Praha – Česká společnost AŽD Praha, zabývající se produkcí a výrobou řídících a zabezpečovacích zařízení, zvítězila ve výběrovém řízení na dodávku technologií do severoegyptského přímořského letoviska Alexandria. Kontrakt za 10 milionů eur (265 mil. Kč) zahrnuje instalaci světelných návěstidel, kamerových systémů a speciálně upravených a vybavených přechodů na tamní městské tramvajové trati. Smlouva by měla být definitivně uzavřena do konce dubna, přičemž samotná výstavba by měla být započata v červnu. Předání do plného povozu je odhadováno na duben 2010. Od začátku roku 2009 se jedná již o čtvrtou významnou zahraniční zakázku, kterou společnost získala. V současné době její zaměstnanci pracují například na území Řecka, kde probíhá osazení zabezpečovací techniky na kolejích logistického centra Thriassio nedaleko Atén. Již dříve Češi uspěli i v Turecku či Litvě.
Zdroj: AŽD Praha

1 2 | Zpráv na stránku: |
Aj s tými břídilmi už ako príde. Mne naozaj prepojovanie reléových blokov RC členmi, tak aby to spolu fungovalo, moc zabezpečovacie nepríde. Každopádne aj z Vášho príspevku jasne vyplýva, že ona blbuvzdornosť nie je priamo vlastnosťou AŽD71. Nechcem týmto znižovať kvality AŽD71, naozaj sa jednalo o to najlepšie z releovej techniky, čo som kedy videl, ale v dnešných požiadavkách by tento systém dnes už asi lepšie ako ESA neobstál. Koľkokrát sa na AŽD71 robila napr. komplexná zmena tvaru koľajiska?
Keby bola v Moravanoch AŽD71 s predvoľbou, stalo by sa to isté. Ostatne pri pátraní v archívoch počas vyšetrovania sa pár zmizíkov našlo, dokonca aj pár menších nehôd.
Ad patent: Smiem vedieť číslo prihlášky? Na webe ÚPV som nič nenašiel.
Takisto porovnávate niečo čo má za sebou desaťročia prevádzky s tým, čo je v prevádzke pár rokov, a pri takej rozsiahlosti systému sa niektoré spoľahlivostné (nie bezpečnostné!) muchy ešte nevychytali. Mimochodom, kedy naposledy v Prahe tá ESA kľakla (snáď to nezakríknem). Keď v Žiline-Tepličke aktivovali AŽD71 (jedna zo zrejme posledných inštalácii AŽD71 aj s pultom) tak to tam ešte pár rokov fungovalo tiež celkom veselo (zrazu zhasla polka pultu, nešla navoliť nejaká cesta a podobne, extrémom bolo dokonca samočinné postavenie vlakovej cesty).
1 2 | Zpráv na stránku: |
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP,
- editor nebo admin ŽP
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
