Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Česko, Polsko – Již několik měsíců můžeme na českých s slovenských tratích potkat polské stroje EP09 jezdících na vlacích z Polska do Bohumína a EU07 na osobních vlacích do Čadce na Slovensku. Podobně mohou i Poláci vídat české lokomotivy řady 163 v Krakově nebo až v Řešově. Podle zdroje v PKP Cargo bude v příštím grafikonu výměna strojů mezi ČD a PKP pokračovat a počet zajímavostí na železničních tratích (jak v Česku, tak i v Polsku) bude ještě větší.
Několik novinek pro příští GVD:
- EU07 s R 208/209 Vltava pojede až do Prahy
- EU07 se objeví také v Letohradu, kam přiveze rychlíky z Vratislavi, které budou pokračovat dále do Prahy
- ČD 163 obslouží Zr 334/335 Skalnica na celé cestě
- 163 pojede také s EC 240/241 Wawel, který pojede ve směru Krakov - Hamburk - Krakov. Řada 163 ČD vlak povede v úseku Krakov - Legnica - Krakov
- Na Ostravsku se zvětší počet vlaků obsluhovaných jednotkami EN57 nelichotivě v Česku přezdívanými jako "Dřevolino", které se objeví také v Jablunkově-Návsí
- ČD 810 se vrátí na přeshraniční osobní vlaky do polského Międzylesie
Zdroj: pl.misc.kolej, vlastní zjištění
SMall42 | 5.11.2008 (7:00)
Související zprávy
05.11.2008 (20:04)
zigzaja: měly, to je dobré slovo. PKP te lokomotivy nikdy nepoužilo, byly v Polsku jen na testach (byť měly už polské barvy). Proč? Tohoto i sám Pán Bůh neví...
05.11.2008 (19:57)
Protože co PKP?
05.11.2008 (19:56)
infected.bass: no právě mě přijde focení v korytě koridoru míň náročné než noční focení v záplavě sodíkových lamp a zastávkou vlaku "na skok" a ještě aby Ti nic v záběru (sloup z čela,lidi poskakující přes koleje apod)nepřekáželo :-)
Ale to už je téma do jiné diskuze a za OT se omlouvám
Ale to už je téma do jiné diskuze a za OT se omlouvám
05.11.2008 (19:54)
zigzaja: Tak ty jsou dááávno pryč, protože PKP...
05.11.2008 (19:53)
Martin Grill: Myslím, že se opravdu budeme divit. Mašinky jsou to sice relativně spolehlivé, ale je to něco jako když strojvedoucí ÖBB odmítli jezdit na brejlovcích ZSSK. V tomto má jaksi infected.bass pravdu. Strojvedoucím jde totiž hlavně o pracovní prostředí, které by mělo splňovat nějaké standarty dané nejen kolektivní smlouvou.
Vitek_V: S prominutím, ale říci, že je to takto protože míst s názvem Mezilesí je u nás hodně a mohlo by dojít k záměně mi nepřijde zrovna jako vhodný argument. Vratislaví je u nás totiž také nemálo.
Vitek_V: S prominutím, ale říci, že je to takto protože míst s názvem Mezilesí je u nás hodně a mohlo by dojít k záměně mi nepřijde zrovna jako vhodný argument. Vratislaví je u nás totiž také nemálo.
05.11.2008 (19:52)
E186 nemyslím, to je Traxx od Bombardieru. Já mám na mysli ty, které si PKP pořídily již dříve, podobné jezdí v Itálii. Ty přeci měly VMax. 160km/h (nebo snad 140km/h).
Našel jsem to na: www.railfaneurope.net je to EU11 & EU43.
Našel jsem to na: www.railfaneurope.net je to EU11 & EU43.
05.11.2008 (19:41)
Grill: Jojo už bohůžel tvrdě zařezávám 5 let. No a asi to beru podle toho, že nejsem zaměstnanec, ale zaměstnavatel. No spíš mi přijde, že už takhle dráha u nás není kdoví co, a ještě k tomu naši strojvůdci musí jezdit s těmahle krámama. Opravdu, nám tenhle obchod ni nepřináší. Vůbec nic. Až na partičku šotoušů, co se těší, až si budou postávat u trati a fotit "něco nového" protože stejně nemají nic zajímavějšího na práci.
Payus: No tak já myslel, že pro šotouše jsou i lepší snímky než stanicovky, třeba takový Bezpráví:-) Ale jak koukám jsi nenáročnej, můžeš mít "bezva snímky" z Bohumína, 2x OVA, Olomouc, Pce a Kolín, no pražské hlavní nádraží... a jistě Nové spojení, pokud se tam v průběhu GVD dostane :-) To není rejpání, spíš konstatování, že jsem si myslel, že je lepší fotit ve dne.
Payus: No tak já myslel, že pro šotouše jsou i lepší snímky než stanicovky, třeba takový Bezpráví:-) Ale jak koukám jsi nenáročnej, můžeš mít "bezva snímky" z Bohumína, 2x OVA, Olomouc, Pce a Kolín, no pražské hlavní nádraží... a jistě Nové spojení, pokud se tam v průběhu GVD dostane :-) To není rejpání, spíš konstatování, že jsem si myslel, že je lepší fotit ve dne.
05.11.2008 (19:22)
infected.bass: No jak koukám, s tebou se člověk nedomluví...pokud jsi natvrdo přesvědčen, že české mašiny jsou o tolik lepší, klidně bu´d i nadále ;o) . Já tohle prostě vítám, a je mi jedno, že s tím nejezdím já, ale někdo jiný...absolutně. A nějaké kecy o tom, co zaměstnavatel dělá a musí...pracuješ, nebo studuješ? Hádám že za b) s letmou zkušeností z nějaké brigádky. Počkej si na ostrej proces, to se budeš divit, panečku...
05.11.2008 (19:21)
infected.bass: a kdo mluví o nasvícení? mě to nedělá problém fotit ani v noci...a právě na noční se těším ;-)
05.11.2008 (19:17)
Payus: V čem je problém?? Asi to, že ji nikdy nebudeš mít slušně nasvícenou. Když se na našem území pohybuje v noci. Maximálně tak, někde před Prahou na cestě od Mosky. Ale to pojede od východu a je otázka, jak je vysoko slunce to netuším.
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci
Info
informacni okenko