..: Žena ze Světlé nad Sázavou sražena rychlíkem :..

Světlá nad Sázavou - V sobotu ráno cca v 7:45 ve Světlé nad Sázavou srazil R 673 na přechodu šedesátiletou ženu. Vlak ji vlekl několik metrů, svědkové neštěstí se jí snažili poskytnou první pomoc, ovšem její zranění nebyla slučitelná se životem a přivolaný lékař už mohl pouze konstatovat smrt. Podle vyjádření policie se nejspíš jednalo o nepozornost a nešťastnou náhodu. O sebevraždu prý nešlo.

Podle mluvčího drážní inspekce Zdeňka Neusara vše nasvědčuje tomu, že žena šla spolu s dalším cestujícím na rychlík, jenž jel z Prahy do Brna. Zatímco muž šel po nástupišti, žena procházela v kolejišti po štěrku. "Nevíme, z jakého důvodu. Každopádně strojvůdce na ni houkal, ale nestačil zastavit. Žena nereagovala," sdělil mluvčí. "Zavinění na straně železnice tam nebylo prokázáno. Myslela možná, že vlak jede po jiné koleji," dodal.

Zdroj: ceskenoviny.cz


Jirsik | 11.2.2008 (11:44)
Súvisiace správyopen/close

Ďalšie z rubriky Nehody a mimořádnosti

Ďalšie z regiónu ČR Vysočina


  1 2 3      Zpráv na stránku:   
14.02.2008 (8:42)  
Ad MaF:nikdo nemůže předvídat rozhodnutí soudu,ale DIČR jaksi pominula Smluvní přepravní podmínky pro osobní dopravu,k jejichž dodržování(a tím i znalosti) se cestující zavazuje zakoupením jízdenky či nástupem do vlaku. A tam je jasně napsáno,že není-li vlak s přepravou cestujících ve sanici,nemá cestující v kolejišti co dělat,a to ani na přechodu ne. Ve veřejné internetové diskuzi jsem se nea to ptal,ale p.Neusar z DIČR odpověděl ve smyslu,že cestující si může dělat co chce a výpravčí ho má hlídat. Ale to je dost chabý argument.
13.02.2008 (13:33)  
"NEVSTUPUJTE DO KOLEJIŠTĚ PŘED ZASTAVENÍM VLAKU"
jako kdyby dráhy neupozorňovali.
12.02.2008 (23:45)  
Hi friends, watch this transport culture http://aktualne.centrum.cz/video/?id=123827 . In this country they counts number of people killed by train like rabbits. I thing that it isn't so bad with trains in this pofidery country (CZ).
registrovaný užívateľ Qaws 
12.02.2008 (23:05)  
R UPA: Zpravy jsem dnes bohuzel nevidel a ani necetl, ale di Litomeric jezdim z Vysociny celkem casto.. Ale o zadnem hlavnim nadrazi tam nevim. Nejspis jste si to spletl s Litomerice Horni nadrazi (z ktereho jsem mimochodem v sobotu odjizdel=)).. Prejezdy jsou z obou stran (a ten jeden lezi na hlavni tepne mesta..)
registrovaný užívateľ MaF 
12.02.2008 (21:59)  
tenzor: K tomu Brandýsu - nevím jak se na to bude dívat soud, ale zdá se, že DIČR v tom má docela jasno: http://www.dicr.cz/uploads/Zpravy/MU/MU_Brandys_nad_Orlici.pdf
(Klíčový je asi bod 4.2.1)

Jinak váš zážitek z M.Krumlova (a stejně tak ten Brandýs) je přesně ukázka toho, že někdy se prostě nedaří, a pak je lepší mít ty cestující pěkně u budovy, než je sbírat po kolejích.

No a v těch Říčanech dávejte bacha, ať se nám taky nedostanete na stránky DIČR.
registrovaný užívateľ tenzor 
12.02.2008 (17:43)  
MaF: ale s tim ICckem, to byl ten sporny pripad, jak ta pani po vystupu a pri prechodu koleji uklouzla a nasledne ji prejel vlak? to je ovsem tvrzeni proti tvrzeni (vypravci tvrdil ze se pani vracela a ve chvili kdy tam poustel vlak, tam nikdo nebyl) a u soudu to nema sanci obstat, pokud nebudou nejake znalecke posudky ktere by dokazovaly ze to bylo tak, jak rikala dcera te zabite.
Osobne jsem zazil situaci z trosku jineho soudku, pri Palavskem okruhu v roce 2004, tusim to bylo v Moravskem Krumlove, stal parni vlak kterym jsem jel, na koleji u nadrazi a na druhou v protismeru prijel osobak. Lidi nemeli jinou moznost jak se dostat do osobaku (pokud nechteli obihat asi 250 metru dlouhy vlak), nez lezt pres vagony parniho vlaku, coz byla ohromna legrace, protoze bylo narvano a to i nadmernym mnozstvim kolistu). Jedna rodinka se opozdila a nez se prorvala na peron u osobaku, tento dostal odjezd (coz ale ani nemuseli slyset vzhledem k hluku v ulicce). Vzapeti zacali nastupovat, stihl to otec a syn, kdyz nastupovala dcera, vlak se rozjel a dcerka spadla pod vagon.. nastesti ji matka stacila vytahnout driv nez ji kola mohla prejet. Nevidel jsem to na vlastni oci, ale par lidi na druhe strane vagonu jo a jedna pani z toho byla pekne vyklepana jeste ve Valticich.. skvely zazitek s CD..

jeffers: hezka prihoda, ale on do kolejiste nevstupoval, on tam uz cekal na vlak :) zvlast jestli to byl nekdo postarsi (anebo programator :)) tak ho treba vubec nenapadlo prekladat si to jako 'opustte kolejiste'. Kdyby ho ten vlak srazil v momente odchodu z kolejiste, tak by meli pekny prusvih.
BTW hromada lidi pod pojmem kolejiste rozumi prostor mezi kolejemi, nikoli cely prostor s kolejemi :)
registrovaný užívateľ MaF 
12.02.2008 (16:45)  
Tak to jsem netusil :-) Dobra nahoda.
No ale to se teda polepšete, mate jit prikladem.
Tech 500m berte jako neco navic pro svoje zdravi :-)
12.02.2008 (13:17)  
MaF: jakoby to byla narazka na me:D:D ja jsem z Rican a denne toto praktikuji..jsem ten jeden z mala, ktery pokracuje do Radosovic a neche se mu delat 0,5 km vychazka kolem nadrazi...nejlepsi je,ze na konci nastupist jsou zarazedla, aby ty lidi do tech koleji lip padali, pri jejich vyhybani se...
registrovaný užívateľ MaF 
12.02.2008 (13:07)  
R 1463 ÚPA: Obávám se, že by nepomohl ani eskalátor, ani osobní nosič zavazadel. Možná snad jedině teleport :-)

Typ lidí, kterej tohle dělá, je ten, co na červenou přebíhá tři pruhy silnice a podobný kousky. Je to neuvěřitelná kombinace lenosti a blbosti (použil bych i barvitější výrazivo).

Jeden příklad za všechny: Říčany, pátek odpoledne. Přijede Os od Prahy, většina lidí se vysype do podchodu, část to bere po kolejích. Koridorový svršek, traťová (asi) 100, trať v oblouku... Ale to by byl nekonečný seriál.
12.02.2008 (11:41)  
Vlaky Vzadku: s tim lze docela i souhlasit..kdyby na nadrazich bylo neco jako eskalatory, nebylo by tolik duvodu koleje prebihat, ale jit podchodem..jenze komu se chce vlacet ze schodu do schodu, kdyz pres koleje je to porovine a takrka bez namahy?
  1 2 3      Zpráv na stránku:   

Komentáre vyjadrujú názory čitateľov.
Redakcia nenesie žiadnu zodpovednosť za ich obsah.

- dopisovateľ alebo člen ŽP, - editor alebo admin ŽP

Pridať komentár
Komentáre môžu vkladať iba registrovaní užívatelia.
Pred vložením komentára je potrebné se buď prihlásiť, alebo zaregistrovať.
Prihlásenie
 
 
  
 
   Zaregistrovať sa

© 2001 - 2024 ŽelPage - správcovia


Info
informacni okenko