SC pendolino v Brně?
"Vážený pane, co by dělalo SuperCity v Brně? To jezdí jen do Ostravy. Vy asi myslíte écéčko! Abych Vám ale mohla dát místenku, musíte mi říct přesné číslo vlaku i čas odjezdu", řekla pokladní (UŽST Praha hl. n., číslo je redakci známo) jednomu z cestujících na Masarykově nádraží. Velké zmatky a řadu nesmyslných informací obdrželi zákazníci drah i na hlavním nádraží, kde začínají přípravy na stavební práce v dolní části nové budovy. "Oni to do systému vloží až v neděli. Tohle se v předprodeji koupit nedá. A na nějakej Rail Plus nevím, že by byla sleva k místence," řekla jedna z pokladních na hlavním nádraží.Wasteels - záruka kvality
Jednoznačně nejlepší a nejkvalitnější informace podali dnes v odpoledních hodinách v prodejně Wasteels na pražském hlavním nádraží. Zde uměli vystavit jak místenku na SC ze Slovenska do Prahy, tak byli informováni i o tom, že vlaky SC začnou jezdit i do Bratislavy a Vídně. Přes veškerou snahu se ani zde nepodařilo zakoupit zvýhodněné místenky s Rail+ za 86 Kč (ke čtvrtletním síťovým jízdenkám). Program nabízel výhradně místenky za 200 korun. Naopak zatím je stále možné zakupovat místenky i pro mezistátní vlaky za 30 Kč. Tato možnost skončí pro ty, kdo nejsou vlastníky zákaznických karet ČD a i na vnitrostátním úseku zaplatí v mezistátním vlaku 86 Kč (např. místenka v EC Praha mezi Prahou a Olomoucí přijde zákazníka bez slevové karty na 86 Kč a k tomu navíc zaplatí příplatek ve výši 60 Kč).
Zvýhodněné jízdenky do Vídně
Zvýhodněná cenová nabídka pro cesty mezi Prahou a Vídní ve spojích SC je stanovena na 593 Kč (kontingentní jízdenka). Tato cena je určena pro prvních 10 cestujících v každém ze 4 spojů mezi Českem a Rakouskem. Ostatní cestující zaplatí běžné jízdné 836 Kč a 200 Kč za místenku (1.036 Kč) v jednom směru. Naopak prokáže-li se cestující slevou např. In-Junior (na jízdenkách nadále uvedeno Junior pas) zaplatí za jízdenku s místenkou ještě o 11 korun méně, než je zvýhodněná tarifní nabídka (tj. 496 + 86 = 582 Kč) bez dalších omezení.
O prvním dni provozu vlaků kategorie SuperCity, které se vydají od 10.12. nejen do Ostravy, ale i do Bratislavy a Vídně, přinese ŽelPage reportáž.
zdroj: Vlastní pozorování
Bohužel ty "Babči" dostali jízdní řády 23.11.2006 stejně jako vy :-) Do stanic totiž nedošla včas distribuce změn a O 16 byl do 23.11.2006 prodej zastaven a jízdní řády z pokladen staženy po té, co někteří chytráci je šotoušům a ostatním prodávali beze změny. A navíc pokaldní nemá v pokladně čas jízdní řád studovat podrobně, a jak jsem psal tiskové zprávy ČD se jí do okýnka nedostanou.
Povinnost seznámit se s novinkami v TR 10 je samozřejmě pochopitelná a pravdivá, tuto povionost pokladník má, bohužel poklaník prodá pouze to co mu PC dovolí. Je to sice chabý argument vůči zákazníkovi, to přiznávám, ale chce to pochopení z obou stran. V obchodě se Vám taky stane, že nějaký kod to nebere a jdete bez toho.
V přehledu vlaků v rakouském kursbuchu je pouze (R), tedy možnost zakoupit místenku.
ad Venca Burgán: Na druhou stranu souhlasím, že vedení zaspalo (jako vždy) a mělo pokladním udělat pořádné školení a ne, jak teď, že 3 dny před změnou GVD je naženou do místnosti a tam jim během 90 minut něco lejou do hlavy...
"Neslučitelnost mezi vlakem a tarifem" (SC 504, 11.12.2006).
Odpoveď helpdesku ČD:
"Chyba, kterou Vám hlásí eShop, je zřejmě způsobena postupně vkládanými daty do systému, kompletně by měl být spuštěn s grafikonem, tedy 10.12. 2006 v ranních hodinách."
Tiež som sa dozvedel, že SC/Rail+ nie je možné kúpiť k predbežnej In-karte, čo je proste svinstvo a veľmi zlá správa pre moju spolucestujúcu. Jednoducho skvelý prístup k zákazníkom, ktorí nemôžu nijako ovplyvniť to, že ČD trvá mesiac vystavenie jednej karty. Prvý mesiac platnosti teda každý zákazník dostane len polofunkčnú náhradu na papieri, aby sa nepovedalo. Fakt super.
Skvělý plán, ale mám pocit, že EuroRegio nelze koupit než ve stanicích, kterých se to týká (tedy jižně od Brna, včetně). Takže jedině mít v Brně kumpána, který ochotně podá jízdenku do okénka, nebo vlastně spíš do dveří...
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.