..: Rozhovor s panem Šimralem ze společnosti Railtrans :..

Praha - Již podruhé jsme oslovili pana Šimrala za společnosti Railtrans a požádali jej o rozhovor. Byl tak laskav, že nám otevřeně odpověděl na všechny naše dotazy. Přepis rozhovoru naleznete níže.

Máte již představu, z kolika vozů se bude skládat jedna souprava RT Express? Posledně jste také naše čtenáře informoval, že hodláte jednotlivé vozy rozdělit na tzv. tiché (pro odpočinek), hlučné (pro pracující), dále kuřácké a konečně pro rodiny s dětmi. Platí tato diferenciace stále?

Souprava RT expressu bude složena v počátku provozu ze šesti vozů:
1. a 2. třída tichý - 1. třída standardní - restaurační - 2. třída standardní - 2. třída standardní - 1. a 2. třída kuřácký

Plánujete nějakou větší reklamní akci před vyjetím prvního spoje?

Plánujeme větší reklamní akce před výjezdem RT Expressu, reklamní akce budou zahájeny koncem listopadu.

Máte již vytvořenou koncepci prodeje jízdních dokladů? Pokud ano, mohl byste nám ji alespoň rámcově přiblížit? Plánujete spuštění internetových stránek k produktu RT Express?

Máme vytvořenou koncepci prodeje jízdních dokladů, která řeší určitý náběh jednotlivých produktů. Kompletně to bude zveřejněno při reklamní kampani a na internetu na www.rtexpress.cz.

Jak daleko jsou homologace lokomotiv od společnosti Siemens pro Vaše vlaky?

Homologace lokomotiv probíhá, řeší jí přímo Siemens.

V Moravskoslezském deníku vyšla informace, že jednosměrné jízdné ve 2. třídě by mělo stát 240 Kč, je tato suma konečná, tedy bez dalších příplatků (které se musí platit ve vlacích IC/EC)? Uvažujete o zavedení zpáteční slevy?

Myslím, že se již můžeme otevřeně bavit o takzvaném základním jízdném. Základní jízdné z Prahy do Ostravy bude činit opravdu 240,– Kč ve druhé třídě vozové. K získání jízdenky za tuto cenu nebude potřeba vlastnit jakýkoliv slevový doklad. V ceně jízdného bude rezervace místa a ještě nějaká překvapení, to si ale necháme až na oficiální přdstavení. K tomuto jízdnému se nebude již platit žádný příplatek. Samozřejmostí bude platnost státních slev (žákovské, studentské jízdné, poslanecké jízdné). V rámci prezentace produktu bude představen i slevový program a ceny dalších produktů, které budeme pro jízdu RT expressy nabízet. O zavedení zpáteční slevy neuvažujeme, umožníme však při jednom nákupu nákup jízdenky tam i zpět.

Děkujeme za rozhovor.


CSPSV | 20.10.2006 (9:32)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Dopravci Rozhovory

Další z regionu Česká republika (celá)


  1 2 3 4 5 ... 7      Zpráv na stránku:   
23.10.2006 (20:05)  
xAnri05: Soukromníci vyhrávají výběrová řízení. Ale stává se často, že se vypíše oproti plánům druhé kolo a jeden z dražších dopraců (celostátní) nabídne dumpingovou cenu. K tomu se připočte uznávání mezinárodního jízdného, celosíťová nabídka služeb a vítěz druhého kola je znám. Přesně tak to bylo pro rychlíky na trati 030 a 031. Již v lednu jsem věděl od velice důvěryhodného zdroje, že vyhrál soukromý dopravce - jak cenou,tak i vozovým parkem. V únoru bylo ohlášení, že MDČR požaduje upřesnění nabídky, kde byl uplatněn výše uvedený postup. Potom se nedivte, že na našich kolejích jezdí minimum soukromých dopravců.
registrovaný uživatel Antonín  mail  
23.10.2006 (19:13)  
Mně osobně cestovat v kuřáckém voze nevadí. Když jdu do hospody tak taky se tam kouří, neznám hospodu která by byla úplně nekuřácká a když je plný vlak tak dám za vděk i místu v kuřáckém voze přesto že nekouřím.
registrovaný uživatel xAnri05  mail  
23.10.2006 (17:33)  
Tak jsem si procetl celou diskusi, a zaujala me zejmena zminka o "vyzobavani rozinek" a o reakcich, co to vyvolalo. Uprime, taky se mi nelibi, ze musim proud kupovat od CEZu nebo ze kdyz zvednu pevnou linku volam pres Telecom (O2)... Chtel bych, aby v ramci zlepseni sluzeb jezdil RTE ke me do Usti n.L., pokud to bude tak pekne, jak slibuji, treba tim pojedu - budu mit na vyber. Ale nepojede... Proc asi? Proc vlastne soukromnici nevyhrali de facto ani jedno vyberove rizeni? Byly drazsi? A RTE nyni na trati OVA-PHA nebude? Jak to? Kolik vlastne utrzi na jedne plne souprave? Mohou mit vubec zisk?
23.10.2006 (14:17)  
Viliam Solarik: Já kuřácký vůz naopak vítám. A tobě to vůbec nemusí vadit, jak už ríkal tenzor, v kuřáckém voze tě nikdo nenutí cestovat, lidi jako ty nechápu. A pro Railtrans to určitě žádné mínus není.
dopisovatel nebo člen ŽP Payus  mail  
23.10.2006 (13:58)  
Želam:...jasně že se stav zlepšuje,když jim začíná konkurence...avšak jednodušší a nepříjemní zůstanou nepříjemní a jednodušší...jen ze začátku se jim to bude dařit kamuflovat pod příjemnou "masku"...no uvidíme
22.10.2006 (23:57)  
No mě by zajímala cena jízdenky v 1. třídě, když jednička a dvojka budou v poměru 2:3...
registrovaný uživatel tenzor 
22.10.2006 (23:26)  
2Viliam solarik: nechapu. Vas nekdo nuti cestovat prave v kurackem vagonu??
Podotykam ze jsem nekurak, ale pokud je ve vlaku z 5ti normalnich vozu 1 kuracky (BTW procento kuraku je u nas vyssi), nevim proc by mi to melo pusobit nejaky problem..
22.10.2006 (22:19)  
toho "kuřáka" si mohli odpustiť... načo otravovať vzduch...
Podľa mňa OBROVSKÉ MÍNUS!!!! pre RT
registrovaný uživatel M 
22.10.2006 (21:34)  
Budulinek4 - diky
registrovaný uživatel Racek 
22.10.2006 (20:57)  
V tiskové zprávě na http://www.cd.cz/index.php?action=article&id=38344 slibují "novou tarifní nabídka – výhodnější než původní tzv. relační sleva pro spojení Brna s dalšími centry v ČR" - ale není z toho moc jasné, jestli se bude týkat i Pendolina, nebo třeba spojení i jiných měst než Brna s "dalšími centry." Prostě snaha dobře vypadat, ale radši nic neslíbit ...
  1 2 3 4 5 ... 7      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Bejelentkezés
 
 
  
 
   Regisztráció

© 2001 - 2024 ŽelPage - Felelősök


Info
informacni okenko