..: Optimalizace úseku Plzeň - Kozolupy vrcholí :..
koridoryPlzeň - Zatěžkávací zkouškou končí 14denní nepřetržitá výluka na trati Plzeň - Kozolupy, při které byla před žst. Plzeň-Křimice položena nová mostní ocelová konstrukce o váze 360 tun. V dnešních ranních hodinách vjely na nový most dva kolejové jeřáby spolu s parní lokomotivou. Jedná se trámový ocelový dvojkolejný most vyztužený obloukem - tzv. Langerův nosník. Most má průběžné štěrkové lože v šířce 12,65 m a délku přemostění 49 m. Dnes večer bude rekonstruovaný úsek otevřen pro dopravu. Traťová rychlost na tomto 7 km dlouhém úseku je 120 km/h pro obě koleje. Do budoucna je počítáno s rychlostí 140 km/h.

zdroj: Plzeňský deník


oliva Poslat mail autorovi | 29.11.2006 (19:36)
Súvisiace správyopen/close

Ďalšie z rubriky Stavby a projekty

Ďalšie z regiónu ČR Plzeňský


30.11.2006 (15:56)  
Když jsem koukal na plánované rychlosti na 3. koridoru (http://www.k-report.net/koridory/rychlosti3k.htm - zřejmě neoficiální), tak mě to docela zklamalo (na to, jak se tam dlouho bude stavět). Je ale fakt, že trať je dost klikatá, takže mnohem zajímavěji vypadají rychlosti pro klopidla.
registrovaný užívateľ Soudce  mail  
30.11.2006 (11:39)  
Ne starosta ale SŽ Brno. Stavba neni zkolaudovana. Podminkou koaludace je vystavba protihlukovych sten. Tato podminka splnena zatim neni, stejne tak jako stavba neni ofic. dokoncena. Az bude vse tak jak ma byt, zacne se jezdit 120km/h. nevidim na tom nic spatneho. A 80km/h co se tam jezdilo doposud neni 120km/h ktere tam maji byt ted, ovsem za zdí:-) Je tam sidliste Skvrnany.
30.11.2006 (11:36)  
Jenom 50??? Ten starosta se zblaznil. Ze zkusenosti vim, ze po rekonstrukci je hluk z vlaku mnohem nizsi nez pred ni, leckdy by ani ony bariery hyzdici vzhled cele stavby a zabranujici vyhledu z vlaku nemusely byt staveny. To se tam taky predtim jezdilo 50, ze po rekonstrukci vyssi rychlost nepovoli? Tahle informace me tedy dost rozladila. Budou tedy nadale zpozdeni...
registrovaný užívateľ Soudce  mail  
30.11.2006 (11:18)  
Az na to, ze starosta Krimic znemoznil jezdit vlakum 120 km/h protoze nejsou dodelany protihlukove steny v delce 4km. Takze az budou, nekdy na jare, tak se zacne jezdit plnou tratovou, zatim jen 50km/h.
ŽS Brno se chova dost arogantne vuci lidem bydlicich kolem trate.
29.11.2006 (22:01)  
Výborně, v daném úseku jsem nebyl. A jelikož vidím, jak se staví 1. koridor, kde někde jde 160, přemýšlel jsem, v čem je háček zde.

Oprava == optimalizace je dobrý krok, zvláště, pokud se zvýší bezpečnost a plynulost dopravy na trati. Děkuji za odpověď na moji řečnickou otázku.
registrovaný užívateľ Rail-2005  mail  
29.11.2006 (21:54)  
Josef Petrák: Byl jste se někdy v daném úseku podívat? Pokud ano, usoudíte, že těch 140 km/h je tak maximum, co se tam z toho dá získat.

Namítnete proč se to vůbec teda dělá? Asi takhle, ta trať potřebuje generální opravu jako sůl, takže je skoro jedno, jak to budeme nazývat. Avšak gigantické přeložky nemají smysl protože...

...VRT do Německa jednou prostě bude, ale také bude sloužit výhradně lidem z Prahy a Plzně, případně dalším lidem z ostatních větších měst ČR. Nikoliv místním obyvatelům, kteří se potřebují dostat pohodlně a spolehlivě do práce.

Výhodou je, že to není žádná lokálka, je to trať mezinárodního charakteru, zařazená do 3. koridoru, a proto je možné výrazně financovat z Evropských zdrojů, nikoliv pouze ze státního rozpočtu.

Ať už si myslíte cokoliv, v každém případě se zvýší jízdní komfort, bezpečnost a mírně se zvýší kapacita a rychlost (nárůst v průměru o cca 20 km/h oproti stávajícímu stavu).
29.11.2006 (21:33)  
Hmm, koridory vyšly z módy, teď frčí optimalizace. Rozdíl? Místo Vmax 160 jen 120? - jaký je tedy pokrok?
registrovaný užívateľ ČD4ever  mail  
29.11.2006 (21:12)  
Nemáte někdo prosím fotky??? =)

Komentáre vyjadrujú názory čitateľov.
Redakcia nenesie žiadnu zodpovednosť za ich obsah.

- dopisovateľ alebo člen ŽP, - editor alebo admin ŽP

Pridať komentár
Komentáre môžu vkladať iba registrovaní užívatelia.
Pred vložením komentára je potrebné se buď prihlásiť, alebo zaregistrovať.
Prihlásenie
 
 
  
 
   Zaregistrovať sa

© 2001 - 2024 ŽelPage - správcovia


Info
informacni okenko