Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
V přehledech tratí na ŽelPage byly nově aktualizovány a zpřístupněny pdf verze tabulek železničního jízdního řádu 2007 České republiky, Slovenska, Rakouska a Maďarska, včetně příslušných map.
Historické jízdní řády
Oblíbená série digitalizovaných historických jízdních řádů na CD má páté pokračování, tentokrát s jízdními řády léta 1900, zimy 1951/52 a z roku 1959/60. Objednat si ho můžete v eShopu.
Začátkem příštího roku připravujeme vydání souborného DVD se všemi téměř 20ti celorepublikovými starými jízdními řády a některými bonusy. Pokud k jeho obsahu máte čím přispět, ozvěte se nám, rádi pořízenou sbírku rozšíříme.
Zdeněk Michl | 21.12.2006 (17:49)
Související zprávy
22.12.2006 (14:37)
A co tak Polonia - kedysi slavny nocny vlak Warszawa - Beograd, rutiaci sa v 88/89 pocas temnych noci cez Harmanecke tunely, s priamymi voznami do Sarajeva a dokonca Rima! A na zaciatku 90. rokov mala priame lehatko Warszawa - Istanbul...
22.12.2006 (12:16)
nxau: jo jo ...Bem přes Chalupki ..taky si vzpomínám...no bohužel už taky v propadlišti dějin
22.12.2006 (10:04)
to Payus:
Jj, taky si na to vzpominam, ja to rikam porad ze rok od roku jsou JŘ horší a horší - a to nejen u nás. Jsem z Těšína a Báthoryho jsem směrem na Slovensko často využíval. Škoda že ho nakonec z našeho území stáhli úplně:-( Asi mu ublížilo že jel přes ČR jen takovou krátkou trasu - a přitom stačila na toto úplně jednoduchá věc - kdyby jel z Petrovic na Čadcu přes obě Ostravy a pak Havířov, vyšlo by mu to krásně bez přepřahu a obsloužil by celé ostravsko! No ale je to jinak tak nám nezbývá než zatlačit slzu.
Ještě bych tu z příjemných nočních vlaků vzpomněl rychlík BEM - super destinace a super trasa - jednou o prázkách jsem projel celou trasu z Budapešti až do Štětína a opravdu skvělé!
A kdysi ty 810ky ráno na 321 to si pamatuju taky, to bylo maso! :-)
Jj, taky si na to vzpominam, ja to rikam porad ze rok od roku jsou JŘ horší a horší - a to nejen u nás. Jsem z Těšína a Báthoryho jsem směrem na Slovensko často využíval. Škoda že ho nakonec z našeho území stáhli úplně:-( Asi mu ublížilo že jel přes ČR jen takovou krátkou trasu - a přitom stačila na toto úplně jednoduchá věc - kdyby jel z Petrovic na Čadcu přes obě Ostravy a pak Havířov, vyšlo by mu to krásně bez přepřahu a obsloužil by celé ostravsko! No ale je to jinak tak nám nezbývá než zatlačit slzu.
Ještě bych tu z příjemných nočních vlaků vzpomněl rychlík BEM - super destinace a super trasa - jednou o prázkách jsem projel celou trasu z Budapešti až do Štětína a opravdu skvělé!
A kdysi ty 810ky ráno na 321 to si pamatuju taky, to bylo maso! :-)
21.12.2006 (23:49)
skvělá práce !!!
dostal mě starý slovenský jř...přes Komárno kdysi fičelo 5 párů mezinárodních rychlíků...kdysi to byla důležitá hraniční stanice...ještě v 97 jsem od tama cestoval R Saxonia,který pokračoval až do Berlina a v New Castle jsem přestupoval na tehdy luxus Báthory ,který stavěl jen v Trenčíně,pak až v Čadci(přes spojku mimo Žilinu) a v Těšíně jsem přestupoval na 810+pár ks 010 do Svinova...na tu ranní šokovou terapii nikdy nezapomenu,protože jsem naivně očekával 460
dostal mě starý slovenský jř...přes Komárno kdysi fičelo 5 párů mezinárodních rychlíků...kdysi to byla důležitá hraniční stanice...ještě v 97 jsem od tama cestoval R Saxonia,který pokračoval až do Berlina a v New Castle jsem přestupoval na tehdy luxus Báthory ,který stavěl jen v Trenčíně,pak až v Čadci(přes spojku mimo Žilinu) a v Těšíně jsem přestupoval na 810+pár ks 010 do Svinova...na tu ranní šokovou terapii nikdy nezapomenu,protože jsem naivně očekával 460
21.12.2006 (18:24)
hezky,perfektní práce,tyhle země chyběly,nebylo by i Polsko? Případně i další země...
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP
Přidat komentář
Bejelentkezés
© 2001 - 2024 ŽelPage
- Felelősök
Info
informacni okenko