Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.

Řidič (30) vjel na přejezd až v době, kdy se na něm již nacházel motorový osobní vlak, a narazil do boku motorového vozu. Podle prvotního šetření Drážní inspekce bylo výstražné světelné zařízení na přejezdu v činnosti, s největší pravděpodobností tedy zavinění nebude na straně železnice. Předběžná škoda na autě Škoda Octavia byla vyčíslena na 300 tisíc korun, na vlaku na 60 tisíc korun. Provoz na trati byl obnoven v 10.55 hodin.
Drážní inspekce ročně zaznamenává na jednu desítku případů, kdy řidiči vinou nepozornosti přehlédnou výstrahu na přejezdu, případně vzhledem k nedodržení nejvyšší povolené rychlosti před přejezdem nestihnou zastavit a narazí do boku projíždějícího vlaku. Řidiči 50 m od přejezdu a při jeho přejíždění nesmí překročit rychlost 30 km/h, příp. 50 km/h, je-li přejezd doplněný bílým střídavě přerušovaným bílým světlem.

doplněno : 17.1. 18:00
Zlín - V úterý v 15.50 hodin došlo u zastávky Zlín-Podvesná ke střetu osobního vlaku jedoucího z Otrokovic do Vizovic s 74 letou důchodkyní, která trať přecházela v místech, kde je to zakázáno. Projíždějící vlak ji zachytil stupačkou a těžce zranil. Následkům zranění podlehla. Provoz na trati byl obnoven v 18.00 hodin.
doplněno : 18.1. 18:00
Cheb - Sebevrah zastavil v úterý večer také dopravu na trati z Chebu do Plzně. Za osadou Potočná nedaleko obce Podhrad skočil pod rychlík. Neměl doklady a lékař nemohl zdevastované tělo identifikovat. Případ vyšetřuje policie.
Ročně Drážní inspekce zaznamenává desítky podobných případů. Lidé nepoužívají podchody, zkracující si cestu přes koleje, vystupují z vlaku na obrácenou stranu než je nástupiště, aniž by si přitom uvědomovali, jaké jim hrozí nebezpečí.
Zdroj : Drážní inspekce
JRtrain
| 17.1.2006 (16:38)

Související zprávy

19.01.2006 (11:55)
To Johny:
No, řekl bych, že kdo dělal na dráze za soudruhů, měl k těmto kategoriím dost blízko. Nevím, jak je to dnes (u AŽD jsem skončil v r. 89), ale ve velké změny nevěřím, když tak jedině k horšímu.
No, řekl bych, že kdo dělal na dráze za soudruhů, měl k těmto kategoriím dost blízko. Nevím, jak je to dnes (u AŽD jsem skončil v r. 89), ale ve velké změny nevěřím, když tak jedině k horšímu.
18.01.2006 (23:35)
Lidi, tady nejde o to, že by lidé těm cedulím nebo hlášením nerozuměli. Jde tady o to, že na to část lidí zvysoka S..E a další část tam jde jen proto, že se to nesmí. Každý sám svého štěstí strůjcem (strojvůdcem, führerem, vůdcem atd.)
18.01.2006 (13:52)
Cedule a hlášení nepomohou vyskytne-li se na nádraží hluchý analfabet! V ČR jich asi žije hodně - na základě zpráv černé kroniky.
18.01.2006 (13:22)
Ážetďák: Coz by ovsem pusobilo minimalne usmevne, kdyby tam pak sel nejaky drazni zamestnanec. :-) Ale uznavam - zajimavy napad.
18.01.2006 (12:28)
Ještě lepší by bylo: Vyhrazeno pro debily a sebevrahy!
18.01.2006 (9:27)
Nevím, co tu řešíte. Když je na ceduli napsáno "Přecházení kolejí zakázáno" a v rozhlasu hlásí, aby cestující použili podchodu, tak je to snad jasný ne? Neposlechne jen opravdový mag*r a potom se nemůžeme divit, jak to dopadá. Myslím, že ty nápisy a hlášení jsou zřejmé pro všechny. Není třeba je měnit. Nebo to nechápete?
18.01.2006 (8:41)
Ono třeba u nás v Kuřimi jít podchodem znamená pro polovinu obyvatel města o několik set metrů delší cestu. O prodloužení podchodu do ulice za nádražím se už několik let mluví, ale mluvením podchod pravděpodobně nevznikne ...
18.01.2006 (6:20)
hlavne jsou to zbytecne zivoty dane castecne hospodarskou zaostalosti a castecne blbosti lidi ridicich drahu.
ve vlaku nema co jit otevrit "spatna strana" dveri (starenka v Rudolticich a SC Manazer) a mezi kolejemi ma byt v zastavkach plot (armady ostatnich).
ve vlaku nema co jit otevrit "spatna strana" dveri (starenka v Rudolticich a SC Manazer) a mezi kolejemi ma byt v zastavkach plot (armady ostatnich).
18.01.2006 (0:01)
Ono je to děsný. Musím říct, že také koleje přecházím, když je to možné, ale pozor si dávám pořádný, až chorobný. Ono nejvíce přitahuje hlášení: "K příchodu a odchodu z nástupiště použijte výhradně podchod." Informační hodnota tohoto hlášení je taková, že někde lze koleje pohodlně přejít. Podobně s cedulemi...
17.01.2006 (20:25)
K tomu můžo napsat jedině toto: Program provedl neplatnou operaci a byn neprodleně ukončen.
Již Einstein řekl, že vesmír a lidká blbost je nekoněčná. Měl pravdu. Když už tedy dělám něco, co se nesmí, tak si dávám dvojnásob pozor, jestli něco nejede. Ony to taky čato dělají ty cedule na nádraží. -"Přecházení kolejí zakázáno". -To akorát přitáhne lidí, bo co je zakázané, to obvykle nejvíce chutná. Navrhuji změnit nápisy na "Přecházení kolejí jen na vlastní nebezpečí" a uvidíte, že těch nehod ubyde.
Již Einstein řekl, že vesmír a lidká blbost je nekoněčná. Měl pravdu. Když už tedy dělám něco, co se nesmí, tak si dávám dvojnásob pozor, jestli něco nejede. Ony to taky čato dělají ty cedule na nádraží. -"Přecházení kolejí zakázáno". -To akorát přitáhne lidí, bo co je zakázané, to obvykle nejvíce chutná. Navrhuji změnit nápisy na "Přecházení kolejí jen na vlastní nebezpečí" a uvidíte, že těch nehod ubyde.
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP,
- editor nebo admin ŽP
Přidat komentář
Bejelentkezés
© 2001 - 2025 ŽelPage
- Felelősök
Info

informacni okenko