..: (Aktualizováno) Zásah hasičů na Vyšehradě - trať 171 stojí :..

2x363, Praha-Vyšehrad, foto: QvídoAktuálně 11:24 - Během včerejší noci byl již plně obnoven provoz přes stanici Praha Vršovice, všechny dálkové i regionální spoje jezdí po svých trasách. Po požáru na výhybně Praha Vyšehrad byl během noci umožněn částečný, jednokolejný provoz. Mezi Smíchovem a Hlavním nádražím (Vršovicemi) bylo zavedeno telefonické dorozumívání, propustnost tratě je tak stále omezena a platí nadále řada omezení, především v dálkové dopravě.

Omezení v dopravě

  • Sudé osobní vlaky Praha – Beroun začínají ve stanici Praha-Smíchov, v opačném směru i končí.
  • Rychlíky do/z Plzně a dále na/ze západ(u) Čech jezdí mezi Smíchovem a Hlavním nádražím jednokolejně, totéž platí i pro dálkové spoje přes Hradec Králové dále na východ.
  • Motorové rychlíky do Českých Budějovic přes Písek taktéž začínají a v opačném směru končí na Smíchově.
  • Rychlíky do Chebu přes Ústí nad Labem jsou výchozí z nádraží v Holešovicích, v lichém směru i zde končí

19:30 - Všechny osobní vlaky z/do Berouna jsou ukončeny, resp. výchozí ve stanici Praha-Smíchov. Rychlíky od Plzně jsou taktéž ukončeny na Smíchovském nádraží; prázdné soupravy jsou následně odtaženy přes Radotín a Krč na Hlavní nádraží. Vlaky do Plzně jsou výchozí z Prahy Hlavního nádraží. Dálkoví cestující, kteří chtějí začít svou cestu na Smíchově, jsou přepraveni osobními vlaky do Prahy-Radotína, kde je umožněn mimořádný přestup. Neoficiální odhad škod mluví o možném zprovoznění dopravny Vyšehrad nejdříve po půlnoci.

Jak informoval náš editor Vít Voráček, na trati 171 v úseku Praha hl.n. - Praha-Smíchov je aktuálně zastaven provoz. Z důvodu požáru kabeláže byl vyžádán zásah hasičského sboru ve stanici Praha-Vyšehrad. Rychlík 1251 z Českých Budějovic odjel ze stanice Praha-Radotín se zpožděním 30 minut a byl odkloněn přes Krč a Vršovice. Stejnou trasu v opačném směru využil Rychlík 762 z Prahy do Cheb. Aktuálně jsou vlaky ukončovány ve stanici Praha-Smíchov a cestující mohou využít návazné spoje MHD.

Zdroj: ŽelPage, České dráhy


Redakce ŽelPage Poslat mail autorovi | 18.3.2009 (19:50)
Súvisiace správyopen/close

Ďalšie z rubriky Nehody a mimořádnosti

Ďalšie z regiónu ČR Praha ČR Středočeský


  1 2 3      Zpráv na stránku:   
19.03.2009 (23:22)  
Vlastně čtyř, jeden je u pumpy OMV a vede tam pěší cyklostezka -- a pátej je ještě pod krčskym nádražim, ten nepočítám. Mmch osobní nádraží Krč by zasluhovalo z tý pustiny přeložit zpátky k nadjezdu přes Vídeňskou, jak bejvalo .. ale tam by ho zas dublovala zastávka Kačerov.
19.03.2009 (23:19)  
Tam asi taky, ale já myslel násep Nádraží Krč - Most Inteligence, včetně obou tří nadjezdů (jeden navždy slepě trčí v lese za pivovarem, bo kdysi plánovanej obchvat Údolní je zazděn novou varnou, nyní vybrakovanou na Smíchov, a vedenim nájezdu k Jižní spojce). Za tunelem snad už i dvě kolej do Rachotína jsou, aby se hlavní od Smíchova nemusely křižovat.
19.03.2009 (17:36)  
Nějak postrádám na Smíchově ty motorové rychlíky do / z Českých Budějovic, stále si tu brumlají vršovické 749.
Představa o obnovení provozu po půlnoci nějak vzala za své.
Rychlíky od Chebu přes Ústí končí a v opačném směru vychází z Holešovic, vlaky od Vysočan na hlavním nádraží.
19.03.2009 (12:31)  
Vítek: Asi jste si nikdy nevyšiml, že se jedná o dvě samostatné mostní konstrukce, jedna je nevyužívaná, a mezi nimi je jen stezka pro pěší tvožená panýlky položenými mezi oběma mosty. O nosnosti nemůže být řeč. Celá trať je projektovaná jako dvoukolejná až do Strašnic jediný problém je v průjezdném průžezu toho tunelu.

Současný oblouk díky jediné koleji nabíhá více do osy tunelu než by bylo v případě dvokolejné tratě.
19.03.2009 (8:21)  
To se tu již řešilo mnohokrát, tak jde trochu mimo mě, proč ti tu zas někdo do nekonečna opakuje a vytahuje. Sice by ze z Krče až na most vešla i druhá kolej, nicméně, je tu stále problém s tím, že oblouk u vjezdu do Tunelu je příliš ostrý, tudíž by tam musela být výměna a tunel by byl stejně jednokolejný - http://www.zelpage.cz/fotogalerie/big/123071.jpg

Nehledě na to, že most samotný má omezenou nosnost. A na závěr, Váš tón si laskavě nechte pro dítě v mateřské školce. Ono by příště nebylo od věci být jasný a věcný a nemotat do toho Velkou Chuchli a Braník, který s tratí 521 nemá nic společného. A když máte tak spásné návrhy a plány řízení dopravy při mimořádných událostech, tak to běžte dělat, O11 nebo O16 po Vás, takovém znalci situace, určitě chňapnou ;)
19.03.2009 (7:44)  
Vítek_V: Doporučuji malý výlet, nejdříve vláčkem z Vršovic do Braníka, dívejte se před Krčí nalevo a za Krčí napravo, potom pěšky přes Branický most, zde se dívejte nalevo, pak z Malé Chuchle autobusem do Radotína a odtamtud vláčkem na Smíchov, za Velkou Chuchlí se dívejte střídavě na obě strany. Výlet je možno začít i ukončit na hlavním nádraží, pokud se tedy zrovna něco nepodělá jako teď.

Jinak mi není zcela jasné, proč ve směru z hlavního mohou lidé využít rychlík, který zastaví v Radotíně a má přípoj od Smíchova, zatímco v opačném směru všechny lidi natlačí na Smíchov, aby se jak sardinky mačkali ve v tu dobu značně vytížené MHD, namísto aby opět měli přípoj z Radotína v tu dobu nejspíš ne tak plnými osobáky na Smíchov, a kdo chce, může počkat ve vlaku, až z Radotína projede na hlavní (což nejspíš nebude pomalejší než se zajížďkou na Smíchov). Takhle sice budou cestující na Smíchově rychleji, ale ti na hlavní nádraží si "užijou". Už aby tu trať zmodernizovali, nejlépe i se zastávkou Vyšehrad.
18.03.2009 (22:39)  
řekla bych odb. Tunel - Praha Krč (most Inteligence)
18.03.2009 (22:26)  
jonáš, prosím Vás, na jakém náspu, kde?
18.03.2009 (22:23)  
"ta druhá kolej Chuchle/Braník - Vršovice" má rezervovaný už od stavby na náspu i na mostě místo (a víc tam nikdy nebylo), akorát do tunelu se to s drátama nevejde (ale kilometr jednokolejky snad nebude tragická záležitost, ani až tam pojede nějaká S34 nebo kolik).
registrovaný užívateľ R 206 
18.03.2009 (22:13)  
Rychliky jezdi Smichov - hl.n. bez lidi? Proc? Kdyz tam ten vlak uz jednou jede tak proc jede Sm. - hl. n. prazdnej a lidi musi MHD?
  1 2 3      Zpráv na stránku:   

Komentáre vyjadrujú názory čitateľov.
Redakcia nenesie žiadnu zodpovednosť za ich obsah.

- dopisovateľ alebo člen ŽP, - editor alebo admin ŽP

Pridať komentár
Komentáre môžu vkladať iba registrovaní užívatelia.
Pred vložením komentára je potrebné se buď prihlásiť, alebo zaregistrovať.
Prihlásenie
 
 
  
 
   Zaregistrovať sa

© 2001 - 2024 ŽelPage - správcovia


Info
informacni okenko