nástupiště. Jelo jich tam dost, ale na vykřižování by to vyšlo. A to ani při této mimořádnosti nemůže vlak s cestujcícími zastavit pro jejich výstup a nástup na koleji bez nástupiště a musí se kvůli tomu takhle čarovat?

Jinak, zpožděný Jadran (jakožto mezistátní vlak) ten se dvakrát vytočil opravdu bleskově, ale je vidět že vnitrostátní vlaky až tak prioritní nejsou.
28.07.2009 (16:31)  
petřík: Moc do toho nevidím, ale jak se liší podhození a vidlicová jízda? Myslel jsem že druhé je vždy přímým důsledkem prvního.
28.07.2009 (16:19)  
Já taky pevně věřím, že ČD Bmee nechají, tady je to nadprůměrný vlak. I když spíše bych byl radši, kdyby ČD aspoň rekonstruovaly třeba tady aspoň trochu poničené B a přidaly tam klimatizaci. Bez ní to nejde.
28.07.2009 (16:13)  
Stav při průjezdu SC 505 - hemží se tam spousta lidí a opravují tři výměny. Vozy jsou rozstrkaé po ndraží, některé na odstavném pro soupravy, pár jich je u dílen CZ Loko a jeden je v loko depu.
28.07.2009 (15:46)  
Při současném stavu ČD ty 380ky možná za 60 let půjdou poprvé od výroby do laku.
Už se ví proč ty béčka učili jezdit po štěrku? Podhození nebo vidlicová jízda?
28.07.2009 (15:01)  
Z důvodu vyhřátí skříně bude přestavěn na obytný vůz ke stavebnímu vlaku. Po 60 letech ho šotoušstvo objeví v kopřivách a s použitím pracně sehnané dokumentace bude obnoven do původního stavu aby mohl jezdit s historickou lokomotivou řady 380.
  1 2 3      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko