..: Majestic Imperator v Praze stále častěji :..

Imperator Train v Praze dne 14.6.2007Praha - Včera v dopoledních hodinách se uskutečnila tisková konference přímo na palubě vlaku Majestic Imperator, který opět přijel do Prahy. ŽelPage získala exkluzivní pozvání. Dnes v 9 hod. se vlak vydá s cestující veřejností na palubě na cestu z Prahy do polského Krakova. Do konce června bude na českém území vlak ještě několikrát.

Na 1. nástupišti pražského hlavního nádraží byla přistavena souprava 5 vozů společnosti Waggon Charter v čele s lokomotivou řady 141. "Vlak je známý po celém světě, ale nejméně ve střední Evropě. Polovinu veškeré klientely tvoří Japonci, dalších 20% jsou Američané a další mimoevropští zákazníci a zbytek připadá na Evropany," sdělil přítomným novinářům Gottfried Rieck, pyšný majitel vlaku a bývalý zaměstnanec ÖBB.

Gottfried Rieck, majitel vlakuCelková rekonstrukce vagonů byla dokončena 19.5.1998 v Českých Velenicích a od té doby měla společnost k dispozici 6 vozů, z nichž v současné době je jeden natolik poškozený a odstavený v Českých Velenicích, že se ani neuvažuje o jeho opravě. K poškození rámu vozu došlo při posunování. Domovskou stanicí vlaku je Vídeň, ale vlak se nejčastěji vydává na své cesty po střední Evropě. "Nejčastěji Imperator Train jezdí na trasách Vídeň - Budapešť, Vídeň - Praha, Vídeň - Salcburk, Vídeň - Mnichov, Vídeň - Benátky či Praha - Krakov," uvedl Rieck.

Vlak disponuje maximální kapacitou 150 míst, ale je možné vypravit jen samostatný vůz jako součást pravidelného vlaku. Společnost se zaměřuje především na skupiny zákazníků, ale ani individuální cestující nemusí přijít zkrátka - pro ně je připraven například Imperial Wine and Dinner Train nebo Imperial New Year´s Train. Ze známých osobností využil služeb vlaku například bývalý americký prezident Jimmi Carter či španělský korunní princ Felipe.

Stoly připravené pro servis jídel a nápojů v salonním vozeCateringové služby ve vlaku zajišťuje ackiová společnost Jídelní a lůžkové vozy, se kterou Majestic Imperator dlouhodobě spolupracuje. "Vlak nepřiváží do Česka jen turisty, ale vytváří i řadu pracovních míst," připomněl Rieck. "Pokud je vlak plný, obsluhujeme 130 hostů. V každém voze jsou 3 servírky, resp. číšníci. Ve vlaku je servírováno tříchodové menu, které je jednotné pro všechny a většinou ho vybírá cestovní kancelář," ujasnil problematiku stravování Libor Weiss z JLV.

Vlak může jezdit po všech kolejích v České republice s normálním rozchodem, maximální rychlost vlaku je 160 km/h, ale některé vozy ji mají o 20 km/h nižší. Navíc záleží na tom, jakou lokomotivu si zákazníci přejí. Společnost v současné době uvažuje o stavbě dalších 3 vagonů.

Související články na ŽelPage: Imperator Train v Praze dne 2.6.2007 a 29.3.2004.

Fotogalerie

Kupé v 1 z vozů Stevardka JLV Johana Matoušková, která svou tváří propaguje i spoje kategorie EuroNight Suvenýry z vlaku Koberec se jménem společnosti Stevardka JLV pózuje fotografům při prohlídce vlaku Restaurace na kolejích

zdroj: Tisková konference Majestic Imperator, Imperial Train


CSPSV | 15.6.2007 (9:00)
Ostatní: TwitterLinkuj.cz!Jaggni to!Google Bookmarksvybrali.sme.skDalší služby
Related newsopen/close

More on Reportáže

More from ČR Praha Česká republika (celá)


  1 2      Zpráv na stránku:   
23.06.2008 (12:25)  
souhlasim tady s tim z nadrazi.tim vlakem jsem taky jel a jidlo klci maji dobry a myslim si ze i zbytek sluzeb jsme meli v poradku.no a pokud se nekomu spi lip v kupeckach osobnich vlaku, tak prosim, ale ja si radsi cele kupe roztahnu do obrovskeho letiste:-)
16.06.2007 (20:28)  
seath: Asi to nebude tak tragicke kdyz ma Majestic dlouhodobe partnerstvi na catering prave s JLV, a myslim ze by jsi se oblizoval az za usima jen by jsi to jidlo uvidel, ale muzes byt v klidu to jidlo se da opravu jist a vari ho skutecni velice profesionalni kuchari (znam je osobne...) i nekolik hodin pred odjezdem, aby to vsechno stihli... holt kdyz se poradne zaplati tak se taky poradne uvari.
16.06.2007 (0:19)  
Jo, taky nejak nechapu co na tech usmolenych (i kdyz uslechtile potazenych) kupatkach kdo vidi majestatniho...

A stejne jako Jakub si neumim predstavit, ze by "kvalitnich" sluzeb JLV vyuzival nekdo dobrovolne, krome jejich materske organizace CD...
15.06.2007 (18:36)  
Martin Hanzal: no a? ja mam telefon na uplně všechny stevardky JLV a nikde s tim nemachruju... :)
15.06.2007 (16:01)  
Muhehe, a já se můžu chlubit tím, že na Johanku Matouškovou mám číslo ;-) A jen tak na okraj - Johanka, alespoň na přelomu roku, nepatřila pod Bohumín...
15.06.2007 (15:24)  
Jestli cateringové služby provozuje JLV ve své standartní "kvalite" ( nedá se mluvit o kvalitě) tak budou mít američani a japonci opravdu zajímavý gastronomický zážitek :o))) Předkrm, instantní polévka neslaná, nemastná bez chuti. hlavní chod guláš s okoralými knedlíky a mastnoty více než omáčky. Desert kus toho rozmazlýho čoko dortičku co kdysi dávali k nečemu zadarmo, protože to nikdo nechtěl :o))) Zdarma teplé pivo, cola a jako aperitiv tuzemák za 26,- K tomu hvězdný personál z domovské stanice Bohumín, který neumí česky, natož anglickyyyyy :o)))))- Joke na odreagování :o)
Correspondent or Member of ŽelPage Adam  mail  
15.06.2007 (14:40)  
...maximální rychlost vlaku je 160 km/h, ale některé vozy ji mají o 20 km/h nižší...

Mňó, to je zajímavé... :-D
Registered user Precla 
15.06.2007 (14:28)  
Víc jak ty vagony se mi líbí ta servírka, co v nich obsluhuje :)
15.06.2007 (12:10)  
"....sdělil přítomným novinářům Gottfried Rieck, pyšný majitel vlaku a bývalý zaměstnanec ÖBB."

Sakra, sakra, ty platy u OBB musí být teda zajímavé. Jen není uvedeno, jestli pracoval jako průvodčí nebo výpravčí neb na jiné, lukrativnější funkci.
Registered user Jik 
15.06.2007 (9:31)  
Sice to vypadá všechno načančaně (i když co jsem viděl včera na hlaváku z venčí tak nic moc), ale za ty hříšné peníze za pár hodin to nestojí. Maximálně z toho někdo může mít pocit exkluzivity, že si zaplatil něco co jiní mít nemohou. Po té rekonstrukci tam materiálu, co pamatuje F.J. už asi stejně moc nezbylo:o) Mimochodem v pendolínu v 1. máme od JLV také 3 chody - bagetku salámovou či sýrovou, tatranku a teplý nápoj. Takže v čem je to lepší? :D
  1 2      Zpráv na stránku:   

Comments are users' expressions.
ŽelPage has no liability for their contents.

- Correspondent or Member of ŽelPage, - Editor or ŽelPage Administrator

Add comment
Comments are only allowed for registered users.
Before you insert your comment, you have to log on or register.
Sign in
 
 
  
 
   Register

© 2001 - 2019 ŽelPage - Webmaster


Info
informacni okenko