Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Kaliningrad - RŽD plánují zavést od května 2007 dva nové mezinárodní páry vlaků, které budou spojovat Kaliningrad s Berlínem (7/8) a Kalingrad s Malborkem (17/18). Tyto vlaky by měly jezdit od 1.5. do 1.10.2007. O zavedení nových spojů jednali na pracovním zasedání v Gdaňsku zástupci Kalingradských železnic a PKP. Spoj do Malborku bude odjíždět z Kalingradu ráno a zpět se bude vracet ve stejný den večer. Na spoji do Berlína budou řazeny i lůžkové vozy, protože pojede přes noc.
zdroj: Tisková zpráva RŽD
CSPSV | 18.11.2006 (18:30)
Související zprávy
21.11.2006 (7:35)
tak to se tam asi nepodívám, dávat šílené peníze za ruská víza :o(
20.11.2006 (17:28)
Etienne: vízum jako do Ruska.
petrsv: Trojměstí je asi Gdynia + Sopot + Gdańsk.
petrsv: Trojměstí je asi Gdynia + Sopot + Gdańsk.
20.11.2006 (14:48)
Proboha, co je to Trojměstí???
20.11.2006 (7:29)
neví někdo, jak je to s vízy do Kaliningradu?
19.11.2006 (14:40)
No zas tak dobrá zpráva to není - rychlíky 7/8 už dnes jezdí z Kaliningradu do Trojměstí, i když časovou polohou obráceně než jak pojedou 17/18. Ten dnešní 7/8 se zruší, nebo bude jezdit i nadále? Ptám se, protože dnes se jezdí denně...
Je škoda, že bude končit v Malborku (výlety kaliningraďanů na hrad vlak asi nezaplní) - ono se totiž už dnes dá dojet autem z Gdańsku do Kaliningradu o polovinu rychleji oproti jízdnímu řádu (pokud samozřejmě nedělají problémy celníci) a poláci navíc plánují znovuotevřít historickou "dálnici" z Elblągu do Kaliningradu, která má vést do čtyř let až do Trojměstí. Staví se jako důsledek jednání iniciovaných ruskou stranou a také kvůli nárůstu obchodu s Ruskem o 40% (nynější výnos činí 9 mld. USD).
Pro tento web zajímavější ale bude zpráva o chystaných modernizacích železničních přechodů s Kaliningradskou oblastí - Braniewo/Mamonovo a Skandawa/Železnodorožnyj, termíny ale zatím nejsou známy.
A mimochodem...ve Slavkově v dolním Slezsku se má vybudovat Euroterminal, aby mohl ročně přijmout až 200 000 kontejnerů, převážně z Dálného Východu. Zájem na tom mají zejména Rusové, lokalitu již pravidelně navštěvují ministři a velvyslanci obou zemí.
Je škoda, že bude končit v Malborku (výlety kaliningraďanů na hrad vlak asi nezaplní) - ono se totiž už dnes dá dojet autem z Gdańsku do Kaliningradu o polovinu rychleji oproti jízdnímu řádu (pokud samozřejmě nedělají problémy celníci) a poláci navíc plánují znovuotevřít historickou "dálnici" z Elblągu do Kaliningradu, která má vést do čtyř let až do Trojměstí. Staví se jako důsledek jednání iniciovaných ruskou stranou a také kvůli nárůstu obchodu s Ruskem o 40% (nynější výnos činí 9 mld. USD).
Pro tento web zajímavější ale bude zpráva o chystaných modernizacích železničních přechodů s Kaliningradskou oblastí - Braniewo/Mamonovo a Skandawa/Železnodorožnyj, termíny ale zatím nejsou známy.
A mimochodem...ve Slavkově v dolním Slezsku se má vybudovat Euroterminal, aby mohl ročně přijmout až 200 000 kontejnerů, převážně z Dálného Východu. Zájem na tom mají zejména Rusové, lokalitu již pravidelně navštěvují ministři a velvyslanci obou zemí.
19.11.2006 (13:32)
Jistě je to dobrá zpráva. Jen se divím, že to z Malborku nebude pokračovat do Gdynie.
Taky by mě zajímalo, co jsou Kaliningradské železnice - divize RŽD? Něco jako např. Lvovská nebo Dněperská nebo Jihozápadní žel. na Ukrajině?
Taky by mě zajímalo, co jsou Kaliningradské železnice - divize RŽD? Něco jako např. Lvovská nebo Dněperská nebo Jihozápadní žel. na Ukrajině?
19.11.2006 (12:48)
Skvělá zpráva při mých cestách do Kaliningradu my odpada zbytecne prestupovani, skvele tleskam....
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP
Přidat komentář
Logowanie
© 2001 - 2024 ŽelPage
- administratorzy
Info
informacni okenko