..: Výběrové řízení pro dálkovou dopravu Pardubice - Liberec a Plzeň - Most :..
infoPraha - Dne 2.9.2005 rozhodlo Ministerstvo dopravy o vypsání veřejné soutěže na poskytovatele služeb v drážní dálkové dopravě pro tratě Pardubice - Liberec a Plzeň - Most. Ministerstvo sice ještě nerozhodlo o poskytovateli těchto služeb, přesto již České dráhy podaly u Úřadu pro hospodářské soutěže návrh na přezkoumání zadávacího řízení. Mimo ČD se o zakázku ucházejí společnosti Viamont a Connex.

Cílem soutěže je zlepšit kvalitu cestování při zachování výše jízdného. Mezi hlavní kritéria ve výběrovém řízení patří: plnění grafikonu vlakové dopravy (v %), teploty ve vnitřních prostorách drážních vozidel, vybavení hygienickými potřebami, komfort, funkčnost, technický stav, čistota ve vozidlech před odjezdem z výchozí stanice, dodržení plánem stanoveného řazení drážních vozidel, návaznost spojů osobní dopravy. Kritériem s nejmenší hodnotou v tomto výběrovém řízení je nabízená cena, kterou ČD mají nejnižší ze všech uchazečů.

Ministerstvo dopravy po skončení výběrového řízení podepíše s vybraným dopravcem (dopravci) smlouvu o závazku veřejné služby na zajištění dopravních potřeb státu drážní osobní dopravou. Ve smlouvě bude uveden rozsah provozu, stanovení finanční úhrady prokazatelné ztráty a dohodnuté kvalitativní ukazatele poskytovaných služeb. Součástí smlouvy má být sazebník pokut za nedodržení dohodnutých ujednání.

Zdroj : Ministerstvo dopravy , Regionální příloha MF DNES - kraj Hradecký ze dne 22.3.2006

Jiří Hovorka Poslat mail autorovi | 2.4.2006 (18:11)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Dopravci

Další z regionu Česká republika (celá)


03.04.2006 (13:58)  
Jízdenky: napadá mě srovnání s Flensburg expresem, který taky provozuje Connex a platí tam mezinárodní jízdenky a dokonce i dálkový tarif DB. Ale těžko říct, jak to dopadne u nás :-(
03.04.2006 (11:46)  
Sesuv půdy - řešil bych NAD v úseku Horka u Staré Paky - Semily (přes Jilemnici - nejrychlejší trasa pro autobusy. Vlaky od Pardubic by jezdily do Staré Paky, mimořádné zastavení v Horkách
03.04.2006 (11:43)  
Ze zákulisních zdrojů vím, že soutěž vyhrál soukromý dopravce. Který, to sám ještě nevím, předpokládám Connex.
03.04.2006 (9:05)  
V úvahu přichází řada 854 + 054 (ve vývoji) nebo 843 + 043? Jen to ne! Snad to konečně dostane nadnárodní dopravce Viamont nebo Connex a bude mít volné ruce Zittau - Liberec - Pardubice. nebo Zhořelec - Liberec - Pardubice. pro ČD jsou za libercem lvi.
registrovaný uživatel Hejk 
03.04.2006 (8:22)  
...co si počne soukromník za současného stavu,kdy z důvodu sesuvu zeminy mezi St.Pakou a Košťálovem je trať sjízdná pouze vozidlem lehké stavby?
02.04.2006 (19:29)  
Ministerstvo dopravy si objednává rozsah dopravy, návaznost spojů si dopravce musí dojednat s krajema.

Jízdenky mi také zatím nejsou jasné.
02.04.2006 (19:25)  
Co to je za absurdní požadavek – návaznost spojů osobní dopravy ?
MD by přece mělo "vyhlásit" jízdní řád, stanovit požadavek na kapacitu soupravy každého vlaku v konkrétních dnech.
Dálkovou dopravu si přece objednává samo ministerstvo, tak je to "jeho problém" a nikoli problém dopravce, ostatní vlaky si objednávají kraje v rámci dopravní obslužnosti, čili dopravce s tím neůže nic dělat … Spíše bych očekával, že uchazeč bude muset akceptovat mezistátní jízdenky, mimo jiné třeba EURODOMINO nebo INTERRAIL … aniž by cestující musel zkoumat s jakou společností pojede.
02.04.2006 (19:14)  
V úvahu přichází řada 854 + 054 (ve vývoji) nebo 843 + 043
02.04.2006 (18:30)  
A jaký soupravy jezdí na rychlících Plzeň - Most? A co by tam dráhy nasadili?

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Bejelentkezés
 
 
  
 
   Regisztráció

© 2001 - 2024 ŽelPage - Felelősök


Info
informacni okenko