..: Výměna strojů mezi ČD a PKP pokračuje :..

EP09-025Česko, Polsko – Již několik měsíců můžeme na českých s slovenských tratích potkat polské stroje EP09 jezdících na vlacích z Polska do Bohumína a EU07 na osobních vlacích do Čadce na Slovensku. Podobně mohou i Poláci vídat české lokomotivy řady 163 v Krakově nebo až v Řešově. Podle zdroje v PKP Cargo bude v příštím grafikonu výměna strojů mezi ČD a PKP pokračovat a počet zajímavostí na železničních tratích (jak v Česku, tak i v Polsku) bude ještě větší.

Několik novinek pro příští GVD:

  • EU07 s R 208/209 Vltava pojede až do Prahy
  • EU07 se objeví také v Letohradu, kam přiveze rychlíky z Vratislavi, které budou pokračovat dále do Prahy
  • ČD 163 obslouží Zr 334/335 Skalnica na celé cestě
  • 163 pojede také s EC 240/241 Wawel, který pojede ve směru Krakov - Hamburk - Krakov. Řada 163 ČD vlak povede v úseku Krakov - Legnica - Krakov
  • Na Ostravsku se zvětší počet vlaků obsluhovaných jednotkami EN57 nelichotivě v Česku přezdívanými jako "Dřevolino", které se objeví také v Jablunkově-Návsí
  • ČD 810 se vrátí na přeshraniční osobní vlaky do polského Międzylesie

Zdroj: pl.misc.kolej, vlastní zjištění


SMall42 Poslat mail autorovi | 5.11.2008 (7:00)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Vozidla

Další z regionu Polsko Česká republika (celá)


  1 ... 3 4 5 6 7 8      Zpráv na stránku:   
05.11.2008 (15:38)  
C.M.Burns: Nenasadí ji proto, že by neměli lokomotivy pro provoz u nich.

K článku: Absolutně nechápu co máte stále s tím "Dřevolínem". To že to jeden z (jeden z těch "chytrých") kolegů takto jednou nazval v televizi neznamená, že se tomu tak říká. Od jakživa co k nám tyto stroje jezdí ty byl kýblík nebo prostě kýbl (poláci jim totiž říkají kibelek).

A dát toto označení do článku, na serveru který se snaží vystupovat jako seriozní i pro lidi "mimo železnici" mi nepříjde zrovna seriozní. Autorovou omluvou budiž to, že neumí perfektně česky, ale v takovém případě by měla řipadnout starost za chyby korektorům ŽP ne?

EU07 se objeví taky v Letohradu, kam přivede rychlíky z Vratislavi do Prahy Taky? Vratislav? Snad také a Wroclaw ne? Nazývejme města pravými jmény. Ne každý ví že Vratislav = Wroclaw a Řezno = Regensburg. Např.

Bohužel mi tento článek přijde takový "suchý". Například informace o tom, že strojvedoucí PKP Cargo budou se stroji ET22 zajíždět až do Prahy-Uhřiněvsi a naopak my, tedy ČD Cargo, s lokomotivami 130 do Krakowa a Rybniku se v článku vubec neobjevila.
dopisovatel nebo člen ŽP Payus  mail  
05.11.2008 (15:37)  
ale třeba se na nočních fotkách třeba z Ostravy nebo z Pardubic bude vyjímat :-D
registrovaný uživatel M 
05.11.2008 (15:28)  
Porad ale plati, ze jde o rychliky nocni, ne?
05.11.2008 (15:20)  
M: Pochopitelně v řazení na zdejších stránkách jsou chyby v rychlostech. Minimálně RŽD WLABmee62 umí 200 km/h. Co se týče jízdních dob, tak na noc je to opravdu jedno, jelikož jak píšeš ty, doby jsou podobné, ale to je jen tím, že Silesie jsou úmyslně navatovány, a vezou vozy s Vmax 140 km/h, už takhle obě dvě stojí v Bohumíně cca hodinu a čtvrt. Navíc na Silesii, jsou 151 úmyslně kvůli obratům 540/541 a 580/581 a tak i 208/209 a 200/201. Jinak to je podle mě kauf naprd, asi tak jako kdybysme si ty rychlíky vozili sami řadou 141...
dopisovatel nebo člen ŽP Payus  mail  
05.11.2008 (15:05)  
moc se mi nechce věřit tomu,že by tahle loko dokázala jet 160km/h. Mám obavy,že naši fírové budou šichtu na tomhle "stroji" fasovat za trest. Ani se mi ty výměny s PKP nezdají výhodné,na druho stranu při srovnání 460ky s dřevolínem mi komfortněji vychází polské snažení o modernizaci
registrovaný uživatel M 
05.11.2008 (14:24)  
No a Vltava 4:14. Podle razeni maji vagony maximalku 160. ale asi je to v razeni spatne...
registrovaný uživatel M 
05.11.2008 (14:21)  
rohilkk - EU07 se vyrabely DO 1994, ne V 1984...

Jinak treba uz ten vlak nebude 1,5 hodiny stat v tom Bohumine, takze z Prahy bude moct vyjet ve stejnou dobu pomalejsi rychlosti a stejnak se vsechno stihne (aspon teda doufam, ze vymena vagonu netrva 1,5 hodky...).
Krome toho... Silesiu tahne r.151 (jakozto moderni, velmi rychla lokomotiva) a Praha-Bohumin dava za 4:20. Nasledujici Excelsior tahne r.163 (jakozto jiste rovnez moderni, nicmene preci jen pomalejsi stroj) a se tremi zastavkami navic to dava za 4:32. Vychazi mi z toho taknak to, ze jizdni doba je zhruba stejna bez ohledu na top speed lokomotivy... Obzvlast pokud vagony soupravy maji povolenou maximalku 140...
registrovaný uživatel Best  mail  
05.11.2008 (14:16)  
A ta 07,co přijede na Vlatvě bude v Praze stát? Myslím si, že by jí šlo prohnat aspoň do Hradce nebo na nějaký takový pomalý úsek.
registrovaný uživatel rohilkk  mail  
05.11.2008 (14:13)  
JB: Na Vltave jsou vozy nejmene na 160 a prevazna vetsina jich je na 200 ;-)
05.11.2008 (14:06)  
Proč k nám na tu Vltavu poláci raději nenasadí EP09? Co jsem se díval do řazení (letošní) tak tam nejsou pravidelně řazeny vozy s nižší maximální rychlostí než 160 km/h.
Nenasadí ji proto, že nemá potřebnou zabezpečovačku pro rychlosti 160 km/h pro SŽDC?
  1 ... 3 4 5 6 7 8      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko