..: Posunutý jízdní řád IC „Avala“ :..

Ilustrační obrázekBělehrad – Mezistátní vlak IC 344/345 Avala, který zajišťuje přímé spojení Bělehradu s Budapeští a Vídní, bude jezdit od 10.6.2007 v jiné časové poloze. Odjezd z Bělehradu byl posunut na 7:25 hod. Cestujícím, kteří v minulosti potřebovali z Budapešti či Vídně cestovat dále do Evropy, přípojné vlaky ujížděly. Po změně jízdního řádu tak bude „Avala“ navázána na spoje do Krakova, Prahy, Ženevy, Paříže či Hamburku. Zpáteční jízdenka „Wien-Spezial“ pro relaci Bělehrad – Vídeň a zpět stojí 70 €, „Budapest-Spezial“ pro relaci Budapešť – Bělehrad přijde na 26 €.

zdroj: Srbské železnice


CSPSV | 25.5.2007 (23:00)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Jízdní řád

Další z regionu Srbsko


27.05.2007 (15:40)  
Já tím jel vloni tam i zpět a hlavní problém (i podle průvodčích) byl, že v dobrý den bylo zpoždění v cílové stanici cca 90 minut, ve špatný den 180 - 300 minut. Bylo to někdy okolo těch našich červencových státních svátků. Cestou TAM jsme měli zpoždění 150 minut (stání ve stanici Žednik, nešel proud), v Bělehradě přípoj do Sofie čekal, odjel se 120 minutami, do Sofie dojel se 180 minutami. Cestou zpět Transbalkan Sofie - Bělěhrad zpoždění 240 minut, noční přípoj do Budapešti ujel, na základě nevyužitých místenek nocleh ve vcelku fajnovým hotelu zdarma a druhý den opět Avala. V Budapešti sekera asi dvě hodiny. Ujelo, co mohlo, stihl se tak tak Báthory (tuším) na Bratislavu, a to jen proto, že jel na Keleti ze stejného peronu. Avala pěknej vlak, typy vagónů Vám neřeknu. Cca 2-3x rakouský kupéčko A la Chopin, otvírací okna, pohoda. 2x hodně fajnový srbský velkoprostory, ale nikdo asi neuměl ovládat klimatizaci (nebo na to srali). Cestou tam bylo v jednom příjemně a v jednom asi 55 stupňů (neitvírací okna) - nekecám. Cestou zpět (venku opět hic) v jednom velkoprostoru opět 55 stupňů, v druhým maximálně 15 stupňů. Bordel. Jídelňák pěknej, luxus, klasickej balkán - 2 až 4 zákazníci a asi 8 číšníků. Ale děsně drahej, asi jak Vindobona. V Brně to dává místenky do těch rakouskejch kupé, v Bělehradě do těch srbskejch velkoprostorů. Na srbském území povinné místenky, ale nikdo je po nás nechtěl, tak jsme se na ně cestou zpět vysrali a dobře jsme udělali.

Mám rád dobrodružství, ale tentokrát do Bulhar raději přímým lehátkem přes Rumunsko...
26.05.2007 (20:27)  
Nevím, kdo z vás Avalou jel, každopádně hlavně na jih od Budapeště jede jako s hnojem, je to v nudné uherské pustě k uzoufání. Zajímalo by mě, jestli v souvislosti se změnami v systému mezinárodních slev ještě lze za solidní peníz (tedy do 2.500 Kč) pořídit zpáteční jízdenku ČR--Černá Hora, nebo zda to bude muset člověk zkoušet nějak zkombinovat s Budapest Spezial.
26.05.2007 (14:11)  
Tomu se, prosím, říká vývoj. Původní požadavek na spoj Avala asi byl "spojení Bělehradu s Budapeští a Vídní" a protože se zřejmě ujal, tak chtějí jeho využití optimalizovat. Apropos, ten spoj jistě splňuje kategorii EC mnohem lépe, než některé naše IC/EC. Sice má krátkou soupravu - Aeelmt, WReelmt, Beelmt (2x-3x?), ale ty vozy, jako by vozů DB z Vindobony jako z oka vypadly...jen jsou RIC 160.
registrovaný uživatel aron 
26.05.2007 (11:47)  
To nevěděli dřív že to nenavazuje? To tam asi řídil nějakej českej odeesák.
26.05.2007 (11:35)  
Jo, tak proto se Moravia jmenuje IC i když jezdí do Blavy...
26.05.2007 (0:29)  
Nejspíš proto, že nesplňují standardy EC. Loni jezdilo od nás na Slovensko taky několik párů IC (Odra, Detvan).
25.05.2007 (23:56)  
proč je to vlastně ic, když to jede přes hranice?

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Bejelentkezés
 
 
  
 
   Regisztráció

© 2001 - 2024 ŽelPage - Felelősök


Info
informacni okenko