..: Výměna strojů mezi ČD a PKP pokračuje :..

EP09-025Česko, Polsko – Již několik měsíců můžeme na českých s slovenských tratích potkat polské stroje EP09 jezdících na vlacích z Polska do Bohumína a EU07 na osobních vlacích do Čadce na Slovensku. Podobně mohou i Poláci vídat české lokomotivy řady 163 v Krakově nebo až v Řešově. Podle zdroje v PKP Cargo bude v příštím grafikonu výměna strojů mezi ČD a PKP pokračovat a počet zajímavostí na železničních tratích (jak v Česku, tak i v Polsku) bude ještě větší.

Několik novinek pro příští GVD:

  • EU07 s R 208/209 Vltava pojede až do Prahy
  • EU07 se objeví také v Letohradu, kam přiveze rychlíky z Vratislavi, které budou pokračovat dále do Prahy
  • ČD 163 obslouží Zr 334/335 Skalnica na celé cestě
  • 163 pojede také s EC 240/241 Wawel, který pojede ve směru Krakov - Hamburk - Krakov. Řada 163 ČD vlak povede v úseku Krakov - Legnica - Krakov
  • Na Ostravsku se zvětší počet vlaků obsluhovaných jednotkami EN57 nelichotivě v Česku přezdívanými jako "Dřevolino", které se objeví také v Jablunkově-Návsí
  • ČD 810 se vrátí na přeshraniční osobní vlaky do polského Międzylesie

Zdroj: pl.misc.kolej, vlastní zjištění


SMall42 Poslat mail autorovi | 5.11.2008 (7:00)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Vozidla

Další z regionu Polsko Česká republika (celá)


  1 2 3 4 5 ... 8      Zpráv na stránku:   
08.11.2008 (9:37)  
poláci mají opravdu úžasné loko :-D 4*
08.11.2008 (2:32)  
SMall42) To fotomísto v Praze na Vltavu není nic moc. Moc porostu, trať v mírném zářezu, nevzhledné průmyslové pozadí a všude dráty vysokého napětí...
06.11.2008 (22:27)  
Na bardotce a brejlovci snad taky neusne pokud ho zrovna zvuk motoru neuspává :)
06.11.2008 (21:22)  
Vážení,viděli jste někdy pracovní prostředí italského strojvedoucího na motorovém voze 663 nebo 668, případně na elektrické jednotce, která si to švihá 160. Žádné pohodlné křesílko, i to, co má strojvedoucí na bardotce nebo brejlovci je proti tomu LUXUS. Něco, co bych nazval štokrletem, takže tam nehrozí, že na těch dlouhých úsecích strojvedoucí usne.
06.11.2008 (19:52)  
Takže podle všeho ta EU 07 pojede na 209/208 až do/z Terespolu což čítá skoro 1000 km. Vcelku šílený turnus.
registrovaný uživatel waszyn 
06.11.2008 (11:36)  
M: Ty nevis, ze kdyz nejaka trat vede pres hranici, musi tam jezdit aspon 810 min.5x denne, musi zajizdet co nejhloubeji do vnitrozemi na obou stranach hranice, protoze obyvatele malych sidel na cesko-polskem(D/A/SK) pomezi maji lidi prachy a touzi cestovat do malych sidel v sousedni zemi(nakupy, lekar, turistika, do skoly) a vlakem to je levnejsi, rychlejsi i celkove pohodlnejsi nez autem. Zrusene trate je potreba ze stejneho duvodu obnovit a idealne i elektrifikovat, protoze mame prebytek malych vozidel pro zavislou trakci a toto je jejich nejlepsi vyuziti. Kraje navic maji dostatek penez, daji na kvalitni ZDO a jeste jim zbyde na tyto spoje, ktere se tak stavaji jeste atraktivnejsimi.
registrovaný uživatel M 
06.11.2008 (9:27)  
Mno, nenavazuji... Nevim jak je to ve vychodnich Cechach, ale na jizni Morave se rozhodne neda rict, ze by nekdo jezdil kuprikladu Podivin-Hohenau, takze je jedno, jestli to navazuje nebo ne:)
06.11.2008 (2:20)  
Na Lichkov - Miedzylesie jsem shlédl navrhovaný polský JŘ. Český návrh mám, a když jsem to porovnal: Hrůza, spoje na sebe nenavazují!
Podrobnosti mohu poslat v příloze i návrhy, protože se tohle dá dobře optimalizovat, stačilo by dopoledne povolit naší 810 jeden obrat až do Kladska, a staronový Sp 1909 ráno v půl deváté z Ústí n. O. protáhnout do Miedzylesiep, co by tomu bránilo? Nemohu zde posílat přílohy, ale kdo by si přál s tím hnout, pošlu to, co jsem vytajal z německého hafasu.
05.11.2008 (20:09)  
Mi stačilo, že jsem se 3 měsíce musel koukat na Rumcajse či Hanku (EU-07) na Os z Bohumína do Mostů a k tomu každej den v PuK na nádraží, i když pravda je že ET-22 vypadá lépe . Jinak je pravda, že "lucerny" na ET-22 svítí lépe než původní světla na šestikoláku apod., ale peršing je na tom zas líp bych řekl.
05.11.2008 (20:08)  
M.Hruška: Že by jich bylo víc? Například? Že nikde nemůžu ani jednu najít, divné. Ale co je ještě divnější, to je to, že když jsem "Vratislav" zadal do Maps Google, tak mi to našlo hlavní město Polska. To samé i na Mapách.cz. Zajímavé, což?

Abychom to ukončili, platí u nás jisté redakční pravidlo, že se v článcích, tam, kde je to možné, používají české geografické názvy.. Tímto považuji věc za uzavřenou.
  1 2 3 4 5 ... 8      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko