..: Testy řady 810 na Arlbergbahn, příprava 810 tour :..

Ilustrační obrázekInnsbruck, Rakousko - Náš zvláštní zpravodaj informoval, že v depu Innsbruck Hbf. zahlédl nevídaný stroj, český motorový vůz řady 810. Tento stroj zde nebyl náhodou. Díky podpoře mecenáše se daří realizovat unikátní projekt. Občanské sdružení ŽelPage, za podpory Rakouských drah, Pars nova a mnoha dobrovolníků se snaží o schválení stroje řady 810 na tratích ÖBB Netz.

Jak informoval zpravodaj, stroje jsou podrobovány testům na sklonově náročné Arlbergbahn mezi Innsbruckem a Bludenzem. "Zkoušky probíhají příznivě a bez komplikací. Dosavadní výsledky velmi překvapily a rakouští kolegové si stroje pochvalují," informuje náš redaktor. Podle vyjádření rakouského drážního úřadu stroje zcela splnily bezpečnostní předpisy, normy elektromagnetické kompatibility, a dle vyjádření ÖBB Traktion "jsou velmi spolehlivé a jednoduché na údržbu". Přiložený snímek zachycuje stroj během testovací jízdy v úseku Braz (Laguz) - Daalas. Jak jsme zjistili, stroj by měl dostat osvědčení v nejbližších týdnech. Rakušané budou řadu značit typem Schkfn.

Vyjede výletní vlak

Ilustrační obrázek

Rakouské dráhy jsou nadšeny touto aktivitou. Velmi pochvalně se vyjadřoval Josef Halbmayr, ředitel ÖBB Personnenverkehr a dodal, že dává projektu výletního vlaku veškerou svou podporu. "Vlak ZelPage by byl jistě velikou kuriozitou na naší trati a rádi bychom přivítali všechny návštěvníky. Dáváme projektu maximální materielní podporu," dodává. Přislíbeno je vyhrazení traťové cesty přes Arlbergbahn umožňující mnoho zajímavých fotozastávek. Poskytnuta bude i lokomotiva řady 2016 Hercules, která vlak proveze po rakouském koridorovém úseku.

Podporu přislíbila také firma Pars nova, která pracuje na rekonstrukci přípojných vozů. Dodán bude jídelní vůz řady WRtax a také salonní vůz první třídy v panoramatické úpravě řady AStax. Soupravy by měla čítat celkem pět vozů. Doufáme, že na cestu z Prahy k Bodamskému jezeru a zpět se vlak EZ 142008 www.zelpage.cz vydá již v nejbližších měsících.

Retouch: EightyFour

Zdroj: Agentura Wild Duck


Josef Petrák Poslat mail autorovi | 1.4.2008 (11:00)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Fikce a vtipy

Další z regionu Rakousko Česká republika (celá)


  1 2 3      Zpráv na stránku:   
14.08.2009 (11:27)  
:-D:-D Hlavně ten AStax. Ale s těmito vozy se snad dá něco dělat, stačí nové sedačky, klimatizace, změnit podvozek a už je to vůz na jiné úrovni:-D.
registrovaný uživatel Kóřa 
10.08.2008 (14:08)  
To Jiří Kareš Váš příspěvek z 04.04.2008 (20:24) je naprosto výstižný. Myšlenka na tu cestu hlasitě vyslovená je k Bohnicím přivádějící. Ale proč ne, zkusit se má všechno.
registrovaný uživatel Kóřa 
10.08.2008 (14:05)  
Tak to je góóol. Doslechnout se to z druhé ruky tak se asi po... smíchy. Tak na tuhle akci si počkám a pokud to vyjde tak se i přihlásím.
Taky jsem se zasmál u označení "" Schkfn "" což mi vysvětlilo náš " šukafon " SCHuKaFoN
registrovaný uživatel JK ml. 
04.04.2008 (20:24)  
Josef Petrák: Ty bys takovou štreku v šukafonech fakt jel? To je tak úchylná myšlenka, že bych se přidal. Akorát bych se přimlouval, z jednoho kufru udělat lůžkový - případně lazaretní - vagón (Bctax). Úmrtnost pasažérů při tak dlouhé cestě by byla zřejmě značná. Vzhledem k cenám zdravotní péče v Rakousku, by se měl přibrat i felčar s pohlednou mladou perspektivní a vyvinutou zdravotní sestřičkou :-)
07.04.2008 (22:22)  


Já bych si to hlavně fotil! :D a pro neznalé místního terénu dělal průvodce.
registrovaný uživatel mfíra 
02.04.2008 (12:19)  
Všechy kostitřasy s šukafonama mrskněte rakušákům, ať si je před rozpadnutím ještě užijou. Taková 810 528-0 když najede v 70-ti do oblouku, kde je přechodnice out, tož to stojí za Fšechny drobné a člověk se jen diví, že je pořád na kolejích.
Za utržené prachy nám kupte Desira. Moje páteř (a páteře všech kolegů, co na tom válčí) bude nevýslovně šťasná a možná začne ČD i milovat a chodit do práce s radostí.
02.04.2008 (9:16)  
EF) Obstál jsi bez bázně a hany. Osobně bych byl rád, kdyby se skutečně jednou nějaký mecenáš našel, a naše elitní jednotka 810 se pod alpské kopečky dostala! Díky všem za ohlasy.
01.04.2008 (22:46)  
Dobrý Aprílový žert :D:D To se povedlo....
dopisovatel nebo člen ŽP Martin Grill  mail  
01.04.2008 (21:41)  
TO ALL: Text a nápad má na starosti Pepa Petrák, já se jen staral o grafickou stránku této kachny...čili veškěrou chválu na článek směrujte na něj, a hanu na nedokonalou montáž ke mně... :o)
01.04.2008 (20:50)  
To by nebyl 84 aby si neprosadil šukafon:-D
registrovaný uživatel stoupa  mail  
01.04.2008 (20:29)  
Je mi velice líto, ale opět musím konstatovat neúplnost Vaší zprávy. Radio Jerevan potvrzuje účast Občanského sdružení ŽelPage, které si však pro svaté nadšení neuvědomuje jak jednoduše bylo zneužito lobbystickým komplotem Výrobní základny kolejových vozidel na územích bývalé monarchie (dosud nepatřících Bavorsko - Německému konzernu Siemens) na straně jedné a nadnárodního spolčení zelených. Součástí dohody je úmluva, která v případě nasazení (ve Vámi uváděné firmě nově nalakovaných) použitých vozidel Schkfn povede k bezodkladnému zastavení Temelína. V případě bezvýhradného a nadále neomezovaného souhlasu k turnusovému nasazení vozidel Taurus a Herkules (v dlouhodobém pronájmu) na tratích v ČR, dojde k postoupení Budějovického Jihočeského kraje Hornímu Rakousku. Toto je ideální, neb kraj není dosud postižen dálniční síti.

Z dobře informovaného zdroje N.T. (německy "Ente"), který si nepřeje být jmenován
  1 2 3      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Bejelentkezés
 
 
  
 
   Regisztráció

© 2001 - 2024 ŽelPage - Felelősök


Info
informacni okenko