..: Nové cyklovozy pro ČD :..

Ilustrační obrázekBrno, České Budějovice - V těchto dnech byly Českým drahám dodány dva vozy pro osobní dopravu řady Bvt (50 54 84 - 46 001 a 002) s oddílem pro jízdní kola. Ty vznikly rekonstrukcí vozů BDs v dílnách ATECO Praha. Grafický návrh předložilo studio Najbrt. Realizaci netradičního barevného řešení provedla firma Konting, která již v minulosti získala významné zakázky pro České dráhy. Mezi ně patří například lak lokomotivy 151.001 v provedení Duhové Energie. Skříň vozu Bvt je provedena v oranžové barvě odstínu RAL 2003. Lak vozu doplňují piktogramy kola v odstínu RAL 5015. Vedle klasických křídlových dveří pro cestující jsou umístěny prosklené posuvné dveře pro nakládku a vykládku jízdních kol. Interiér se skládá ze dvou hlavních částí. V první části se nacházejí prostory pro uložení kol. Cestujícím je vyhrazen druhý oddíl. Zde byly dosazeny sedačky podobného typu, jako při rekonstrukci přívěsných vozů řady Bifx. Vozy budou umístěny do dep v Brně a Českých Budějovicích.

Zdroj a foto: Konting Náchod


Samir Lepara | 6.10.2007 (7:00)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Vozidla

Další z regionu ČR Jihočeský ČR Jihomoravský


  1 2 3 4 5 6      Zpráv na stránku:   
07.10.2007 (22:42)  
Tomislav Stokurev: Jde i o jiné věci než vzhled. No ale dobře, necháme to být.
07.10.2007 (22:29)  
Tomislav Stokurev: A v tom asi bude ta chyba...
registrovaný uživatel Sova 
07.10.2007 (20:36)  
waszyn
Na tu pražskou reko T3 mě napadá jediné:
Kde asi soudruzi udělali chybu?
Protože to je fakt moc:-D
registrovaný uživatel waszyn 
07.10.2007 (19:08)  
sova:
oproti ostravskym reko T3 nereknu kriveho slova, taky se mi moc libi. to co predvedli odbornici v Praze je ale opravdu shit, vioce napr.zde http://www.prazsketramvaje.cz/view.php?cisloclanku=2007040801, jako retro beru, ale v r.2007? Krome naproste ignorace nejake corporate identity(asi razi heslo kazdy typ tram jiny lak,jine transparenty apod) a co se tyce samotneho designu, rovnez otres. vzhledem k tem komu tyto vozy pomuzou jsem vsak schopen v teto situaci ochoten primhourit oko a rict lepsi nez nic. Toto vsak nejsem schopen ani nahodou rict v pripade tohoto zmrseneho hytlaku! autor by mel tento vuz osobne doprovazet a kazdy cyklista by si moh 1x bouchnout :)))
registrovaný uživatel TTtrain  mail  
07.10.2007 (18:01)  
Proč? Nápad skvělý, provedení otřesné. Barvu vozu vem čert, interier - hrůza. Plechová výplň pod okny oddělujícími oddíl s koly no to je opravdu hnus. Sezení? Tento vůz jistě bude jezdit po 220 Pha-Ta-CB, dvě a půl hodinky na tomhle prkně? Zlatá lavice v 810, tam si lze aspoň lehnout.
07.10.2007 (16:30)  
Cyklovozy Bdt252 považuji za povedenější než toto...
07.10.2007 (16:15)  
No to je tedy hrůza toto, zlatý klasický hytlák BDs. Hlavně ty prapodivné prosklené dveře pro nakládku (jeden člověk to snad ani nemůže zvládnout naložit) a tramvajová sedadla, no jestli se toho bude dělat více, tak to snad bude vypadat jinak...
07.10.2007 (14:32)  
Pro samlep: Děkuji, že to zveřejnil za mě...

Zapomněl jsi napsat, že je kontroverzní osazení sedačkami Fanisa Ariane.
registrovaný uživatel PPeťa 
07.10.2007 (13:29)  
Tom:pravda!
registrovaný uživatel Tom  mail  
07.10.2007 (12:32)  
To tam nemholi dát sedačky aspoň jak v Bp...??Pochybuji, že v tom někdo poveze kolo na 20 km...Ale očekávám třeba relaci Praha-Šumava a tak..a sedět bez opření hlavy to je fakt děs..
  1 2 3 4 5 6      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko