..: Výběrové řízení na dodávku nových lokomotiv pro MÁV :..

Ilustrační obrázekMaďarsko - Celkem tři uchazeči se přihlásili do výběrového řízení na dodávku 25 nových dvousystémových elektrických lokomotiv pro MÁV. Maďarské dráhy chtějí zmodernizovat alespoň zčásti svůj zastaralý park hnacích vozidel. Finanční investice pravděpodobně přesáhne 1 miliardu korun (cca 10 miliard HUF) a bude pokryta úvěry z různých fondů.

Podle dostupných zdrojů se do soutěže přihlásily tyto firmy:

  • Prima Mozdony Konzorcium (jejímž členem je firma Alstom Hungaria)
  • Bombardier Transportation
  • Siemens Aktiengesellschaft

Podepsání rámcové smlouvy se očekává na jaře příštího roku. Při rozhodování o vítězi veřejné soutěže hraje nejdůležitější roli nejrychlejší dodání hnacích vozidel, přijatelná cenová nabídka a technická vybavenost a spolehlivost lokomotiv.

Zatímco u MÁV se připravuje jeden smělý plán do budoucna za druhým, v současné době dopravní gigant ještě nemá připravený návrh nového jízdního řádu na rok 2007/8. Důvodem dohadování mezi MÁV a Ministerstvem hospodářství a dopravy je počet a místa regionálních tratí, kde bude doprava zastavena. Podle vyjádření mluvčí společnosti MÁV je ale vše v pořádku. Jedná se jen o časový skluz v přípravě nového GVD.

zdroj: Népszava , mfor.hu


Mr.IC Poslat mail autorovi | 9.10.2007 (14:00)
Súvisiace správyopen/close

Ďalšie z rubriky Vozidla Jízdní řád

Ďalšie z regiónu Maďarsko


  1 2      Zpráv na stránku:   
13.10.2007 (15:00)  
pekař: Dík za info.
registrovaný užívateľ pekař 
11.10.2007 (15:27)  
MAV Start je osobní doprava .
11.10.2007 (15:02)  
Nevíte někdo který maďarský dopravce má označení UIC
H-START, jeho vozy jezděj na Hungarce.
10.10.2007 (20:38)  
Semík: to si nemyslím, proto se ptám tak blbě. Z toho odstavce to ale tak plyne.
10.10.2007 (10:31)  
Josef Petrák: Souhlasím, teda pokud nemá vedení MÁV v hlavě to co vedení ČD a nekoupěj úplně jiný typ aby všichni viděli, že oni maj na údžbu velké škály typů lokomotiv.
10.10.2007 (10:00)  
Nic proti, ale tipuju, že vyhraje Siemens ... už jen proto, že Taurusy jsou již v Maďarsku v provozu (viz. řada 1047 MÁV/GySEV a Rh 1116 ÖBB, co do Maďarska zajíždí).
10.10.2007 (8:18)  
Pavel Večeřa: Typuju že Siemens přijde s 1216, Bombardier s 189 anebo s podobným strojem a Alstom asi s Primama. Tudíž čtyřsystémové a díky celkově velkému počtu objednaných lokomotiv v Evropě bude cena nižší.
10.10.2007 (6:45)  
Nevíte někdo jaké napěťové soustavy má ta nová mašinka umět? 25kV AC + 15kV AC nebo 25kV AC + 3kV DC?
registrovaný užívateľ Semík  mail  
09.10.2007 (21:13)  
2 imisa a Holahoj: Jaká cena je málo? Vždyť tady se o ceně za nové lokomotivy nic nepíše. Jen, že chtějí do modernizace dát přes 1 miliardu. Přece jste pánové vážně nemysleli, že se dá koupit nová lokomotiva za 40 melounů?
09.10.2007 (20:07)  
imisa, je to naozaj akosi málo, ak to porovnáme s ŽSSK, tak tí plánujú na nákup 3 kusov viacsystémových mašín 480 mil Sk.
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáre vyjadrujú názory čitateľov.
Redakcia nenesie žiadnu zodpovednosť za ich obsah.

- dopisovateľ alebo člen ŽP, - editor alebo admin ŽP

Pridať komentár
Komentáre môžu vkladať iba registrovaní užívatelia.
Pred vložením komentára je potrebné se buď prihlásiť, alebo zaregistrovať.
Prihlásenie
 
 
  
 
   Zaregistrovať sa

© 2001 - 2024 ŽelPage - správcovia


Info
informacni okenko