..: Jednotka 451 nedorazila do cíle :..

Ilustrační obrázekNymburk - Dnes okolo 17:30 hod. se porouchala jednotka řady 451.065/451.072 nasazená na spoji 9425 (dvojice 451/2) z Prahy Masarykova nádraží do Kolína. Vlak zastavil vlivem poruchy brzd před mostem přes Labe v Čelákovicích, na místě stál minimálně půl hodiny a následně museli cestující přestoupit do vlaku R 791 Orlice, ze kterého se stal "osobní vlak" zastavující ve všech následných stanicích a zastávkách.

Stejná jednotka měla problémy již o několik hodin dříve na vlaku Os 9455, když z technických důvodů (porucha przd) mimořádně zastavila ve stanici Mstětice u odjezdového návěstidla. Strojvedoucímu se nedařilo jednotku opravit a cestujícím byl umožněn přestup do následného Os 9421. Nakonec se strojvedoucímu podařilo jednotku zprovoznit a na příkaz dispečera odjel soupravově na Masarykovo nádraží na vlak 9425, který také nedojel do cíle...


Petr.03 | 1.2.2007 (23:00)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Nehody a mimořádnosti

Další z regionu ČR Středočeský


  1 2 3 4      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel 471018 
02.02.2007 (18:29)  
Já jsem párkrát zažil pěkně studenej průvan ve 471. V létě, venku 35 stupňů, ve vnitř 20 a studenej vzduch, to je nejlepší způsob, jak v létě nastydnout. Nejvíc to fouká v prostoru na kočárky a kola.
02.02.2007 (17:55)  
Na 451 je super, že je nízkopodlažní. Zkuste si nacpat do 460 kolo nebo babičku. Na trať 301 se moc hodili.
Osobně taky nesnáším velkoprostorový vagóny. Kupé je podle mě mnohem luxusnější. A to že nejde stáhnout okýnko jsem ochotnej odpustit jednině u vlaku, kterej se pohybuje aspoň 200km/h.
02.02.2007 (16:56)  
no jo to tak když teplomilové potřebujou 25 a víc.Zdenda já ty Bpee taky nenávidím,to je max na bezvýznamnej Spěšnák.Nevim proč ty sedadla dávaj za sebou nísto naproti s pevným stolkem.Místo tam není žádný,naštěstí s tim nejezdim.Pak mi vadí když u novejch vozů nemůžu otevřít okno.
registrovaný uživatel steve  mail  
02.02.2007 (15:42)  
je mi lito že 451(2) už moc nejezdi po 011 nahodou jsou to spolehlivy stroje ale ty 471 jsou taky fajn a to že by tam byla zima, to je nějakej blabol jezdim v nich do školy už 2 roky a problem s klimatizaci jsem zažil jen 1x v životě kdy tam nefungovalo topeni, ale jinak je tam vždycky přijemně v letě chladno v zimě teplo...
registrovaný uživatel zdenda 
02.02.2007 (13:53)  
sorry, teď jsem koukal na řazení a jsou to Bpee, ale to je fakt děs na EC z hlediska pohodlnosti
registrovaný uživatel zdenda 
02.02.2007 (13:51)  
471 jsem ještě bohužel nejel, B mi teda luxusní nepřijdou, jsou už solidně "vybydlený" a špinavý a bohužel ještě asi dlouho budou, teď jsem jel jakýmsi rekonstruovaným Bdtmee (dřív Bymee) na rychlíku z H. Brodu do Brna a tam bylo asi 30 stupňů, člověk musel mít celou cestu otevřený to výklopný okénko a stejně se tam pekl, to radši 15-20 stupňů ve vagónu než 25 a víc...nejlepší jsou stejně Bp
teď jsem bohužel jel EC Jar. Hašek, nejspíš to byly Bee velkoprostorový a je to děs, málo místa na nohy, nezvednutelný opěradlo, vyspat se v tom nedá:-(
registrovaný uživatel xyz  mail  
02.02.2007 (13:41)  
860 003:

Jo teplota v 471 obvykle rozumná. Občas možná malinko moc teplo, ale jinak dobrý. Asi máte smůlu, ale ještě jsem se s tím, co popisujete, nesetkal.
02.02.2007 (12:48)  
860:471 jsou v pořádku vždycky,když jsem s tim jel tak tam bylo okolo 20 stupnů.Což 18-22 považuju za pokojovou teplotu.Což je akorát a tudíž teplo.Jediný co mi vadí je při brždění to mlaskání v hnacím a řídíčáku.Nemůžem to chtít vytopený jako B na 25-28,kor když sedíte 1.vůz za loko.Pro mě jsou koženkový B celkem luxusní,páč si mohu nastavit teplo-chlad,zatáhnout záclonky,uzamknout kupé,rozvítit-zhasnout.Navíc koženka ty drahý kancelářský židle jsou taky koženkový,takže zlatá koženka.
460 nemám rád kvůli brzdám,to mi trhá uši,jsem štastnej,že s tim nejezdim.Nenávidím Btx z toho se mi dělá mdlo.
02.02.2007 (11:42)  
Ledový vzduch vháněný pod tlakem do vozu v každém ročním období toho si u 471 nikdo z Vás nevšiml? ČD dělá mrtvého brouka když to neustále píšu. Komu z Vás už bylo teplo v 471? Kromě poruchy klimatizace v létě samozřejmě.
registrovaný uživatel zdenda 
02.02.2007 (11:18)  
no nevím, 460 jsem jel dvakrát v životě a jezdit tím každý den, hrůza, vyklepanej při rozjezdech jak řízek:-( 560 jsou v pohodě, s těma nemám problém a 451(2) naštěstí jezdit nemusím, ty mě odpuzovaly už před dvaceti lety jako dítě, když jsem je viděl stát v Pardubicích, FUJ, a před pár lety jsem do nich dokonce musel sednout, FUJ
  1 2 3 4      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko