..: Ve Studenci se cestující dočkají ostrovního nástupiště a IDS :..

Ilustrační obrázek Studenec - Integrovaný dopravní systém Jihomoravského kraje, který zasahuje od letošního července až na území kraje Vysočina do stanice Náměšť nad Oslavou, bude v budoucnosti zřejmě prodloužen až do Studence. „V obvodu naší stanice došlo letos v lednu k významné změně. Na území kraje Vysočina dosáhla takzvaná jihomoravská integrace. Výhod využívají obyvatelé Kralic a Rapotic a od července jezdí vlaky IDS až po Náměšť nad Oslavou. Ve výhledu je prodloužení až do Studence, nicméně další integrace je závislá na rozhodnutí státní správy a samosprávy, potažmo kraje," říká přednosta stanice Třebíč Albín Servít.

Rozšířením integrovaného dopravního systému získávají dráhy nové cestující a tím pokladnám rostou tržby. Tuto zkušenost mají i na úseku do Náměště nad Oslavou. „Je to díky jednotným a jednoduchým jízdním dokladům, které současně lidem platí třeba na integrovaných autobusových linkách či v městské dopravě v Brně. Třebíč je na významné železniční trati Brno – Jihlava takzvanou zlomovou stanicí, kde se mění frekvence cestujících. Část cestujících z Třebíče směřuje na Brno a další část pak směrem na Jihlavu,“ vysvětluje přednosta.

Na nádraží ve Studenci se připravuje vybudování nového ostrovního nástupiště. Půjde o moderní typ nástupiště, kde se bude moci bezbariérově přestupovat z regionálních a spěšných vlaků na spoje na přípojné trati do Velkého Meziříčí a Křižanova. Aby stanice mohla být začleněna do IDS, musí splňovat určité standardy pro cestující.

zdroj: Železničář


Adys Poslat mail autorovi | 9.11.2007 (12:00)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Služby

Další z regionu ČR Jihomoravský


  1 2      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel DJ 
12.11.2007 (10:18)  
Třeba kraj Vysočina přistoupí k zavedení IDS v souvislosti s prosincovým zdražením, protože v rámci IDS budou lidé používat "integrované" jízdenky.
Jelikož jsem z Třebíče, tak mne také rozhodnutí pána Vystrč naštvalo, kdovíco to bylo za "nezávislou" firmu, co zjistila, že se zatím zřízení IDS nevyplatí.
10.11.2007 (19:42)  
Frantisek: Ano, byl to účel! Když Želpage ignoruje tak závažnou zprávu, měl jsem pocit, že by se o tom tady mělo mluvit...
10.11.2007 (18:04)  
Cha cha :))), no třeba zas tolik nových vozidel nebude třeba, když se vlaková doprava odsune do pozadí... Je to jako s metrem v Praze 6, za spoustu miliard se vytěží spousta materiálu v krajině a nalije se ho do zhoršení dopravní obslužnosti, hlavně když se peníze točí. Hodně zdaru, v Brně už budu pokud možno jenom přestupovat. Ale nějak mi není jasné, jak to souvisí s reko ve Studenci. Zdá se mi, že účel - rozpoutání diskuse - převážil nad věcností :).
10.11.2007 (12:32)  
Precla. Ať je to s novým nádražím v Brně jak chce, ale brněnská železnice si po těch desítkách let investici zaslouží. A kdoví, kdo a s čím tady bude jezdit za 6-7 let...
registrovaný uživatel Precla 
09.11.2007 (23:14)  
"„Na konci roku 2009 začneme stavět,“ prohlásil ředitel správy Jan Komárek. Podle něj bude podnik žádat o devět miliard korun z evropských fondů." No a je jasno..Jihomoravskej kraj má po nových střídavých elektrických jednotkách.. Bňáci si postavěj jedno nádraží navíc a to o 800 metrů .. Hm už vidím ty prachy, který se pro** za přiložení sítí MHD.. Takže už vidím na nový krásný nádraží přijíždět už skoro 50 let starý 560 :-D
09.11.2007 (22:08)  
Vím, že tady rozpoutám peklo, ale nedá mi to : http://brnensky.denik.cz/zpravy_region/nadrazi_brno_20071109.html
registrovaný uživatel Yves 
09.11.2007 (19:08)  
Jsem z Třebíče a mám jakž takž přehled. IDS kraje Vysočina se zatím nerealizuje z jednoduché příčiny. Krajem provedená analýza napověděla, že není potřeba a finančně se nevyplatí (toť stanovisko kraje, já s tím nesouhlasím). Přestavba ŽST Třebíč má zatím červenou, protože to město jednoduše nechce (zase z toho teču, protože ty návaly lidí na tom maloměšťáckým nádraží jsou strašný). Elektrifikace 240-ky je v plánu, ale Vysočina na tom nechce mít podíl, takže to zatím vypadá na elektriku do Zastávky, max. do Náměšťě n. Osl. Zbytek štreky je ve hvězdách. Jinak souhlas, že Studenec (Štrůdl) je fajn stanička zasazená v pěkný krajině.
09.11.2007 (17:14)  
Jestli je Zastavka totez, co Bozi pozehnani, tak ta prestupni brzo bude :) - www.mpz.cz
registrovaný uživatel happy 
09.11.2007 (16:33)  
začnou se dělat elektrizační úpravy na celé 240.Takže nevím,co řešíte.A Střelice bych za nějakou přestupní stanici nepovažoval,protože vlaky jezdí z Brna na Krumlov a ne jako přípoj ze Střelic.Takže si nepleťte pojmy a dojmy
registrovaný uživatel Racek 
09.11.2007 (15:21)  
Huffnagel: pokud vím, tak kraj usiluje o to, aby se v rámci elektrizace postavila druhá kolej do Zastávky a pořádné peróny, takže se standardů snad dočkají i tam.
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Logowanie
 
 
  
 
   Zarejestruj się

© 2001 - 2024 ŽelPage - administratorzy


Info
informacni okenko