..: Šťastnou eLišku do Prahy už za 35 korun nepořídíte :..

Ilustrační obrázek Praha - Když České dráhy přišly s velkou pompou s elektronickou jízdenkou eLiška, slíbily i verzi za 35 korun. Omezený počet jízdenek za tuto cenu bylo možné koupit v den odjezdu, ale od včerejška už by zákazník v eshopu ČD hledal takovou cifru marně. ČD totiž cenu této akční nabídky na stěžejních trasách v tichosti zdvojnásobily, za 35 korun se lze svézt jen z Olomouce do Zlína či z Pardubic do Hradce Králové.

Na nečekanou změnu upozornil náš server jeden z všímavých čtenářů, který si chtěl 1. dubna nad ránem obstarat jízdenku z Brna do Prahy a zarazila jej cena. "Jde o akční nabídku, která je pro každou relaci stanovena na jiné úrovni a mění se. Tuto noc se změnila," odpověděl včera odpoledne na dotaz ŽelPage mluvčí ČD Ondřej Kubala. "Princip je stejný, jako u jakékoliv jiné akční nabídky třeba u zboží v supermarketu." Faktem ale zůstává, že o eLišce za 35 Kč se popsaly stohy papíru, zatímco o eLišce za 70 Kč jindy velmi aktivní tiskové oddělení ČD taktně pomlčelo.

Zdroj: ŽelPage


Honza Beránek / JTB | 2.4.2008 (0:10)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Tarify

Další z regionu Česká republika (celá)


  1 2 3 4 5      Zpráv na stránku:   
02.04.2008 (18:35)  
No abysme se taky v tichosti nedozvěděli, že se ruší expresy mezi Prahou a Brnem, zákaznické jízdné nebo výdej jízdenek ve vlaku... Ty brďo, to jsou fakt takoví amatéři, že nejsou schopný tohle napsat v jedný tiskový zprávě (a že jich produkují několik denně!), zatímco se dozvídáme o každým novým sedadle do Regiošuku???
02.04.2008 (17:04)  
Kromě zdražení jedné šťastné eLišky taky došlo v tichosti ke zlevnění traťových a síťových jízdenek Klasik týdenní a měsíční, vše se týká jen 1. třídy. Tak se stalo, že pro cestujícího, který je In, je nyní přenosná síťovka Klasik týdenní nebo měsíční pro 1. třídu levnější než příslušný nepřenosný InGold.
registrovaný uživatel V. 
02.04.2008 (15:15)  
SONE+ je na víkendové výlety vlakem jak stvořené a nějaká Liška či co toje, fuj..., snad ho ale čd nezruší, to by pak bylo v háji :-)
02.04.2008 (14:55)  
waszyn - Ty jsi si průvodčí nevychoval? Mě už skoro všichni průvodčí na trase znají a někteří již moji Goldku ani nechtějí vidět
registrovaný uživatel waszyn 
02.04.2008 (14:14)  
Co se tyce tech topicu, stacilo by duslednejsi resit stiznosti a viditelne upozornovat zakazniky na moznost stezovat si. Mailova adresa na reklamace, tel.cislo na zelenou reklamacni linku u kazde pokladny, v kazdem vagone apod. Ty zavazne a prokazane sniznosti brat jako hrube poruseni kazne. Dnes max.nekdo po nekolika stiznostech prijde o premie. Ne. Poprve premie, podruhe letis. Musim ale uznat, ze situace alespon co se tyce pruvodcich a pokladnich je mnohem lepsi nez pred lety. Kdysi se clovek vynervoval temer pri kazde delsi ceste vlakem, nyni je to tak jednou z 5 cest, coz urcite souvisi s generacni obmenou na draze, mladsimi zamestnanci ne tolik zasazenymi rudym a modrogumnim myslenim:)
02.04.2008 (14:07)  
Pánové, trošku nám tu v diskusi přibývá silných, neřkuli vulgárních slov, zkuste to prosím krotit. Díky.
02.04.2008 (14:04)  
A ještě bych se pozastavil nad tou akčností cenové nabídky a srovnání se supermarketem. Pokud se nemýlím, tak v letácích s akčními cenami prodejci mívají uvedeno, od kdy do kdy to platí. U eTchoře jsem si toho nějak nevšiml. Jako je mi jasný, že těch 35 Kč bylo jen kvůli tomu, aby si ČD mohly psát do reklam Pha-Bo od 35 Kč. V podstatě jakási promo akce a rozdávání jízdenek téměř zadarmo. Nevím, kolik bylo na 1 den určeno těchto akčních jízdenek, ale určitě ne tolik, aby se to v rozpočtu černé díry jakkoliv projevilo (myslím propad tržeb díky rozdílu mezi akční a normální jízdenkou). Proto si říkám, jaký má smysl to zdražení na 70 Kč. Popřou tím spoustu reklamních letáků a ještě naštvou lidi (zvlášť když to udělaj takovým zůsobem, jakým to udělaly). Tudíž opět jeden krok vpřed a tři zpět (jako obvykle). Možná byly ČD zklamány nízkým zájmem, ale představovat si, že po dlouhodobém vyjebávání se zákazníky se jim tam během 3 měsíců nahrnou davy substrátů dychtících po Inkartě a svezení rádobyexpresem za 35 Kč, to asi bylo taky dost naivní... Omlouvám se za možná trošku nesouvislý příspěvek, prostě jsem psal věci, jak mě napadly:-).
02.04.2008 (13:54)  
MZ: Jako částečně bych i souhlasil, ale lidi zodpovídající za marketing apod. snad nejsou úplní topiči... Tohle je věc manažerů, nikoliv provozních zaměstnanců. No teda samozřejmě doufám, že drážní manažeři nemají své vlastní odbory (které by veškeré změny dle svého zvyku blokovaly), i když u ČD bych se už nedivil ničemu;-) Jo a jak jsem souhlasil s uživatelem Wool, tak se to týkalo jen začátku a konce jeho příspěvku, s tou antižlutou šotoušdemagogií samozřejmě nemám nic společnýho:-).
registrovaný uživatel M 
02.04.2008 (13:39)  
Pres noc? Pche... Jeste ten vecer:)
02.04.2008 (12:57)  
Kubíček : pokud se někdo domnívá, že změnou nejvyššího pána na kapitánském můstku parníku se změní i chování topičů v pátém podpalubí, tak je dětinsky naivní.
U parníku "České dráhy" se tento experiment prováděl již v roce 1993, kdy nástup ing. Šípa na nejvyšší můstek byl provázen téměř kompletní výměnou důstojnického sboru, rovněž bylo vyhozeno mnoho poddůstojníků, ale chování topičů se nezměnilo.
Ještě se jim nelíbilo, když jim kapitán sdělil, že si blaženě chrochtají v podpalubní špíně.
Problém je totiž v tom, vyměnit ty topiče ...
  1 2 3 4 5      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko