..: TGV do Lucemburku :..

Méty - V neděli 25.6.2006 vyjel první vysokorychlostní vlak TGV po nové trati (Paříž - Méty) do Lucemburku.

Francouzský vysokorychlostní vlak TGV vyjel poprvé na novou trať mezi Paříží a Métami a pokračoval dále do Lucemburku. Během této jízdy dosahoval nejvyšší rychlosti 160 km/h. Ode dneška by měly na této trati SNCF nasadit 4 vlaky TGV. Testovací jízdy pro rychlost 320 km/h by měly začít v lednu 2007. Regulérní vysokorychlostní provoz by měl začít za 1 rok.

zdroj: Bahnnews


CSPSV | 26.6.2006 (9:42)
Zusammenhängende Nachrichtenopen/close

Weitere von Jízdní řád

Weitere aus Francie


Registrierter Benutzer M 
26.06.2006 (16:00)  
23.6. vysel jen jeden clanek a ten jsem mel na mysli...
Registrierter Benutzer comar 
26.06.2006 (13:55)  
budouci jizdni rad pro LGV-Est platny od cervna 2007 je na http://www.tgvesteuropeen.com/article.php3?id_article=700
Cesta Paris-Luxembourg se tim zkrati ze 4 hodin skoro na polovinu (2h4min)!!!
Registrierter Benutzer CSPSV 
26.06.2006 (13:48)  
23.6.2006 žádný článek o TGV nevyšel, mohl byste to prosím konkretizovat?
Registrierter Benutzer M 
26.06.2006 (13:41)  
U clanku ze 23.6. je napsano, ze Brusel... Kde to asi bude...
Registrierter Benutzer comar 
26.06.2006 (12:50)  
Petr: Mety je cesky nazev pro Metz, ktery se normalne pouziva.
Registrierter Benutzer petrsv  mail  
26.06.2006 (12:36)  
Méty, Méty...kdepak to asi je...? Aha, to je Metz!:-) Ještě to Rail-2005 upřesnil...
Registrierter Benutzer comar 
26.06.2006 (12:18)  
Rail-2005: presne tak. Zatim se jezdi se po stare trati. Rychlosti jsou na http://perso.orange.fr/florent.brisou/Paris-Nancy.htm
V druhe pulce cervence budu v Lucembursku, tak jestli vyjde cas, tak tam snad nejaky ten TGV vyfotim.
Registrierter Benutzer Rail-2005  mail  
26.06.2006 (11:51)  
Samozřejmě, že vyjel, ale jel po staré trati přes Chalons-en-Champagne, Bar-le-Duc a Metz. Tato trať je elektrifikováná 25 kV 50Hz a téměř v celé délce je 160 km/h.

Provoz na VRT bude zahájen testovacími jízdami v lednu 2007 s tím, že od června 2007 začne komerční provoz onou rychlostí 320 km/h.

Jednotky TGV-Est teď začínají jezdit v rámci marketingové kampaně na některých spojích místo souprav Corail, tak aby si na ně cestující co nejrychleji zvykli. Jízdní časy jsou samozřejmě zatím stejné. Jen je zavedena k jízdence povinná rezervace za 4 EUR.

Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.

- Korrespondent oder ŽP Mitglied, - Editor oder ŽP Admin

Kommentar hinzufügen
Kommentare dürfen nur registrierte Benutzer senden.
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.
Anmelden
 
 
  
 
   Registrieren

© 2001 - 2024 ŽelPage - Webmaster


Info
informacni okenko