Komentáre môžu vkladať iba registrovaní užívatelia.
Pred vložením komentára je potrebné se buď prihlásiť, alebo zaregistrovať.
Opavsko - Dnes krátce po desáté hodině dopolední se na železničním přejezdu v Kravařích-Koutech na trati č. 317 Opava východ - Hlučín srazil motorový osobní vlak 13413 s osobním automobilem. Dle vyjádření operačního důstojníka Centra tísňového volání v Ostravě utrpěl řidič vozidla lehké zranění, jeho spolujezdkyně byla s těžkým zraněním převezena do opavské nemocnice. V autě cestovalo ještě dítě, které podle důstojníka ze střetu vyvázlo bez zranění.
V místě nehody bylo poničené i nástupiště zastávky Kravaře-Kouty a jeden vůz motorového vlaku vykolejil. Doprava na trati je přerušená, obnovení dopravy se očekává v odpoledních hodinách. Příčiny nehody se šetří, viníkem je však zřejmě řidič auta, který vjel na přejezd, jehož výstražné zařízení bylo dle dosud dostupných informací v provozu.
Zdroje: čtk, novinky.czOndraJ | 6.11.2005 (13:50)
Súvisiace správy
1 2 | Zpráv na stránku: |
Kateřina Hrušková
10.11.2005 (17:38)
Promiňte, Karel má pravdu. Byl to vlak v 9:40. Ovykle jezdím o hodinu dříve a tak jsem spletla čas. Razítko na jízdence je: 13140 13413.061105
Zdrželi sme se na odjezdu v Kravařích.
Zdrželi sme se na odjezdu v Kravařích.
09.11.2005 (19:08)
Tak jen dodám že by to měl být vlak č.13413
s odjezdem 9:40 z Opavy. Je to z mého zdroje,který zde nemohu napsat.
s odjezdem 9:40 z Opavy. Je to z mého zdroje,který zde nemohu napsat.
Marek Neděla
08.11.2005 (17:45)
OndraJ: Omlouvám se, z mé strany zde u toho čísla vlaku došlo k omylu. Po konzultaci s vrchním přednstou UŽST Opava východ to byl vlak Os 13411 a to na 100%! K nehodě došlo přesně v přesně v 9,00 hod. a ve vlaku jelo 8 cestujících. Dnes jsem zjistil, že řidič auta je z nejhoršího venku, avšak žena (spolujezdkyně) stále bojuje o život v němocnici v Opavě. Dnes se mi také dostaly do rukou policejní záběry (foto i vídeo) a fotky z drážní ispekce. Bylo mi ale výslovně zakázáno tyto materály šířit, jelikož nechci přijít o dobé známosti.
Kateřina Hrušková
08.11.2005 (10:43)
Dobrý den
Jela jsem tímto vlakem a ráda bych upřesnila některé věci. Vlak to byl ze stanice Opava-východ do Hlučína, pravidelný odjezd 8:40. Na přejezdu nejsou závory, signalizace byla funkční. Osobní auto jelo z kopce po silnici od Bolatic, my přijížděli od Kravař. Byla mlha, špatná viditelnost. Na levé straně ve směru jízdy, kde došlo k nárazu, seděl průvodčí, který uvedl, že auto vůbec nebrzdilo.
Strojvedoucí podle vlastních slov auto neviděl. Výhled z jeho strany na horní úsek silnice není i za dobrého počasí dobrý. Snažil se ale vlak ubrzdit.
Ve vlaku nastěstí zraněn nikdo nebyl. Průvodčí se opravdu velmi pohotově postaral o nás cestující i přivolání pomoci.
Jela jsem tímto vlakem a ráda bych upřesnila některé věci. Vlak to byl ze stanice Opava-východ do Hlučína, pravidelný odjezd 8:40. Na přejezdu nejsou závory, signalizace byla funkční. Osobní auto jelo z kopce po silnici od Bolatic, my přijížděli od Kravař. Byla mlha, špatná viditelnost. Na levé straně ve směru jízdy, kde došlo k nárazu, seděl průvodčí, který uvedl, že auto vůbec nebrzdilo.
Strojvedoucí podle vlastních slov auto neviděl. Výhled z jeho strany na horní úsek silnice není i za dobrého počasí dobrý. Snažil se ale vlak ubrzdit.
Ve vlaku nastěstí zraněn nikdo nebyl. Průvodčí se opravdu velmi pohotově postaral o nás cestující i přivolání pomoci.
a
07.11.2005 (22:27)
a
Blažek
07.11.2005 (19:19)
Noltha:
Souhlasím, viděl jsem to na vlastní oči. Samozřejmě mezi šraňkama zůstalo viset auto. Naštěstí ty závory se daj zvednout.
xyz:
Bohužel ani tu padesátku řidiči nedodržujou.
Souhlasím, viděl jsem to na vlastní oči. Samozřejmě mezi šraňkama zůstalo viset auto. Naštěstí ty závory se daj zvednout.
xyz:
Bohužel ani tu padesátku řidiči nedodržujou.
Noltha
07.11.2005 (10:28)
Jak je vidět řidiči jsou nepoučitelní, jelikož jsem trávil jako udržbář dost času na přejezdech, tak vím co dokážou.
A ještě jedno malé doplnění k chování na přejezdu, je zákázáno vjíždět na přejezd pokud se závory zvedají, a to také málo kdo dodržuje => ono nevědí že pokud v době zvedání závor dojde vlivem závislostí k opětnemu uzavírání PZS závora padá okamžitě a !BEZ BRŽDĚNÍ!
A ještě jedno malé doplnění k chování na přejezdu, je zákázáno vjíždět na přejezd pokud se závory zvedají, a to také málo kdo dodržuje => ono nevědí že pokud v době zvedání závor dojde vlivem závislostí k opětnemu uzavírání PZS závora padá okamžitě a !BEZ BRŽDĚNÍ!
07.11.2005 (0:50)
Je zřejmé, že vlak jel od Opavy, jelikož přejezd před nabouranou zastávkou je z tohoto směru, takže to byl Os 13413.
06.11.2005 (21:06)
Marek Neděla: Pokud ten vlak jel skutečně z Kravař do Hlučína (jak v komentáři píšeš, stejně tak, jak píšou m.j. na novinkách), tak musel mít liché číslo; vlak kolem 10h mi tedy dle JŘ vychází skutečně na ten 13413. Orientoval jsem se i podle toho času (krátce po 10h, to by musel být 13410 leda zpožděný už na příjezdu)...tak tedy nevím, který vlak to byl?
06.11.2005 (20:13)
Blažek:
Pokud ovšem nebliká bílé světlo, pak se přes přejezd smí 50km/h. Ona i neopodstatněně pomalá jízda je přestupek, dokonce někdy i nebezpečný. ;)
Pokud ovšem nebliká bílé světlo, pak se přes přejezd smí 50km/h. Ona i neopodstatněně pomalá jízda je přestupek, dokonce někdy i nebezpečný. ;)
1 2 | Zpráv na stránku: |
Komentáre vyjadrujú názory čitateľov.
Redakcia nenesie žiadnu zodpovednosť za ich obsah.
- dopisovateľ alebo člen ŽP, - editor alebo admin ŽP
Pridať komentár
Prihlásenie
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správcovia
Info
informacni okenko