Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
aktualizováno 22:45 - Pecerady - Dnes kolem třetí hodiny odpolední vykolejila kolejová pole naložené na podvozcích vzor 53 v kilometru 7,3 u zastávky Pecerady v mezistaničním úseku Čerčany - Týnec nad Sázavou na trati 210. Kolejová pole byla přepravována z Čerčan do Týnce n/S jako vlak 1.nsl 85572.
Vlaky byly až do 22:30 nahrazeny náhradní autobusovou dopravou.
zdroj: Vlastní zjištění
j_ck | 13.6.2008 (22:44)
Související zprávy
1 2 | Zpráv na stránku: |
15.06.2008 (12:22)
Strojvedoucí (kteréhokoli dopravce) nejsou rozhodně andělé, ale přece jen pochybuji o tom, že příčina byla v rychlosti.
Nedělám si ovšem iluze o odborné kvalitě těch osob, které prováděli nákladání kolejových polí ...
Nechci spekulovat o tom, kdo je odpovědný za správné naložení nákladu = především o přesné vyvážení, aby v oblouku nedošlo k přesunu těžíště apod., protože to nevím. Nicméně kolejových polí se přepravují (s trochou nadsázky) tisíce a k jejich sesutí nedochází.
Čili jde o dodržení tzv. nakládacích předpisů pro tento druh přepravy.
Nedělám si ovšem iluze o odborné kvalitě těch osob, které prováděli nákladání kolejových polí ...
Nechci spekulovat o tom, kdo je odpovědný za správné naložení nákladu = především o přesné vyvážení, aby v oblouku nedošlo k přesunu těžíště apod., protože to nevím. Nicméně kolejových polí se přepravují (s trochou nadsázky) tisíce a k jejich sesutí nedochází.
Čili jde o dodržení tzv. nakládacích předpisů pro tento druh přepravy.
14.06.2008 (15:28)
Vousáč: to těžko říct, pokud je např. ve špatném stavu svršek a vykolejí to na takovém místě, tak pak těžko házet odpovědnost za vykolejení na dopravce, ledaže by třeba překročil rychlost nebo ty pole špatně upevnil. Za ten svršek nesou odpovědnost jednotlivé SDC (Správa dopravní cesty), které jsou stále součástí Českých drah.
Vlastně v těchto případech většinou nejde o typické vykolejení, jako spíš o to, že se ta kolejová pole sesypou(vychýlí) mimo kolej(mimo profil). A jelikož to riziko je vysoké, tak se např. nesmí za jízdy potkat s vlakem osobní přepravy na sousední koleji.
Vlastně v těchto případech většinou nejde o typické vykolejení, jako spíš o to, že se ta kolejová pole sesypou(vychýlí) mimo kolej(mimo profil). A jelikož to riziko je vysoké, tak se např. nesmí za jízdy potkat s vlakem osobní přepravy na sousední koleji.
14.06.2008 (14:38)
Vousáč: Ano, omlouvám se za nepřesnost... Tak tedy Quo vadis, železnice? Myslím že víme kam ČD kráčejí, tyto nehody na to vliv až tak nemají...:-)
14.06.2008 (11:50)
Stane se pokud to sou jen koleje tak je to pohoda:-)))jak se řiká dokud nejde o život jde o ...vno:-))
14.06.2008 (9:12)
ad Dale Cooper:s vysokou pravděpodobností s tím nemá ČD nic společného-na odbočce Skály vykolejila souprava patřící soukromé firmě a je dost pravděpodobné,že zde u Pecerad to bude obdobné. Takže ČD zřejmě kráčí bez účasti na těchto událostech.
14.06.2008 (1:30)
13.06.2008 (23:16)
Tak to je podlouhy dobe kdy se na nasi trati neco stalo.ja sem sice z dobrisandy ale je to pecka.kdyz si koleje postavy hlavu tak to stoji za to.
13.06.2008 (23:04)
Tak teď už čekám jenom zprávu "Nehodový pomocný vlak s jeřábem vykolejil...".
13.06.2008 (21:55)
Naolejuje-li Julie koleje nebo nenaolejuje-li Julie koleje... Tady je asi naolejovala...
13.06.2008 (21:54)
Quo vadis, ČD? Jestli to takhle půjde dál, tak pán Bůh s námi.
1 2 | Zpráv na stránku: |
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci
Info
informacni okenko