..: V České Třebové vykolejil vlak při posunu :..

28.7. 2009, vykolejená souprava, Česká Třebová, foto: František Myška 28.7. 2009, vykolejená souprava, Česká Třebová, foto: František Myška Česká Třebová — Mezi lokomotivním depem a nádražím ve stanici Česká Třebová došlo dnes v půl čtvrté ráno k vykolejení soupravy vlaku při posunu. Došlo taktéž k poškození výměny. Příčiny nehody jsou předmětem šetření. Provoz je veden přes obvod nákladního nádraží, zpoždění vlaků na Brno překračují 20 minut, ve směru na Olomouc by neměla být doprava ovlivněna. Vlak R 862 byl veden jako výchozí ze stanice Pardubice hl. n.

Další informace: omezení provozu ČD, poloha vlaků ČD

Zdroj: vlastní pozorování a Deník; foto: František Myška


Jindřich Březina Poslat mail autorovi | 28.7.2009 (8:36)
Ostatní: TwitterLinkuj.cz!Jaggni to!Google Bookmarksvybrali.sme.skDalší služby
Related newsopen/close

More on Nehody a mimořádnosti

More from ČR Pardubický


  1 2 3      Zpráv na stránku:   
02.08.2009 (18:54)  
jatyrko : ono to holt od Ústí nad Orlicí v České Třebové "na šestnáctou" k prvnímu peronu prostě nejde. Muselo by se jezdit "proti srsti" už z Dlouhé Třebové, protože ani na "Parníce" se nedá z první traťové na druhou traťovou a pak na šestnáctou.

Olomoucká paní tisková mluvčí je příjemná dáma, která nemá o provozu, například uspořádání kolejiště v té či oné stanic aní ponětí – například viz výše.
Možná slyšela o tom, že se při odstraňování následků mimořádné události musí vypnout nad příslušnou kolejí TV, ale nedojde jí, že se musí vypnout i TV nad sousedními kolejemi nebo TV nad skupinou kolejí, které jsou společně napájeny. Takže si nedokáže dát určité skutečnosti do vzájemných souvislostí.
Ten kdo této sympatické dámě poskytuje prvotní informaci, kterou si ona pak nějak překouše jí nemá čas vysvětlovat podrobnosti, protože předpokládá, že mluvčí dělá ten, kdo provozu rozumí.
Tím spíše, že že podobnou odbornou (ne)kvalifikaci má většina pracovníků zabývajících se na GŘ ČD a.s. komunikací s médii a veřejností.

lukin : dispečer ? Ten o tom, po jaké koleji ve stanici vlak pojede (obsazenost kolejí) nerozhoduje. Po dopravní stránce je při výkonu dopravní služby ve stanici nejvyšším pánem výpravčí.
Registered user land 
30.07.2009 (7:39)  
M 474 003: Chybí mi stan a elektrocentrála, jinak mám vše. Počítám do Vánoc bude expediční výbava kompletní...(;-))

Mat: Čmeláky ještě jezdí? Dostanou korporátní nátěr? (;-DDD Držím jim palec, aby ne!
Registered user mat.mt  mail  
29.07.2009 (22:26)  
Asi nehorší byla situace včera ráno a dopoledne. Kvůli používání kolejového jeřábu k nakolejování vykolejených vozů bylo zhlaví a sním i celé os. nádráží krom pražského zhlaví, 1. a 2. koleje od staniční budovy odpojeno od proudu. Mimo špičku jezdily vlaky k 1. nástupišti a SC do/z Ova jezdily po 2.kol (uprosřed mezi 1. a 2. nástup.). Ve špičce a ve směru na Brno to pak vlaky od Prahy setrvačností zapíchly k libovolnému nástupišti(dodržování GVD mi není známo) apak byly Čmelákem, Kocourem, nebo jednou ze 2 Ponorek vytaženy zpět na zhlaví a pak přes náklad nebo 2. kolej. V opačném směru obráceně. Některé MOs jezdily na služební 5. nástuště.
29.07.2009 (13:06)  
Takže co z toho vyplývá? Koupit si auto a ještě kolo, pribalit motorovou pilu, stan, vařič, plnou lednici, elektrocentrálu a polní kamínka. Pak máme jistotu že se někam dostaneme a nebudeme po cestě strádat. A na kole pojedeme tam, kde budou pro auto nesjízdné cesty. A ještě generátor na dřevoplyn, bukové špalíky do něj snad seženeme cestou.
Registered user JK ml. 
29.07.2009 (11:33)  
Ha, už vím proč jsem s SC509 (Praha - Ostrava) byl účasten exkurze do českotřebovského nákladového nádraží. Jízda hustým lesem křovin , stepí, savanou, bažinou, i po skládce do Třebovic (3xfuj !!!) přidala bonus pouhých +10 min (jen to moře, které mi slibovala paní pokladní na hln, jsem jaksi neviděl :-))). Dalších 5 min za Polom a dalších cca 10min ve Studénce kde se stálo pro rozkaz plus pomalé jízdy (nefukční přejezdy????)Suma ve svinově +-23min a to prosím kromě kratičkého zastavení ve vinohradských tunelech a 30s pobytu ve Studénce vlak pořád jel.....
Registered user karosa  mail  
29.07.2009 (11:13)  
Jatyrko: Když ona, aby to nebylo zase tak jednoduché, byla i MU (přejetá osoba) mezi Olmikem a Štěpánovem, kde se jezdilo také jen po jedné TK, takže i tam vznikala zpoždění, která pak ještě víc komplikovala provoz v té Třebové. Ale to už bys asi chtěl po mluvce moc, aby domýšlela i to, jak jedna mimořádnost může ovlivňovat druhou o pár desítek kilometrů dál..
29.07.2009 (9:56)  
v tom případě mě zaráží vyjádření mluvčí ČD, podle které vlaky na Olomouc nebudou nabírat zpoždění
28.07.2009 (19:20)  
AD R 929 Bradlo Dobře díky jedna kolej do Třebovic takže aspoň směrem od Třebovic to šlo,ale opačný směr holt musel jezdit pře "ranžír", po jedné to opravdu nejde ani teoreticky protáhnout.A vlaky na Svitavy holt mají smůlu jediná možnost přejezdu je ranžírem nebo přes ono pochroumané zhlavý,dál už možnost přejezdu mezi traťovýmy kolejemy není.
28.07.2009 (18:43)  
Jiří Průša: Z Třebovic tam ta kolej byla. Dneska jsem, tak jel Pernerem. Chvíli jsme čekali na vjezdu (pravděpodobně až se uvolní kolej) a potom k prvnímu nástupišti.
Editor or ŽelPage Administrator Chary  mail  
28.07.2009 (18:33)  
laicky řečeno...

Podhození - přehození výhybky v době, kdy je její pohyblivá část pod vozem (lokomotivou) mezi podvozky či nápravami.

Vidlicová jízda - pokud jeden podvozek jede "rovně" a druhý "do odbočky".

http://nd01.blog.cz/353/281/1f6407b95e_14482129_o2.jpg
  1 2 3      Zpráv na stránku:   

Comments are users' expressions.
ŽelPage has no liability for their contents.

- Correspondent or Member of ŽelPage, - Editor or ŽelPage Administrator

Add comment
Comments are only allowed for registered users.
Before you insert your comment, you have to log on or register.
Sign in
 
 
  
 
   Register

© 2001 - 2022 ŽelPage - Webmaster


Info
informacni okenko