..: Od ledna se Student Agency do Vídně :..
SAPraha - Od 2.1.2006 začne Student Agency provozovat denně pravidelnou linku mezi Prahou, Brnem a Vídní (Praterstern a letiště Schwechat). Kapacita autobusů bude 30 míst a trasu mezi Brnem a Vídní urazí za 2 hodiny.
Luxusními autobusy Student Agency se spojí cestování kvality a konkurence vůči ČD, a.s. z Prahy do Vídně. Když České dráhy slibovaly, že se bude cestovat novými soupravami pendolino od nového jízdního řádu, tak Student Agency již plánovala protiútok. Ten se následně podařil jako velký trumf díky nemožnosti vjezdu pendolin do zahraničí.
Základní cena autobusové jízdenky z Brna do Vídně je 150 Kč, cestující do 26ti let a senioři mají nárok na slevu ve výši 10%, 15%ní slevu získají držitelé ISIC karty a 50%ní slevu děti do 15 let. SA bude poskytovat i tzv. rodinnou slevu.
Autobusy společnosti StudentAgency jezdí do Velké Británie, Belgie, Lucemburska, Švédska, Dánska, Holandska, Německa a Švýcarska. Kromě těchto destinací jezdí i na Slovensko do Košic a provozují dálkové autobusové spoje v ČR mezi Prahou a dalšími krajskými městy (Plzeň, Liberec).
Zdroj: Tisková zpráva Student Agency
Foto: Student Agency

bhn | 22.12.2005 (16:02)
Zusammenhängende Nachrichtenopen/close

Weitere von Jízdní řád

Weitere aus ČR Jihomoravský


  1 2 3 4 5 ... 8      Zpráv na stránku:   
27.12.2005 (18:19)  
ad DJ : Bmee jsou srovnatelná s velkoprostory "Schlieren"nebo "CityShuttle", možná i lepší. Něco jiného je ovšem B v kožence … Pokud budete cenu jízdenky vztahovat k průměrné mzdě, nebude to tak děsivé, možná naopak. Jenže ten rakouský cestující platí naprosto stejnou cenu za jízdu v motorovém 5047 na lokálkách na Moravském poli i za jízdu v EC ÖBB Wien West – St. Pölten – Bregenz nebo v ICE Wien West – Innsbruck. Před časem zkrálily ÖBB díky novým úsekům na Westbahn a Taurusům jízdní dobu Wien – Feldkirch o 45 minut při současném nasazení modernizovaných (šedočervených vozů) aniž by v těchto vlacích začaly vybírat nějaký "nadstandardní" příplatek.
Registrierter Benutzer DJ
27.12.2005 (16:23)  
to Miroslav Zikmund: Ano, tak to je. Na celou věc se ale můžete podívat i z opačné strany, kolik zaplatí třeba rakouský cestující za přepravu z Vídně do (například) Sigmundsherbergu ve voze Bmee ČD. Aniž bych bych znal přesně tarif tipuju, že to bude o hodně víc než u nás v rakouském Bmz na EC vlaku.
Registrierter Benutzer Glagol
27.12.2005 (14:21)  
Přátelé, uvědomme si, že existují i jiná místa než Praha a Ostrava a jiné vlaky než Pendolino.
To co píšete o Pendolinu a SC je dle vinařské terminologie takový "třeťák".
27.12.2005 (13:16)  
Ono jde o to, co je "standardrní" komfort a co "nadstandardní". Za jízdu v rakouském Bmz (klimatizace, zásuvky 230 V) platí cestující v R 202/203 Chopin jako v "rychlíku". V témže voze na vlaku IC 540/143 platí příplatek "za použití vlaku vyšší kvality", přičemž stejný příplatek platí cestující jedoucí ve voze Bpee (ČD), který je kvalitativně minimálně o dvě "třídy" níž (např. absence zásuvek, klimatizace). Rakouský "Chopinový" Bmz je ve srovnání s dvojkou v EJ 680 kvalitativně minimálně o jednu kategorii výše … (např. ty zásuvky, uložení zavazadel, kupé poskytující jisté soukromí).
Registrierter Benutzer ex521
26.12.2005 (14:08)  
No to co se tu píše to je někdy k smíchu a někdy k pláči. Ikdyž bude dokončena D1/D47 a autobusy budou mít povolenou max rychlost 130km/h tak nikdy nemohou udělat vyšší průměrnou rychlost než SCP. Takže Praha - Ostrava bude vždy rychlejší vlakem. Nehledě na pohodlí vlaku.Sám mezi Prahou - Brnem a Ostravou cestuji, ale služebním autem. D1 je přecpaná. Dostat se v pátek odpoledne z Florence na okraj Prahy je otázka hodiny a za tu dobu bude SCP už skoro v Pardubicích. Jedniná vada na kráse SCP je cena. Pro někoho je 500 příliž vysoká cena za rychlost a komfort. Odpovídající cena za trasu PRAHA - OV vlakem SCP je kolem 350 - 400 Kč
Registrierter Benutzer M 
25.12.2005 (16:51)  
Ja ne dobre mlufit sesky, ale vy snad chapat...
Registrierter Benutzer M 
25.12.2005 (16:51)  
Jako vazne bych uz zjistit ten zahadny system, ktery "urcuje", kde zastrcka ve dvojce je a kde neni. "Sedesatjednickove" Bm..z jsou bez zasuvky urcite, v Ampz zasuvky naopak urcite jsou.
Tak a ted zbyva vyresit ty mysteriozni Bmpz73 - posledni zkusenost: EC71 a BEZ zasuvek...
25.12.2005 (14:53)  
V tom srovnání chybí EC/IC Praha - Ostrava, kde EC/IC v ledačems překoná autobus SA a cena není už tak závratně rozdílná (EC má jídelňák, záchod, vyjímečně i zástrčku pro notebook v 2. třídě...).
Registrierter Benutzer ld
25.12.2005 (3:15)  
nechme dálni ci dálnicí kartu Z kartou Z a poďme se po dívat na prostor ve kterém se cestuje ,jak a za kolik mezi
Prahou a Ostravou - s= cca 360 km

Za jak dlouho (průměr)

ČD- SC Pendolíno: 3 hodiny 30 minut
SA- Student Agency Expres 4 hodiny 30 minut

rozdíl : 1 hodina

Těd cena - slevy jako ZTP/P žákovké jízdné 15- a 15-26 atd. neuveduny

ČD- jízdné Super City : 1. třída 600 KČ v ceně (jídlo,dení tisk,příplatek)
2.třída 500 KČ (příplatek)

cena příplatku 200 KČ - moc přehnané
něž pudem na SA tak se podíváme na to jak by mohli ČD uspět a převálcovat SA a podobné dopravce :

1 zrušení ne bo snížení příplatku o 75 %

potm by by stá 1 v SCP 400 kč bez příplatku a 2 2 v SCP 300 bez příplatku srovnatelné s SA

SA : ceník (ctěl bych dodat nevím jak to tam jepřesně,prtože buse jsou odlišné typy sedadel) V ve společnosti SA se rozlišují dě skupiny jízdenek -- (1) Kreditové a Otervřené a (2) Jízdenka na pevné datum
-dále jso nějaké rezervace polatky atd na www dopravce

Běžný spoj Spoj Happy
1 250 150
2 290 150

Vybavení a doplňkové služby :
*- mé přpomínky a ostatní věci
SCP SA exp.

Sterwardka ANO ANO
a podobné
Klimatizace ANO ANO
WC ANO ANO *
Přípojka 220 V ANO Ne
Jídelení servis ANO ANO**
Dení tisk ANO ANO
audio/video ANO/NE ANO/ANO+

*nevim jestli to bude fakat.co jsem jel s autobusama které měly nápis WC nefungoval žádný.
**-poze pití
+ lepší urověn pskytnutí


Ostatní sluřby:

*ČD mají pro cestující 1. třídy SCP a cestující ČSA čekárny ČD Lounge kde je možnosts práce s notebookem,příjemné prostředí..dále přístup mají puze cestující vlaky IC/EC - takže si myslim že je to lěpšlí něž u SA.
U ČD je možnost nákupu a rezervace přes internet. Expresní odbaveníje samozřemostí

**SA připravily pro cestující SA exp. internetovou kavárnu s internetem a podáváním horkých nápojů zdarma.SEM DO TÉTO KAVÁRNY MŮŽOU ZA MÍRNÝ POLATEK OSTATNÍ LIDÉ NECESTUJÍCÍ S SA.
tak se může stát že tam bude narváno.

* Tyto pokladny a čekárny jsou ve vybraných stanicích ČD

** v kavárně možnost kopírování,vypalováni a pod.

Tak to bylo podle mého strohé srovnání výhod pokud se vám ztoho udělalo zle tady je krátké shrnutí

Tyto typy vozidel mají téměř shodnou výbavu,ale při znejme si že Pendolíno uje těch 360 km za 3:30 než o hodinu delší SA Exp.,ale nechtělo by se mi sedět 4:30 v buse a když v tom buse buchtí na zách tak se propletu v stísněných podmíkách někam na WC. Ale Pendolínu mám prostoru až až mžu se projí k baru-i když mi to donesou k sedadlu.Kdo chce ušetřit tak aˇvolí bus-ale když se něco semele na dálnici -(často slyšíme o D1 ) tak ať nenadává že přijel pozdě!!!
24.12.2005 (16:54)  
Pepoš: Samozřejmě karta Z je v českých poměrech naprostý úlet. Pokud to ČD ještě více se slevami zamotají, tak opravdu nehodlá se nikdo nechat buzerovat sháněním fotek do průkazky na občasnou jízdu, lístků předem v Lídlu, slev přes kreditní kartu, ani plácat ČD přes rameno, že obdobná karta stojí na západ a východ 5x tolik. Realitou je, že Česko je pokryto (a může být ještě víc) fungujícími autobusovými spoji za rozumné ceny systémem přijdu, zaplatím na místě rozumné jízdné a jedu. Ano jsou extrémisti co nikdy vlakem a co nikdy autobusem, či autem. Některé slevy ČD jdou dnes zkousnout (třeba skupinová či zpáteční), ale převážná část lidí se rozhoduje jinak, než že si koupí slevu na něco co možná ani nepotřebuje. Z kartu vlastním už druhý rok kvůli pidislevě do zahraničí spíše jako bonus, který jsem za dva roky ve vnitrodopravě nakonec nepoužil. Jezdím 600 - 1000km měsíčně.
  1 2 3 4 5 ... 8      Zpráv na stránku:   

Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.

- Korrespondent oder ŽP Mitglied, - Editor oder ŽP Admin

Kommentar hinzufügen
Kommentare dürfen nur registrierte Benutzer senden.
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.
Anmelden
 
 
  
 
   Registrieren

© 2001 - 2024 ŽelPage - Webmaster


Info
informacni okenko