..: Nové cyklovozy pro ČD :..

Ilustrační obrázekBrno, České Budějovice - V těchto dnech byly Českým drahám dodány dva vozy pro osobní dopravu řady Bvt (50 54 84 - 46 001 a 002) s oddílem pro jízdní kola. Ty vznikly rekonstrukcí vozů BDs v dílnách ATECO Praha. Grafický návrh předložilo studio Najbrt. Realizaci netradičního barevného řešení provedla firma Konting, která již v minulosti získala významné zakázky pro České dráhy. Mezi ně patří například lak lokomotivy 151.001 v provedení Duhové Energie. Skříň vozu Bvt je provedena v oranžové barvě odstínu RAL 2003. Lak vozu doplňují piktogramy kola v odstínu RAL 5015. Vedle klasických křídlových dveří pro cestující jsou umístěny prosklené posuvné dveře pro nakládku a vykládku jízdních kol. Interiér se skládá ze dvou hlavních částí. V první části se nacházejí prostory pro uložení kol. Cestujícím je vyhrazen druhý oddíl. Zde byly dosazeny sedačky podobného typu, jako při rekonstrukci přívěsných vozů řady Bifx. Vozy budou umístěny do dep v Brně a Českých Budějovicích.

Zdroj a foto: Konting Náchod


Samir Lepara | 6.10.2007 (7:00)
Ostatní: TwitterLinkuj.cz!Jaggni to!Google Bookmarksvybrali.sme.skDalší služby
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Vozidla

Další z regionu ČR Jihočeský ČR Jihomoravský


  1 2 3 4 5 6      Zpráv na stránku:   
21.10.2007 (12:34)  
Jen pro pořádek, ten druhý do Budějc jít nemá.
14.10.2007 (17:32)  
A říkal jsem snad někde, že mám na mysli jen věci z pohledu cestujícíh? Už si třeba taky naser, ty "vševěde".
14.10.2007 (15:12)  
Rozuměj si tomu jak chceš, mně to je jedno... Tím vybavením jsem nemyslel jen zařízení pro cestoše, ale taky třeba to, že mají nožní ovládání a nemají klimatizaci na stanovišti řidiče...
Hm, T3R.P/T3R.PV se ve dvojicích provozují a taky mají uspořádání 1+1...
13.10.2007 (23:02)  
No já nevím, co bys chtěl slyšet... Podle mě nepovedená je. Uspořádání sedadel 1+1, zbytečný vnější tuning na úkor vybavení...
10.10.2007 (21:03)  
Na vlastní oči jsem měl možnost v posledních hodinách vidět vůz spadající pod DKV Brno označení Bdtee 20 19 206-2, v němž je demontována jedna umývárna a osm sedaček a místo nich je 8 míst pro jízdní kola … mnohem efektivnější než pochybný cyklovůz Byt.
Provedeno v ŽOS České Velenice … Pokud by takto byly rekonstruovány všechny velkoprostorové vozy, přestal by být problém s cyklisty, protože velkoprostory jsou řazeny i to rychlíků …
09.10.2007 (17:00)  
Je to k pláči, kdo tohle schválil, chtěl nechat vyrobit, uf.
Kdyby raději v rámci oprav upravili 010ky na představkách, stačily by menší vodící drážky, gumicuky. Třeba něco jak v jednotkách 460 - není to ideál, ale funguje to. To je nutné překopat celý vagón kvůli přepravě kol? Stačí drobné úpravy se selským rozumem. Což tramvajové sedačky, skleněné oknodveře, které neulehčí nákládání/vykládání jedné osobě, nepatří. Připadám si jak v odbavovací hale Brno hl. n., kde běží testovací provoz (na lidech) ohledně nového způsobu odbavení. Ani neustálé každodenní dlouhé fronty, přecpaná hala stojícími čekateli na lístek nevedou ke změně postoje ČD... .
09.10.2007 (13:19)  
Tomislav Sto kurev: Hlavně že se tady vztekáš, když sám v tom máš taky hokej. V Praze jsou totiž T3R.PLF a ne T3R.EVN. A že oproti jiným městům to jsou nepovedené tramvaje, s tím souhlasím.
registrovaný uživatel Pjetro 
08.10.2007 (22:30)  
to Tomislav: no já si myslím, že Iwq to myslel dobře, akorát si jej asi kapku nepochopil. Dle mého názoru chtěl upozornit na něco jiného ......1,5 sedačky viz obrázek tramvaj škoda 14T http://prazsketramvaje.cz/obrazky/vozyosobni/9111-145.jpg
...jestli se pletu, tak mě opravte:)
registrovaný uživatel lwq  mail  
08.10.2007 (9:50)  
2 Tomislav Stokurev: je az zarazejici, jak vedeni DP mysli na "prostorove vyraznejsi" spoluobcany - viz. sedacky pro 1,5 normalniho cloveka - kterej soudruh to vymyslel ? a nebo celkove usporadani - proc neni jako zde ? http://www.prazsketramvaje.cz/obrazky/vozyosobni/8600-04.jpg

je to daleko optimalnejsi, aspon co vidim z provozu ...

ale skoda psat ...

ad Bvt : hruuza, barvou, provedenim, celkove. Proc produkuji extra cyklovozy, kdyz by stacilo pridat upravy do nove rekontruovanych vozu ? chjo, zas prachy mizej kdesi ... :-!
08.10.2007 (0:00)  
Představitel firmy ATECO označil tento výrobek za výtvor, který "není ani v zahraničí" …
Skutečně něco tak děsivého v zahraničí neexistuje …

Namátkou … cyklovozy jsou ZentralBahn ve Švýcarsku, kde jsou komforní sedačky jako v ostatních vozech, jako cyklovozy jezdí v rakousku vozy typu "Schlieren" no a nakonec "řídící cyklovozy" DB pro rychlost 200 km/h s klimatizací, uzavřeným okruhem WC a zásuvkami 230 V a komfortními sedadly.

Osoby, které tento "unikát" viděli na vlastní oči uvádí, že s řemeslným zpracováním by výrobce neuspěl ani někde na Balkáně …

Sedačky jsou skandál … ten, kdo to navrhl ten měl patrně zatemnění mysli, ale neuvěřitelné je, že někdo (ne)zodpovědný za kvalitní služby váženým zákazníkům to dokáže
schválit.
Dřevěná lavice ve vyhlídkovém voze RhB je proti tomu luxus …

Takovéto sedačky jsou hmatelným důkazem, že cestující cyklista je superobtížný cestující hmyz.

Grafické studio bude jistě každý den zajišťovat umytí střechy vozu od drážní špíny … Oranžovou barvu bočnic je dobrá, ale by mnohem lépe by ji doplnila tmavošedá střecha, která "akumuluje" drážní špínu.

Rekonstrukce stála cca 3,5 milionu Kč …

Kdosi se zkrátka domnívá, že hladový pes bude vděčný za ohlodanou kost …

Já se rovněž domnívám, že nejlepším řešením by byla rekonstrukce vozů Bdmtee, včetně modernizace interiéru a dosaení zásuven 230 V, které jsou navíc pro rychlost 160 km/h, takže by mohly být řazeny bez problému do rychlíků jezdících 140.
Variantním a množná jednodušším řešením by byla rekonstrukce všech velkoprostorovýh vozů "vyházením" 8 sedaček – analogie vozů 050 a dalších … , včetně očalounění sedaček … a žádné speciální cyklovozy by se nemusely produkovat …
  1 2 3 4 5 6      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2019 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko