Leština u Světlé - V pondělí v 15:35 vykolejily poslední tři vozy (2x Tdgns a 1x Res) vlaku Pn 64203 (Nymburk seř.n. - Brno-Maloměřice) na odjezdovém zhlaví stanice Leština u Světlé na trati Kolín - Havlíčkův Brod (230 ČD). Vozy nejprve poškodily koleje, pražce, železniční přejezd a nedávno rekonstruované výhybky, poté se převrátily a poškodily stožáry trakčního vedení. Provoz byl přerušen v obou kolejích mezi stanicemi Světlá nad Sázavou a Leština u Světlé. V místě je až do odvolání zavedena náhradní autobusová doprava v úseku Leština u Světlé - Světlá nad Sázavou, rychlíky 374/375 Pannonia jely odklonem přes Českou Třebovou. Dle serveru Českých drah měl být provoz v omezeném rozsahu obnoven v úterý ráno v 5 hodin. Příčina vykolejení a výše škod na železničním infrastruktuře, na vozech a na nákladu se šetří.
V 8:38 byl obnoven provoz po jedné traťové koleji.
zdroj: České dráhy, a.s.


1) Praha Běchovice: stavba koridoru
2) Kolín - Kutná Hora hl.n.: Rekonstrukce přemostění trati 010
3) Leština u Světlé - Světlá nad Sázavou: Odstraňování následků nehody
4) Okrouhlice - Havlíčkův Brod: Rekonstrukce trati
5) Řikonín - Tišnov: Rekonstrukce trati
Takže kdo máte rádi práci na kolejích, využijte této mimořádné nabídky Českých drah :-)
Ve skutečnosti jsou RailPage a ŽelPage partnerské weby realizující společné projekty - například slovenské výluky na www.vyluky.cz/slovensko a http://www.railpage.net/modules/prevadzka/#vyluky, další jsou v přípravě. ŽP vítá a podporuje existenci alternativních webů a stejně tak RP nehledá motivaci v pokoření ŽP - tyto spory jsou výhradně osobní ambicí jedinců, kteří k tomu společnou práci stovek lidí zneužívají. Takovou radost, abychom na takovou hru přistoupili, jim neuděláme.
Dnes jsem zjistil, že to je jiná řada, která není ve volném oběhu ČD, řada 073. Pokud někdo ví, jaké je písmenné označení řady 073, napište prosím...
Za Golčovým Jeníkovem jsme se dověděli, že z Vlkanče do Světlý pojedeme busem. Vystoupili jsme tedy, ale bus nikde... První přijel za zhruba 40 minut. Všechny cestující ovšem nepobral a tak jsme čekali nadále dalších 30 minut, celkově tedy hodinu a čtvrt. Vzhledem k tomu, že žádný z řidičů to tam neznal, jeli jsme oklikou přes čáslav a celkové zpoždění pak dosáhlo 150 minut.
Chápu, že se občas stane mimořádnost, ale opět cestující téměř bez informace a co víc, informace neměl ani průvodčí...
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP,
- editor nebo admin ŽP
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
