..: Do roku 2016 bude mít většina měst nad 20.000 obyvatel modernizovaná nádraží :..
Zábřeh Zábřeh na Moravě - České dráhy slibují, že ve většině měst, která mají více než 20 tisíc obyvatel, budou do deseti let modernizovaná nádraží v rámci projektu Živá nádraží. Dráhy používají na modernizaci nádraží několik druhů financování - z vlastních zdrojů (Děčín, Choceň, Hradec Králové, Znojmo, Český Těšín), financování za přispění měst a municipalit (Tábor, Prostějov, Zábřeh na Moravě, Ostrava-Svinov) nebo financování ve spolupráci se soukromým kapitálem (PPP) - do tohoto programu je zařazeno asi 60 stanic na české železnici. Pro poslední typ financování byli již vybráni a potvrzeni statutárními orgány partneři pro nádraží například v Havlíčkově Brodě, Kolíně, Praze hl. n. či Františkových Lázních.

Modernizovaný železniční uzel Zábřeh na Moravě byl uveden do provozu

ZábřehVlakové nádraží v Zábřehu na Moravě prošlo komplexní rekonstrukcí, která zahrnovala opravu výpravní budovy, kolejiště, přednádraží a navazuje na koridorové úseky tratě Olomouc - Česká Třebová. Uzlová železniční stanice Zábřeh na Moravě je významná především pro železniční spojení centrální části Olomouckého kraje se severními regiony Šumperska, Jesenicka a jejich společnou rekreační oblast Jeseníků a Rychlebských Hor. V Olomouckém kraji se do roku 2007 budou rekonstruovat nádraží v Šumperku a Jeseníku. Zároveň se počítá s elektrizací tratě 291 ze Zábřehu na Moravě do Šumperku. Koncem února byla dokončena přípravná dokumentace stavby a nyní se zpracovávají připomínky. Předpokládané zahájení realizace spadá na počátek roku 2008.

zdroj: Tisková zpráva ČD


CSPSV | 16.10.2006 (22:16)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Stavby a projekty

Další z regionu Česká republika (celá)


  1 2      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel DaveStorm  mail  
17.10.2006 (23:54)  
jj ..to jo ale tak tam přeci jezdijou aj vlaky na trase Berlin-Praha-Wien ty sotva pojedou přes hlavas...
17.10.2006 (22:01)  
Praha Holešovice jsou využívany pro spoje především díky nedostatečné kapacitě spojení na Praha hl.n.. Po dokončení Nového spojení bude situace jiná. Např.: Pendolino na hl.n., apod..
17.10.2006 (21:59)  
Dobré je to dopravní schéma ŽST Zábřeh na Moravě: červeně vyznačen poškozený svršek při vykolejení nákladního vozu cizí správy, :-).
registrovaný uživatel DaveStorm  mail  
17.10.2006 (17:59)  
jj ..Holešovice sou děsný, hafo cizinců no a do toho všeho najednou nakalený bezďasové a morgoši po celým nádru... krom toho že je to tam stejnak humáč. No chcu vidět co nám tu provedou s tím Kolínem, mj. taky EC/IC stanice, tak snad se budou trochu snažit... ale je fakt že je tech stanic hafo kde to fakt chce opravit.
17.10.2006 (16:19)  
OT: Racek - municipalita je samosprava (nejen mestska), takze i kraj ;-)

Nema prosim nekdo fotku toho hotoveho zabrezskeho dopravniho terminalu?
registrovaný uživatel funTomas  mail  
17.10.2006 (15:52)  
nejvetsi pruser jsou podle me Holesovice. Sjizdi se tam cizinci ze vsech koutu evropy zrovna do takovyho bordelu. Ale snad uz ledy hnuly a neco se kolem toho deje.
dopisovatel nebo člen ŽP Payus  mail  
17.10.2006 (13:48)  
zajímalo by mě kdy u nás aspoň opraví EC/IC stanice Ostr.-Vítkovice(mezinárodní ostuda) a Ostr.hl.n..Ty by to potřebovali jak...prostě moc
registrovaný uživatel Racek 
17.10.2006 (12:58)  
to cspsv: nemusíte opisovat každou blbost, co řekne Ondrůj - kupříkladu to přispění měst a municipalit: municipality jsou města a obce, nad 20.000 jsou to jenom města. Takže přispění měst a měst :-DD

to livingproof: Kralupy se modernizovaly někdy v 80. letech, takže hned tak na řadu nepřijdou ...
17.10.2006 (9:43)  
Jsem zvědav, kdy se bude modernizovat nádraží a uzel Kralupy, aby to nakonec nebylo poslední "hluché" místo na 1.koridoru.
registrovaný uživatel xAnri05  mail  
17.10.2006 (8:48)  
Jo takovejch je...
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2025 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko