..: HighJet - Vlaky Student Agency mají své jméno :..

Ilustrační obrázek Brno - Společnost Student Agency si definitivně zvolila obchodní značku pro své vlaky. První spoje pojmenované HighJet by se na českých kolejích měly objevit přibližně za 3 roky. "V současné době je hodně těžké najít nějaký dobrý název, který má ještě volnou doménu. A tohle zní dobře,” uvedl pro týdeník Profit majitel agentury Radim Jančura. Dodal, že za doménu HighJet.com zaplatil původnímu majiteli tři tisíce eur. Jako další důvod pro nový název uvedl, že navíc počítá s tím, že za deset let budou jeho vlaky jezdit i na mezinárodních linkách, kde by jméno Student Agency neznělo dostatečně atraktivně.

Jančura už byl v podstatě rozhodnutý, že soupravy v hodnotě kolem dvou miliard korun koupí od švýcarského Stadleru. Podle neověřených informací ale konkurenční Siemens na poslední chvíli předložil výhodnou nabídku na vlaky Velaro, takže definitivně rozhodnuto ještě není. Podle Jančury má jít o nejluxusnější vozy, jaké v Evropě budou jezdit. Navíc nebudou "zbytečně" konstruovány na tak vysoké rychlosti jako české Pendolino, takže mají být i mnohem levnější (tento komentář ovšem odporuje domněnce, že by mělo jít o velara, konstruovaná pro rychlost 330 km/h - pozn. red.).

Právě kvůli rozšíření podnikání o nákladnou železniční dopravu hodlá Jančura změnit dosavadní obchodní strategii, kdy je dosahováno pouze nepatrného zisku. Například za loňský rok bude mít SA zisk cca 15 až 20 milionů korun při třímiliardovém obratu. "Pokud máme jít do vlaků, tak potřebujeme vydělávat více peněz. S tím také trochu souvisí letošní zdražování," uvedl pro Profit Jančura. Zároveň oznámil ukončení expanze na autobusových linkách, kde nová linka do Českých Budějovic bude poslední linka mezi Prahou a krajskými městy. Na neurčito také odložil start sítě čtyřhvězdičkových hotelů, kde první pražský hotel měl být otevřen již letos.

Zdroj: www.profit.cz


JiříK. | 25.2.2008 (14:00)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Dopravci

Další z regionu Česká republika (celá)


  1 2 3 4 5 ... 17      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel Web 
03.03.2008 (20:05)  
KK: A nešetří náhodou takhle hlavně peníze zákazníků? Nebo kde by bral ty peníze na "Sv" do Bíteše? :-)
registrovaný uživatel Kakov 
03.03.2008 (10:22)  
to tenzor: ty zastavky v bitesi u linek na slovensko a do ostravy nejsou kvuli cestujicim, ale proto aby se vyprazdnil zachod, neco opravilo, natankovalo........

proste herr Jančura, aby usetril svuj cas a penize tak bere sve cestujci na vylet do bitese, s necim takovym nemohu souhlasit

Vazeni sundejte si zlutoruzove bryle a poznejte holou skutečnost ze SA ma i sve stine stranky
registrovaný uživatel M 
01.03.2008 (11:34)  
strojvudci - tezko rict, treba SA nabidne vic nez CD. Treba zamestnaji Polaky nebo Slovaky, kteri maji asi min nez Cesi
(Kde vzal piloti Smart Wings nebo Sky Europe, kdyz "vsichni piloti uz nekde pracovali"?)
registrovaný uživatel karel.f  mail  
01.03.2008 (10:24)  
greens : strojvedoucí a servis to bude problém na to nikdo nemyslel budeme to muset vyřešit. Asi za 10 000 měsíčně se tam nikdo nepohrne. (EUR)
A vůbec kde sehnal řidiče autobusů taky tam jezdí důchodci na nich.
registrovaný uživatel Web 
29.02.2008 (23:37)  
Greens: Soukromých dopravců už je celá řada, takže se můžete zeptat jich, jak to dělají.
registrovaný uživatel greens 
29.02.2008 (17:26)  
Me by hlavne zajimalo kde vemou strojvedouci.Pokud tam naky stary prebehnou od cd tak stejne pujdou do v nejblizsi dobe do penze.A s mladejma maji problem vsichni dopravci u nas.Pak by me zajimalo kde si ty sve vlaky chteji udrzovat.
registrovaný uživatel tenzor 
29.02.2008 (15:51)  
Karel Kovářík napsal:
co treba zastavky zlutych busu ve Velke Bitesi, o kterych neni v jizdnim radu zminka???

Wow, tak ono to zastavuje ve Velke Bitesi, nikdo o tom nevi takze teoreticky ani nemuze nastoupit a presto se jim to vyplati? To je potom Jancura jeste vetsi machr nez jsem si myslel :)))
registrovaný uživatel M 
29.02.2008 (14:32)  
je to starej kecalek a uz nakecal tolik veci......
Jestlis toho taky tolik nakecal, tak ti gratuluji. On je podnikatel roku, ty ses nula. On z niceho udelal jednu z nejlepsich firem v republice, tys neudelal nic. Pred nim tady jezdily Karosy...

co treba zastavky zlutych busu ve Velke Bitesi, o kterych neni v jizdnim radu zminka???
Ja ji tam vidim, ty ne?

PS: ve vnitrostátni autobusove doprave je jancura naopak drazsi nez konkurence
A soude podle jeho prazdnotou zejicich autobusu na to taky poradne doplati, ze?
registrovaný uživatel Kakov 
29.02.2008 (14:01)  
anheuser: s tou konkurenci bych byl opatrnej, konkurence neni samospasitelny lek na vsechny neduhy!!!

pana jancuru a jeho student agency bych nebral vazne, je to starej kecalek a uz nakecal tolik veci......

a pak student agency = podraz ktery si nezaslouzime
jak clovek, kterej se 13 let zajima o PAD bych Vam mohl povidat..........
co treba zastavky zlutych busu ve Velke Bitesi, o kterych neni v jizdnim radu zminka??? (pardon po ohlasech cestujicich a stanovisku pražského magistrátu o nezákonosti takoveho jednani, se objevila nenapadna a dobre ukrytá poznamka, ze v dusledku tech, zastavky muze dojit ke spozdeni)

takze uz vidim jak to bude vypadat, jancura bude mit plna usta toho jak je rychlejsi a pak bude na trase OVA-Praha vozit lidi do depa v HK na udrzbu.....
PS: ve vnitrostátni autobusove doprave je jancura naopak drazsi nez konkurence
29.02.2008 (12:10)  
Koukám, že 15% je pro někoho hodně, pro někoho nic, jasně, relativní pojem. Ale když pojedu PM-Pha-PM jednou týdně tak za rok je to jeden den. A jak jsem už někde psal, kdyby to byli tři hodiny, tak z nich je 15% skoro půlhodina. Když se zrychlilo spojeni Pha-Ova pendolinem o 20 min. tak se ČD mohli přetrhnout, co všechno se dá za 20 min. stihnout.
A Thomys: umím si živě představit, kdybys tohle řekl na nádraží, byl by lynch. Ale, probůh, už by si mohli uvědomit, že konkurence dřív, nebo později přijde a socialistický ráj na zemi jménem ČD+MD+SŽDC skončí. Osobně doufám, že co nejdřív. Konkurence ještě nikomu neuškodila.
  1 2 3 4 5 ... 17      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Logowanie
 
 
  
 
   Zarejestruj się

© 2001 - 2024 ŽelPage - administratorzy


Info
informacni okenko