..: Bombardier se bude podílet na výrobě 500 lokomotiv pro Čínu :..

Ilustrační obrázekBerlín - Bombardier dostal společně se svým partnerem Dailan Locomotives and Rolling Stock zakázku od Ministerstva železnic Čínské lidové republiky na výrobu 500 lokomotiv pro nákladní dopravu. Celková hodnota kontraktu převyšuje 1,1 miliardy € (30 miliard Kč), z toho podíl Bombardieru činí 370 miliónu € (10 miliard Kč).

Nová lokomotiva bude určena pro vozbu nákladních vlaků na elektrizovaných tratích a bude vycházet z lokomotivy Bombardier Kiruna. Výkon má dosahovat 9.600 kW a maximální rychlost lokomotivy bude 120 km/h. Bombardier lokomotivu zpracuje po technické a designové stránce a dodá hnací a řídicí systém lokomotiv MITRAC, samotná montáž bude probíhat u čínského partnera. První lokomotiva vyjede na koleje v roce 2009.

zdroj: Bombardier


ANKU | 13.2.2007 (22:00)
Zusammenhängende Nachrichtenopen/close

Weitere von Vozidla

Weitere aus Německo Čína


Registrierter Benutzer PZ 
14.02.2007 (11:30)  
Burgán: Jejej, kdyby ses naučil číst dřív, než začneš psát, tak bys věděl, že ty lokomotivy jsou elektrický...
14.02.2007 (10:55)  
Jejej kdybysme nenastavili na východ zadnici...souhlas
9600 kw to je fest silný,to je čínskej tank na kolejích.Kolik to může mít spotřebu.150 litrů na km,no určitě to bude žrout a aspon osmikolák.
14.02.2007 (9:34)  
Firefighter: Právě si je musí nejdřív koupit, rozebrat a obšelhnout. Ale taky nechápu proč 500. Na to jim stačí snad 10ks.
14.02.2007 (7:21)  
Všechno, co existuje okopírují a lokomotivy okopírovat neumí? Divné :-D
Registrierter Benutzer Luxian  mail  
14.02.2007 (0:41)  
9600 kw - to je solidní výkon, kdyby se všechny lokomotivy daly najednou do pohybu, tak by na to nestačily ani 2 Temelíny

koffr: Již tak činím.

Mimochodem Luxian znamená čínsky železnice (a čte se to lušien)
Registrierter Benutzer HonzaJ  mail  
13.02.2007 (22:57)  
koffr: No, já myslím, že takové Ponorky nebyly špatné...Jenom škoda, že se jich nevyrobilo víc.
Registrierter Benutzer koffr 
13.02.2007 (22:46)  
jenze za vyklizeni trhu mohla absolutni zastaralost naprosto vsech vyrobku, lokomotivy nevyjimaje.
Registrierter Benutzer happy 
13.02.2007 (22:21)  
tak sme utřeli nos.Za to může to vyklízení trhů v 90.letech.Kdybychom se s čínou bratříčkovali dál,tak sme tam mohli cpát naše škodovky.
Registrierter Benutzer koffr 
13.02.2007 (22:10)  
jojo, cinsky dailan dostane knowhow a priste podobnou zakazku zvladne sam. no a za deset dvacet let se sem budou lokomotivy vozit v trajektech jak po masle :-(

nastal cas ucit se cinsky :-(

Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.

- Korrespondent oder ŽP Mitglied, - Editor oder ŽP Admin

Kommentar hinzufügen
Kommentare dürfen nur registrierte Benutzer senden.
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.
Anmelden
 
 
  
 
   Registrieren

© 2001 - 2024 ŽelPage - Webmaster


Info
informacni okenko