Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Česko, Polsko – Již několik měsíců můžeme na českých s slovenských tratích potkat polské stroje EP09 jezdících na vlacích z Polska do Bohumína a EU07 na osobních vlacích do Čadce na Slovensku. Podobně mohou i Poláci vídat české lokomotivy řady 163 v Krakově nebo až v Řešově. Podle zdroje v PKP Cargo bude v příštím grafikonu výměna strojů mezi ČD a PKP pokračovat a počet zajímavostí na železničních tratích (jak v Česku, tak i v Polsku) bude ještě větší.
Několik novinek pro příští GVD:
- EU07 s R 208/209 Vltava pojede až do Prahy
- EU07 se objeví také v Letohradu, kam přiveze rychlíky z Vratislavi, které budou pokračovat dále do Prahy
- ČD 163 obslouží Zr 334/335 Skalnica na celé cestě
- 163 pojede také s EC 240/241 Wawel, který pojede ve směru Krakov - Hamburk - Krakov. Řada 163 ČD vlak povede v úseku Krakov - Legnica - Krakov
- Na Ostravsku se zvětší počet vlaků obsluhovaných jednotkami EN57 nelichotivě v Česku přezdívanými jako "Dřevolino", které se objeví také v Jablunkově-Návsí
- ČD 810 se vrátí na přeshraniční osobní vlaky do polského Międzylesie
Zdroj: pl.misc.kolej, vlastní zjištění
SMall42 | 5.11.2008 (7:00)
Související zprávy
05.11.2008 (15:38)
C.M.Burns: Nenasadí ji proto, že by neměli lokomotivy pro provoz u nich.
K článku: Absolutně nechápu co máte stále s tím "Dřevolínem". To že to jeden z (jeden z těch "chytrých") kolegů takto jednou nazval v televizi neznamená, že se tomu tak říká. Od jakživa co k nám tyto stroje jezdí ty byl kýblík nebo prostě kýbl (poláci jim totiž říkají kibelek).
A dát toto označení do článku, na serveru který se snaží vystupovat jako seriozní i pro lidi "mimo železnici" mi nepříjde zrovna seriozní. Autorovou omluvou budiž to, že neumí perfektně česky, ale v takovém případě by měla řipadnout starost za chyby korektorům ŽP ne?
EU07 se objeví taky v Letohradu, kam přivede rychlíky z Vratislavi do Prahy Taky? Vratislav? Snad také a Wroclaw ne? Nazývejme města pravými jmény. Ne každý ví že Vratislav = Wroclaw a Řezno = Regensburg. Např.
Bohužel mi tento článek přijde takový "suchý". Například informace o tom, že strojvedoucí PKP Cargo budou se stroji ET22 zajíždět až do Prahy-Uhřiněvsi a naopak my, tedy ČD Cargo, s lokomotivami 130 do Krakowa a Rybniku se v článku vubec neobjevila.
K článku: Absolutně nechápu co máte stále s tím "Dřevolínem". To že to jeden z (jeden z těch "chytrých") kolegů takto jednou nazval v televizi neznamená, že se tomu tak říká. Od jakživa co k nám tyto stroje jezdí ty byl kýblík nebo prostě kýbl (poláci jim totiž říkají kibelek).
A dát toto označení do článku, na serveru který se snaží vystupovat jako seriozní i pro lidi "mimo železnici" mi nepříjde zrovna seriozní. Autorovou omluvou budiž to, že neumí perfektně česky, ale v takovém případě by měla řipadnout starost za chyby korektorům ŽP ne?
EU07 se objeví taky v Letohradu, kam přivede rychlíky z Vratislavi do Prahy Taky? Vratislav? Snad také a Wroclaw ne? Nazývejme města pravými jmény. Ne každý ví že Vratislav = Wroclaw a Řezno = Regensburg. Např.
Bohužel mi tento článek přijde takový "suchý". Například informace o tom, že strojvedoucí PKP Cargo budou se stroji ET22 zajíždět až do Prahy-Uhřiněvsi a naopak my, tedy ČD Cargo, s lokomotivami 130 do Krakowa a Rybniku se v článku vubec neobjevila.
05.11.2008 (15:37)
ale třeba se na nočních fotkách třeba z Ostravy nebo z Pardubic bude vyjímat :-D
05.11.2008 (15:28)
Porad ale plati, ze jde o rychliky nocni, ne?
05.11.2008 (15:20)
M: Pochopitelně v řazení na zdejších stránkách jsou chyby v rychlostech. Minimálně RŽD WLABmee62 umí 200 km/h. Co se týče jízdních dob, tak na noc je to opravdu jedno, jelikož jak píšeš ty, doby jsou podobné, ale to je jen tím, že Silesie jsou úmyslně navatovány, a vezou vozy s Vmax 140 km/h, už takhle obě dvě stojí v Bohumíně cca hodinu a čtvrt. Navíc na Silesii, jsou 151 úmyslně kvůli obratům 540/541 a 580/581 a tak i 208/209 a 200/201. Jinak to je podle mě kauf naprd, asi tak jako kdybysme si ty rychlíky vozili sami řadou 141...
05.11.2008 (15:05)
moc se mi nechce věřit tomu,že by tahle loko dokázala jet 160km/h. Mám obavy,že naši fírové budou šichtu na tomhle "stroji" fasovat za trest. Ani se mi ty výměny s PKP nezdají výhodné,na druho stranu při srovnání 460ky s dřevolínem mi komfortněji vychází polské snažení o modernizaci
05.11.2008 (14:24)
No a Vltava 4:14. Podle razeni maji vagony maximalku 160. ale asi je to v razeni spatne...
05.11.2008 (14:21)
rohilkk - EU07 se vyrabely DO 1994, ne V 1984...
Jinak treba uz ten vlak nebude 1,5 hodiny stat v tom Bohumine, takze z Prahy bude moct vyjet ve stejnou dobu pomalejsi rychlosti a stejnak se vsechno stihne (aspon teda doufam, ze vymena vagonu netrva 1,5 hodky...).
Krome toho... Silesiu tahne r.151 (jakozto moderni, velmi rychla lokomotiva) a Praha-Bohumin dava za 4:20. Nasledujici Excelsior tahne r.163 (jakozto jiste rovnez moderni, nicmene preci jen pomalejsi stroj) a se tremi zastavkami navic to dava za 4:32. Vychazi mi z toho taknak to, ze jizdni doba je zhruba stejna bez ohledu na top speed lokomotivy... Obzvlast pokud vagony soupravy maji povolenou maximalku 140...
Jinak treba uz ten vlak nebude 1,5 hodiny stat v tom Bohumine, takze z Prahy bude moct vyjet ve stejnou dobu pomalejsi rychlosti a stejnak se vsechno stihne (aspon teda doufam, ze vymena vagonu netrva 1,5 hodky...).
Krome toho... Silesiu tahne r.151 (jakozto moderni, velmi rychla lokomotiva) a Praha-Bohumin dava za 4:20. Nasledujici Excelsior tahne r.163 (jakozto jiste rovnez moderni, nicmene preci jen pomalejsi stroj) a se tremi zastavkami navic to dava za 4:32. Vychazi mi z toho taknak to, ze jizdni doba je zhruba stejna bez ohledu na top speed lokomotivy... Obzvlast pokud vagony soupravy maji povolenou maximalku 140...
05.11.2008 (14:16)
A ta 07,co přijede na Vlatvě bude v Praze stát? Myslím si, že by jí šlo prohnat aspoň do Hradce nebo na nějaký takový pomalý úsek.
05.11.2008 (14:13)
JB: Na Vltave jsou vozy nejmene na 160 a prevazna vetsina jich je na 200 ;-)
05.11.2008 (14:06)
Proč k nám na tu Vltavu poláci raději nenasadí EP09? Co jsem se díval do řazení (letošní) tak tam nejsou pravidelně řazeny vozy s nižší maximální rychlostí než 160 km/h.
Nenasadí ji proto, že nemá potřebnou zabezpečovačku pro rychlosti 160 km/h pro SŽDC?
Nenasadí ji proto, že nemá potřebnou zabezpečovačku pro rychlosti 160 km/h pro SŽDC?
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci
Info
informacni okenko