Nymburk - Dnes okolo 17:30 hod. se porouchala jednotka řady 451.065/451.072 nasazená na spoji 9425 (dvojice 451/2) z Prahy Masarykova nádraží do Kolína. Vlak zastavil vlivem poruchy brzd před mostem přes Labe v Čelákovicích, na místě stál minimálně půl hodiny a následně museli cestující přestoupit do vlaku R 791 Orlice, ze kterého se stal "osobní vlak" zastavující ve všech následných stanicích a zastávkách.
Stejná jednotka měla problémy již o několik hodin dříve na vlaku Os 9455, když z technických důvodů (porucha przd) mimořádně zastavila ve stanici Mstětice u odjezdového návěstidla. Strojvedoucímu se nedařilo jednotku opravit a cestujícím byl umožněn přestup do následného Os 9421. Nakonec se strojvedoucímu podařilo jednotku zprovoznit a na příkaz dispečera odjel soupravově na Masarykovo nádraží na vlak 9425, který také nedojel do cíle...
Ta první část se ještě nevylučuje - Jiřina a před mostem... to by šlo považovat za zhruba totéž.
Jinak 45x jsou naprosto geniální stroje, i když taky mě štve, že jsou používány jinde, než je jejich místo: pravidelný provoz místo muzea a nostalgických jízd. Ale to (kromě sedmi kouzelných mašinek a nyní pár ešusů...) bohužel platí pro většinu provozu na našich kolejích. :(
Hlavne brzdy, ktoré sú v noci občas nie len počuť, ale aj vidieť, sú vecou, ktorá už mnohých príležitostných cestujúcich napr. na 320 dosť vydesila...
451 a 452 do šrotu a 471 zpět výrobci nebo ať jezdí u Ostravy. Není nad 460 a 560, to je svezení. Ty ventilátory to je přece nádherný zvuk. Já jsem se kvůli nim odstěhoval do Nových Ouholic a teď mám z denní 809 s přestupem v Kralupech.
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.