..: Jednotka 451 nedorazila do cíle :..

Ilustrační obrázekNymburk - Dnes okolo 17:30 hod. se porouchala jednotka řady 451.065/451.072 nasazená na spoji 9425 (dvojice 451/2) z Prahy Masarykova nádraží do Kolína. Vlak zastavil vlivem poruchy brzd před mostem přes Labe v Čelákovicích, na místě stál minimálně půl hodiny a následně museli cestující přestoupit do vlaku R 791 Orlice, ze kterého se stal "osobní vlak" zastavující ve všech následných stanicích a zastávkách.

Stejná jednotka měla problémy již o několik hodin dříve na vlaku Os 9455, když z technických důvodů (porucha przd) mimořádně zastavila ve stanici Mstětice u odjezdového návěstidla. Strojvedoucímu se nedařilo jednotku opravit a cestujícím byl umožněn přestup do následného Os 9421. Nakonec se strojvedoucímu podařilo jednotku zprovoznit a na příkaz dispečera odjel soupravově na Masarykovo nádraží na vlak 9425, který také nedojel do cíle...


Petr.03 | 1.2.2007 (23:00)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Nehody a mimořádnosti

Další z regionu ČR Středočeský


  1 2 3 4      Zpráv na stránku:   
02.02.2007 (11:06)  
Jo HV je bomba u obou souprav, hlavně v 45x kdy při rozjezdu začnou cvakat a dostáváte stále větší perdy do zad jak přecházíte na vyšší stupně. A ten zvuk hmmm slast.
registrovaný uživatel xyz  mail  
02.02.2007 (9:52)  
DK:

Ta první část se ještě nevylučuje - Jiřina a před mostem... to by šlo považovat za zhruba totéž.

Jinak 45x jsou naprosto geniální stroje, i když taky mě štve, že jsou používány jinde, než je jejich místo: pravidelný provoz místo muzea a nostalgických jízd. Ale to (kromě sedmi kouzelných mašinek a nyní pár ešusů...) bohužel platí pro většinu provozu na našich kolejích. :(
registrovaný uživatel DK 
02.02.2007 (8:56)  
Já mám z místa události trochu jiné informace: souprava zůstala stát v zast. Čelákovice - Jiřina. Frekvenci převzal následující Os, který jel z Čelákovic do Lysé po nesprávné koleji.
02.02.2007 (8:00)  
Poborskiii: Souhlas, spíš bych jednou za čtvrt roku zařadil newsku: "Všechny jednotky 451/2 dnes zdárně dojely do cíle" :)
dopisovatel nebo člen ŽP Martin Grill  mail  
02.02.2007 (6:24)  
souhlas s 860 003 - ty ventilátory jsou klasika, kvůli nim si vždy sedám do HV ;o)
02.02.2007 (0:00)  
No a? Tyhle katastrofy máme na trati 220/221 skoro každý den. Dříve jsem to psal do diskuze na DF ČD, ale už mne to přestalo bavit. Tak je (a i další účastníci) píšu jen na K-Report. Kdybych to měl psát tady jako newsku, tak bych tu na to potřeboval zvláštní rubriku, jinak bych tím zaplevelil titulní stranu.
01.02.2007 (23:46)  
860 003: no, každý má svoje obľúbené stroje, ale odhliadnuc od absencie hlbšieho vzťahu k 460/560 v mojom prípade, dovolil by som si tvrdiť, že práve zvuk nie je atribút, ktorý by sa u nich dal považovať za atraktívny.
Hlavne brzdy, ktoré sú v noci občas nie len počuť, ale aj vidieť, sú vecou, ktorá už mnohých príležitostných cestujúcich napr. na 320 dosť vydesila...
registrovaný uživatel cool 
01.02.2007 (23:38)  
451 mají své kouzlo a myslím si, že jsou i celkem spolehlivé. Na to kolik jim je let-klobouk dolů.
01.02.2007 (23:29)  
měli by tam už na všech vlacích jezdit 471
01.02.2007 (23:28)  
Pokud jízda 451 má pro někoho kouzlo tak je u mně....
451 a 452 do šrotu a 471 zpět výrobci nebo ať jezdí u Ostravy. Není nad 460 a 560, to je svezení. Ty ventilátory to je přece nádherný zvuk. Já jsem se kvůli nim odstěhoval do Nových Ouholic a teď mám z denní 809 s přestupem v Kralupech.
  1 2 3 4      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko